Hakutulokset

1. Y

mistä löytää kavereita?

kuulostaa kyllä niin hyvältä.. tyttöjen iltaa on tylsää viettää itsekseen :ashamed: sinäki oot niin pitkän matkan päästä..
  2. Y

mistä löytää kavereita?

kaikki taitaa olla niin pitkän matkan päässä toisistaan.. harmi, oltais kootte jengi ja kukaan ei olisi enää yksinäinen :D laittakaa yyveetä jos kiinnostaa.. itse olen tosiaan jyväskylästä
  3. Y

mistä löytää kavereita?

elämä on tosiaan tympeää ku ukko sillon tällön jossain käy ja itsellä ei ketään kenet saisi johonkin lähtemään.. eli aina yksin kotona ku ukko viipottaa jossain..
  4. Y

mistä löytää kavereita?

mulla on aviomies ja eläimiä.. siinäpä mun perhe.. ystävät puuttuu, joiden kanssa jakaa ilot ja surut.. ettei tää elämä aina olis samaa päivästä toiseen.. miehenkin kanssa on kivaa mutta kaipaisin myös naisseuraa..
  5. Y

mistä löytää kavereita?

mun toiveeni olis sellainen ystävä, jonka kanssa viettää tyttöjen iltaa, käydä leffassa, lenkillä yms. tehdä silloin tällöin jotain repäisevää, päästä irti arjesta. ja mulle olis täysin ok, jos toisella on lapset, silloinhan sitä voi lähteä joskus leikkimään lasten kanssa puistoon leikkimään...
  6. Y

mistä löytää kavereita?

tein tunnuksen tänne.. olen siis tuo ap..

Yhteistyössä