Hakutulokset

  1. J

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Onnea vauvaantuneille!!! Tulin ilmoittamaan, että meille syntyi tyttö 19.12 klo.17.17. Paino 3805kg ja pituus 51cm. Tuolloin raskausviikkoja oli 39+2.
  2. J

    ***Joulukuun Pikkutontut SYYSKUUSSA***

    Käytiin maanantaina mieheni kanssa 4D ultrassa Kaarinassa. Mieslääkäri tuntui olevan oikein asiantunteva ja selitti kaikki asiat meillekin niin, että varmasti ymmärretään mitä kuvassa näkyy ja mitä hän katsoo ja miksi. Käynnistä jäi todella hyvä maku suuhu! =) Vauva vastas viikkoja ja kaikki...
  3. J

    ***Joulukuun Pikkutontut ELOKUUSSA***

    Rakenneultrassa käyty ja siellä oli kaikki hyvin ja vauva vastas viikkoja =) Vauva oli niin jalat ristissä ja huonossa asennossa, että sukupuolta ei saatu tietää. Tyttökö siis... Esikoisesta ei jäänyt epäselväksi vaan esitteli sukukalleuksiiaan :laugh: Vähän jäi harmittamaan ku oltais niin...
  4. J

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Kattelin samaa, että m0308:lla on kaunis ja selkeä pyöreä vauva masu ja iho niin pinkee. Mulla ei ole ku yks lapsi ennestään,mut mulla ainki toi massu roikkuu :laugh: Raskausarpia ei onneks paljoo tullu ja toivotaan, että ei tulis nytkään. Haluisin kanssa nähdä lisää masukuvia. Mulla on myös...
  5. J

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    Kauris82 ja viena pakko kommentoida sen verran, että yhdistelmävaunut siis saa vaunuksi ja rattaaksi eli menee vauvalle ja myöhemmin taaperolle. Matkarattaat taas on siitä hyvät, että ne menee pieneen tilaan ja on näpsäkät kuljettaa autossa mukana. Meilläkin kun on tilava farmari auto niin...
  6. J

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    Heti alkuun :hug: kaikille pikkutonttunsa menettäneille. Tänään oli toinen ultra kun viimeksi ei saatu niskaturvotusta mitattua. Kaikki sillä saralla hyvin :) Vähän jäin miettimään kun kaksi viikkoa sitten ultrassa sikiö vastasi viikkoja 10+5 eli 3 päivää pienempää kuin menkoista laskettuna...
  7. J

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    Hui kun pelästyin äsken vessassa. Mulla on rusehtavaa vuotoa mitä ei ollut missään vaiheessa esikoisen odotus aikaan. Ei kai se mitään vaarallista ole kun ei ole kipuja. Johtuiskohan siitä kun olen ollut liikkeellä kokopäivän...esikoisen aikaan tosin tein kaiken ihan normaalisti loppuun asti...
  8. J

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Nyt ehdin lukea mitä uutta on tullut,päivällä kävin vaan nopeasti kertomassa kuulumiset. Onnea kaikille hyviä ultra kuulumisia saaneille ja :hug: kaikille ikäviä uutisia saaneille. Me ei olla vielä päätetty jatkaako esikoinen päivähoidossa vauvan syntymän jälkeen. Jotenkin olen...
  9. J

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Käytiin tänään ultrassa ja siellä kölli pieni joka vastasi viikkoja 10+5 (nyt on menkoista laskettuna 11+2) <3 Mulla oli ultra nyt jo, koska kierto oli vähän epäsäännöllinen niin ettei vaan menee liian myöhään niskaturvotuksen mittauksen suhteen. Kahden viikon kuluttua uudelleen ultraan, jossa...
  10. J

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Onko muilla vielä sellaista ongelmaa, että sormukset kiristää? Mulla on heti aamulla niin paljon turvotusta, että sormukset kiristää inhottavasti :| En millään haluis ottaa sormuksia nimettömästä pois. Esikoisen odotus aikana kituttelin sormukset sormessa melkein loppuun asti ennekuin suostuin...
  11. J

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Ensku mulla on ollut jo pidemmän aikaa sellasta paineen tunnetta ja epämukavaa oloa melkeinpä päivittäin ja taitaa painottua lähinnä iltaan. En usko sen olevan mitään kummallista, kuuluu varmaan asiaan. Ei oikein muista enää ekasta raskaudesta niin tarkkaan näitä tuntemuksia, että oliko silloin...
  12. J

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Hups, näköjään meni tuo tummennuskin pieleen :D
  13. J

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Olen alusta asti seurannut tätä ketjua,mutta en ole vielä uskaltautunut mukaan. No nyt meinasin liittyä seuraanne :) Olen 24 vuotias toisen lapsen odottaja, esikoinen syntynyt 8/2009. Synnäri on SatKS. Eka neuvola käynti oli rv 8+1 ja seuraava ensiviikon tiistaina jolloin on eka ultra. En...
  14. J

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Jos nyt vihdoin yrittäis laittaa vähän synnytys kertomusta ku pojan syntymästä on sentää jo viikko. Eli siis 27.8 aamulla käytiin neuvolassa (rv 40+1) ja mulla oli verenpaine koholla. Th rupes kyselee, että onko mulla ollut pahoinvointia, päänsärkyä tai silmäoireita, vastaukseni oli kyllä...
  15. J

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Ilmoittaudun mukaan synnyttäneisiin:) Poika syntyi 28.8 klo.06.11, paino 4370g ja pituus 53,5cm. Oli nopea synnytys, synnytys kesti 4h. Tulen kertomaan synnytystarinaa kunhan jaksan. Nyt huilimaan. Jenzka ja Waltteri
  16. J

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    En ole limatulppaa ponganut vaikka olen seurannut jo pidemmän aikaa. Ajattelin kanssa et varmaan kuuluu tohon paikkojen kypsymiseen :) Huomenna sit neuvolaan ja th soittelee poriin ja kysyy kauanko annetaan mennä yli ennenkuin aletaan käynnistellä. jenzka 40+0
  17. J

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Onnea taas vauvan saaneille :flower: Mitäs se meinaa kun tulee rusehtavaa valkovuotoa? Eilen tuli vähän ja tänään on tullut hieman enemmän. Vauva liikuskelee ihan normaalisti et ei mitään hätää luulis olevan sen puolesta, eikä mitää erityisiä kipujakaa ole ollut. Taitaa olla ihan normaalia...
  18. J

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Terve! Heti kärkeen hirmuisesti onnea jo vauvan saanneille!!! En ole tosi pitkään aikaan kirjoitellut mitään, mutta olen kuitenkin käynyt lueskelemassa teidän juttuja. Raskaus on mennyt hienosti, hieman turvotusta ja joitain särkyjä, mutta eipä muuta. Painoakaan ei ole hirvittävän paljoa...
  19. J

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Heippa vaan kaikille :) En ole pitkään aikaan kirjoitellut mitään. Olen käynyt kyllä lukemassa teidän juttuja. Ihan kaikkea en ole lukenut kun on tullut niin paljon tekstiä. Tänne ei kuulu oikeastaan mitään ihmeellistä. Raskaus on edelleen edennyt tasaiseen tahtiin eikä mitään sen suurempia...
  20. J

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Miltä se vauvan hikka oikein tuntuu? jenzka 24+6

Yhteistyössä