Hakutulokset

  1. S

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    Moi! Voisitko päivittää listalle kp 7/28.
  2. S

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    Moikka! Kiva, että löysin tämän uuden pinon. Kovin hiljaista on ollut mun osalta täällä. Peittojen heiluttelu tai edes vauvahaaveilu ei ole viime aikoina ollut ensimmäisenä mielessä, mutta nyt taas on ja nyt voisin aktivoitua tässä pinossakin hieman. Jätin pillerit pois 10 vuoden jälkeen...
  3. S

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Joo-o, ensimmäinen luomukierto pillereiden lopettamisen jälkeen alkoi nyt. Tätin tulo ei siis tässä tapauksessa harmita. Mun tietoihin vois päivittää kp 1/29, yk 2. Kierto näyttää pysyneen saman pituisena kuin se joskus aikanaan ennen pillereiden aloittamista (10 vuotta sitten) oli. Oikeastaan...
  4. S

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Hei kaikille! Nyt olen lopettanut pillerit ja kp 8 nyt menossa. Katsotaan kuinka kroppa reagoi pillereiden pois jättämiseen. Aiemmin kierto lähti ihan normaalisti käyntiin, kun jätin pillerit hetkeks pois. Silloin ei vielä ollut vauvatoiveita vaan pillerit pois muuten vaan. Aluksi...
  5. S

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Moi! Täälläpäs on keskustelu mukavan aktiivista :) Minäkin ilmoittautuisin mukaan. Meillä esikoinen toiveissa ja yritys itse asiassa vasta alkamassa eli ei välttämättä parhaassakaan tapauksessa ole syysvauva, josta voidaan haaveilla. Nyt on viimeinen pillerilaatta lopuillaan. Tiedän, että voi...

Yhteistyössä