Hakutulokset

  1. V

    Kaksosten odottajia v.2009

    ONNITTELUT KAIKILLE UUSILLE ÄIDEILLE JA PERHEILLE. Meilläkin tänään käyty kontrolliultrassa rv.24+5 ja vauveleilla kaikki hyvin. A-vauva joka paljastui tytöksi on peppu alaspäin...ainakin vielä ja B-vauva joka paljastui pojaksi on pää alaspäin =) Lapsivettä molemmilla reilusti ja...
  2. V

    Kaksosten odottajia v.2009

    ONNITTELUT KURRELIINILLE JA MUILLE UUSILLE ODOTTAJILLE! Olen ollut tässä paitsiossa hetken aikaa, kun olo alkanut paranemaan vasta jokin aika sitten...ensin rajua pahoinvointia ja sitten norovirus päälle niin kyllä on nyt oksennettu koko elämän ajalta =) Painoa tullut lähtöpainoon +2kg että...
  3. V

    *Lokamassut 2009 Maaliskuussa*

    Heippa kaikille lokamassuille. Minäkin olen päässyt taas elävien kirjoihin kun 4 viikkoa meni järkyttävässä oksentelussa ja pahoinvoinnissa, mutta nyt on kaksi päivää ollut hyvä olotila. Jaksoin vihdoinkin tulla taas katselemaan kaikkien kuulumisia. Pahoitteluni kaikille ja voimahalit...
  4. V

    Kaksosten odottajia v.2009

    JOSTAIN SYYSTÄ TEKEE ALOITUKSEN TUPLANA :laugh: , ENKÄ SAA POISTETTUA TOISTA TEKSTIÄ.
  5. V

    Kaksosten odottajia v.2009

    Heippa! Täällä uusi kaksosten odottaja rv.8+1. Olisi kiva kuulla muiden odottajien kuulumisia...???? Itselläni 2 lasta entuudestaa ja nyt siis tuplat tulossa. Sairaslomalla olen rajun pahoinvoinnin vuoksi. Mitenkäs te muut olette jakselleet?
  6. V

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Meillä myös iloisia uutisia varhaisultrasta.... kaksi ihanaa sykettä löytyi. Molemmat vauvat siis matkassa =) :heart: :heart: . Koko vastaa 7+4 raskausviikkoja. Molemmat olivat samankokoisia. Eli minun laskettuaikani muuttuu 4.10 (aydin tekay-laskuri), mutta varmentuu myöhemmissä ultrissa...
  7. V

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Haleja Heinämassu82:lle :( Minä jäin tänään sairaslomalle, viikkoja nyt kasassa 6+1 tai 6+4. On siis törkeän pahaolo ja oksentamassa on tarvinnu käydä myös kesken unien. Väsyttää kamalasti ja huimaa aina ajoittain...huh huh. Oireet on alkanu tuplina ainakin minun kohdallani. Meillä siis...
  8. V

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Olin myös eilen varhaisultrassa..ei kuulemma vielä näy sykettä (ei edes yrittänyt vielä etsiä), kun eilen r.viikkoja 6+0 tai 5+5 ja kaksi ruskuaispussia. Eli kahta pienokaista odotellaan, jos kaikki vaan menee hyvin ja sykkeet saadaan näkyviin. Uudelleen ultraan 1,5vkon päästä... Kyllä...
  9. V

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Merrahille :hug: ja suuret pahoittelut... Mulla on oireena ollut 3+ viikosta iltapalelu ja rintojen kipeytyminen..niin ja turvotus. Suht vähällä selvinnyt ja sitten eilen alkoi kamala pahoinvointi ja oksentamaan on juostu. Väsymys myös hyökkäsi nurkan takaa ja voih tämä työnteko on...
  10. V

    Onko vielä muita jolla LA Lokakuulla?

    Täällä ilmottautuu yksi onnellinen plussalainen. LA laskurin mukaan 1.10 ja tällä hetkellä siis rv.5+2. Ensi viikon lopussa menossa ultraan, saa nähdä näkyykö syke ja vaavi. Kahdesta ensimmäisestä lapsestani on näkynyt rv.6-7 (eli varovaisen onnellisen ja toiveikas olo). Pahoinvointia ei...
  11. V

    Apteekin raskaustestistä

    Minulle tuli eilen kp25 plussa, välissä 2 testiä jotka negoja. Pregnyl näytti plussa ja sitten välissä hävis ja nyt kp25 näytti plussan...
  12. V

    mikäs on se spinaalipuudutus tai siis minkälainen,kokemuksia?

    Ensimmäisessä epiduraali ----taivaallinen Toisessa spinaali ja puudutti jalat ei sitä mitä piti...ei enää ikinä.
  13. V

    kauan teillä kesti ponnistus vaihe esikoiselta?

    Ensimmäinen 5min. toinen 45sek. Että nopeesti on tulleet ja kauan on avauduttu.
  14. V

    Ekat raskaus oireet??

    Ensimmäinen raskausoire oli palelu ja rintojen kipeytyminen, muutamien päivien jälkeen tuli mukaan pahoinvointi...3+ viikoilla Varma plussa plussattu tänään...kp25/jotakin....
  15. V

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Heippa Kaikille. Tässä minun jännitykseni tulos... Eiköhän tässä uskallaudu lähteä odottajien puolelle... :heart: ?????????????????? http://www.aijaa.com/v.php?i=3432031.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=3432041.jpg Koska näin hyvin vahvistunut 1,5vrk:n jälkeen =) kp25/jotain...
  16. V

    muita yö työläisiä odottajia?!?!?

    Täällä yksi...ja ihan alkusessa olen myös, joten toivottavasti jaksan...saapi nähdä
  17. V

    <3<3<3KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT<3<3<3

    Heippa Kaikille. Tässä minun jännitykseni tulos... Eiköhän tässä uskallaudu lähteä odottajien puolelle... :heart: ?????????????????? http://www.aijaa.com/v.php?i=3432031.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=3432041.jpg Koska näin hyvin vahvistunut 1,5vrk:n jälkeen =) kp25/jotain...
  18. V

    <3<3<3KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT<3<3<3

    Jennylille super onnittelut...ihanan vahva plussa Muille lisää plussa onnea. Täällä oireillaan edelleen vahvasti...(pahaa oloa, rinnat kipeä ja palelua useana iltana) mutta plussa ei vielä ole vahvistunut sen kummemmin. Toisaalta Kp 24 vasta menossa, edellisessä raskaudessa ei tahtonut...
  19. V

    <3<3<3KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT<3<3<3

    Jennylille ISOT ONNITTELUT Mahtavan näköinen plussa. Toivotaan, että ensi viikolla minullekin piirtyy samanlainen kunnon plussa, ettei vaan ollut kemiallinen tai pregnyl + Muille vällyjen vipinää ja jaksamista odotteluun :D
  20. V

    <3<3<3KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT<3<3<3

    Jennyli Plussa toiveita...hatun nosto maltillisuudellesi :D , Toukotuuli Plussa tuulia hääyölle. Itse olen matami malttamaton ja taas eilen testailin taas...kp.21/jotain maan ja taivaan välillä. pp 10, haalean haalea haamu tuli... Tiedä nyt sitten ollakko vaiko eikö olla, kun jouduin...

Yhteistyössä