Hakutulokset

1. K

Hampaista 39 asteen kuume?

Onko muiden muksuilla tullu noin kovaa kuume hampaiden puhkeamisen yhteydessä? Muilla oli toki pientä lämpöä, mutta mutta... Tosin niitä pukkaakin 3 kerrallaan :o
  2. K

Ironbody, Crosstrainer 7533

Onko kellään tätä Anttilasta hankittua crosstraineria? Onko ollut hyvä? Voiko sillä "polkea" myös taaksepäin? http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=303207&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10006&compartmentId=10045&categoryId=38657
  3. K

memmu89

Moikka! Laittelin sulle jo jokin aika sitten yv:tä, oletkohan lukenut? :)
  4. K

***JOULUN ODOTTAJAT*** Syyskuu

Tuitsulla on kyllä ihana maha. Omani on lähinnä sellainen "suippo", ei ollenkaan tuollainen ihana "täyteläisen pyöreä" :D Niin noista verenpaineista, ne sitten aamupäivällisen 150/100 lukemista heitti ihan taas toiseen päähän 98/96. Ei mulle muuta sanottu kun että lepäilet vaan, mutta en...
  5. K

Äitiysneuvolaan toinen lapsi mukaan??

Mulla myös ollu molemmat lapset mukana. Vilkkaitahan ne on, mutta hyvin kuitenkin ollaan pärjätty. :D Lääkärineuvolaan en mielelläni mukaan ota.
  6. K

Maukkis: Täällä lukema huimat 117cm ----> syntyy vissiin 5-kiloisena! :laugh: :o Muutoin tää oma (.) Mulla ollut muutaman päivän verenpaineet ihan sekaisin. Sellaista 149/101 ja pulssi välillä 130 enkä ole mitenkään itseäni rasittanut. Levolla ( n. puoli tuntia ) palaa normilukemiin...
  7. K

Istukka kohdunsuulla, onko....

Toivon todella että se nousisi, olisin niin toivonut alatiesynnytystä. Onko sinulla jo entuudestaan lapsia vai odotatko esikoista? Mulla on kaksi lasta. Iisisti käskivät ottaa, mutta ei minulta kielletty muuta kuin nostelu ja kaikenlainen vääntäminen. Taitavat olla nuo ohjeet...
  8. K

Kiitos vastauksista! :) mikero: Mulla istukka on takaseinässä, mutta osittain kohdunsuun päällä. Tuosta vuodosta kovasti äitipolilla varoittelivat, mutta alkuraskauden jälkeen ei ole onneksi vuotoa ollut. Mä olen koittanut olla lukematta mitään "kauhutarinoita" ;) kun jo valmiiksi...
  9. K

Te joilla istukka on ollut kohdunsuun päällä vielä norm. tarkistuskäynnin jälkeenkin ( rv. 28 ), onko vielä toivoa että se sieltä vielä loppuraskautta kohden nousisi?
  10. K

Juu, toivotaan. Mä tosiaan toivoisin niin paljon mieluummin alatiesynnytystä. :/ Ja toi Gaviscon, en ole varma kirjoitetaanko se nimi noin, mutta siis on ihan ilman reseptiä saatava närästyslääke, jota lääkäri käski mun ottaa aina tarvittaessa. Se on nestemäinen ja mulle ainakin vaikuttaa...
  11. K

Heippa mammat! Mä olen toooosi pitkästä aikaa ihan yksin kotona, on muuten ihanan hiljaista! ;) Tosi paljon te ehditte kirjoittelemaan, koitan kyllä käydä lukemassa kaikki, mutta oma kirjoittelu tahtoo sitten jäädä vähemmälle... Anni76: Kiva kuulla että vuoto loppui, omasta...
  12. K

Kiitos Jajepoolle ja muillekin vakuutus-asiaan vastanneille! Kiva, että kuuluu bonuksen piiriin, on kuitenkin melko kallis. Joo, olen kuullut myös siitä, että S-bonusten kertyminen loppuu ensivuonna ja samanlaisen "lupauksen" saaneena että hintojen lasku korvaa bonukset-odotan innolla...
  13. K

Jajepoo: Mä hain sitä vakuutusta kans Tapiolasta, mutta en ole vielä päätöstä saanut. Mut unohdin kysyä, että saako siitä S-bonusta? On kuitenkin ihan kiitettävä summa maksettavana...
  14. K

Mmiilialle :hug: Toivottavasti lepo auttaa, tosi kurja juttu! Riikkuli ja Schätzchen: Täällä myös tullut kommentteja mahan koosta ja tottahan se on, mutta en silti jaksaisi ihan jokaisen puolitutun suusta kuulla, että "sun mahas on jo valtava!" :kieh: Joo, ja kasvattelen sitä veilä...
  15. K

Lumienkeli: Ihan ihmetouhua toi bannaaminen, mitä ne oikein häslää? :o Toivottavasti kohta pääset kirjoittelemaan. Masussa täälläkin ollut aika hiljaista normaaliin verrattuna, iltaisin onneksi hieman vilkkaampaa. Vielä vajaa 2 viikkoa ultraan. Kumpa aika meinisi nopeammin, mielelläni taas...
  16. K

Heippa taasen! :wave: Ensimmäiseksi toivotan kaikki uudet Orchidea, Kimallus ja äitee82 tervetulleeksi mukaan! Kiva kun porukka vielä kasvaa! :D Mainiomammalle myöhästyneet onnittelut! :flower: Kiva, että tapaaminen meni hyvin. Ehkä seuraavalla kerralla pääsen itsekin mukaan. =)...
  17. K

***JOULUN ODOTTAJAT*** Elokuu

Olipa Mmiilialla ihanan pikkuinen masu, omani on jo oikeasti valtava. Tässä joku viikko takaperin mittasin navan kohdalta ja ympärysmitta jo silloin huimat 111,5cm! :o Taitaa olla taas isokokoinen vauveli tulossa. Mirame: Mulla on kans ylimääräinen ultra tuossa ensikuun puolenvälin...
  18. K

HEIPPA MAMMAT! :wave: Mä olen ahkeraan käyny juttuja lukemassa, mutta olen ollut niin sikaväsynyt ja laiska :ashamed: etten ole jaksanut kommentoida mihinkään. Muutama uusi oli joukkoomme tullut, tervetuloa! :) Mulla oli viimeviikolla sokerirasitus ja yksi ainoa arvo...
  19. K

Heippa taasen! Ohhoh, miten on tullut juttua! :o Te ehditte kirjoittelee niin, ettei perässä tahdo pysyä! ;) Kivahan se vaan on! Mrs Nobody: Kiva, kun käväisit kertoilemassa kuulumisia! =) Munhan tietenkin piti taas kommentoida vaikka mihin, mutta en muista pienintä osaakaan...
  20. K

Heipparallaa! :wave: Ahkeraan oon juttuja lueskellut, mutta en ole jaksanut mitään raapustaa... :ashamed: Kaikille tasapuolisesti onnea hyvistä ultra-kuulumisista ja hurjasti onnea niillekin jotka ovat vielä sinne menossa! =) Niin ja tietenkin tervetuloa kaikki uudet! Snoopy...

Uusimmat

Yhteistyössä