Hakutulokset

1. M

~Great Girls~ vol.2

Täällä tänään kp1. Ei sinällään haittaa ku sain just vuodenvaihteesta nyt pistelaskun käyntiin ja tavoitteena oliskin saada jopa -20 kg tän vuoden aikana pois. Niin, tai toivottavasti raskaus keskeyttää sen mutta muutoin jatkan kunnes se 15-20 kg on lähtenyt elämää hidastamasta. Jahas, jospas...
  2. M

Taapero nukkuu liian vähän - miten unirytmi kuntoon?

Nooh, täällä ollaan onnellisia jo siitä, että aamuheräämiset on VASTA klo 6 aamulla =). Aiemmin saattoi olla arkeapyhää klo 4.30-5 herääminen, ja ihan siis noustiin ylös siihen aikaan..
  3. M

~Great Girls~ vol.2

Kiitos tervetulotoivotuksista =). Niin, mulla on tänään kp16/32
  4. M

~Great Girls~ vol.2

Hei! Vieläkö mahtuu uusi mukaan? Mulla oli menkat joulukuun alussa ja nyt sitte on 1. yrityskierto alkanut =). Toinen lapsi olisi haaveissa ylipainosta huolimatta, jota on kertynyt n. 30 kg. Siinä on 10 kg enemmän mitä esikoista odottaessani. Odotus meni silloin niin hyvin, että olen aika...
  5. M

Taapero nukkuu liian vähän - miten unirytmi kuntoon?

Minusta kuulostaa ihan normaalilta unimäärältä, ainakin meidän pari kuukautta vanhempi tyttö nukkuu saman verran vuorokaudessa. Eipä sitä väkisinkään pysty lasta nukuttamaan eikä minusta sille tielle kannata lähteä..
  6. M

Joululahja pk-henkilökunnalle?

Mä vein Pentikin kynttilälautasen ja siihen sydämenmuotoisen kynttilän. Ovat jo avanneet lahjat ja kiittelivät kovasti. Sanoin siihen liitteeksi, että halusin ehdottomasti jotain sydämellistä ja sanallisesti selitin kuinka tyytyväisiä ollaan oltu hoitajiin. Tiedän, että saavat varmasti paljon...
  7. M

Päiväkoti vai perhepäivähoito ?

Meidän tyttö meni hoitoon päiväkotiin (alle 3-vuotiaiden ryhmään) 1,5-vuotiaana. Hain paikkaa pph:lle, mutta päästiin päiväkotiin. Nimenomaan päästiin. Paljon oli pelkoja mutta kaikki osottautui turhaksi. Neljä hoitajaa, joista kaikki on toinen toistaan ihanampia. Yhden oma lapseni on ottanut...

Yhteistyössä