Hakutulokset

  1. E

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    Moikka kaikille :) Enpä ole näillä sivustoilla lähemmäs kuukauteen käynyt, joten ajattelin pitkästä aikaa tulla lukemaan miten te mut äidit jaksatte masujenne kanssa :) Pahoittelut teille, jotka olette saaneet ikäviä uutisia :( Itse kävin tänään ultrassa ja kaikki näytti olevan hyvin. Kaveri...
  2. E

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - joulukuussa

    Ensinnäkin tervetuloa kaikkia uudet mukaan =) ja onnittelut teille, jotka olette saaneet iloisia uutisia ultrasta ja voimia teille joille odotus sen suhteen, onko kaikki OK jatkuu! kävimme eilen mieheni kanssa ultrassa (vko 7+1 omien laskujeni mukaan) kurkkaamassa, että onko tuolla masussa...
  3. E

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - joulukuussa

    Jopas tänne on taas paljon kirjoiteltu. Millään ei jaksa lukea kaikkea!! Tulin kertomaan, että jännittäväisin mielin menen huomenna alkuraskauden ultraan! Toivottavasti kaikki hyvin ja sydänäänet kuuluu=) elokuun09 mamma ja masuasukki 7+0
  4. E

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - joulukuussa

    Pahoittelut kaikille, jotka ovat ikäviä asioita joutunueet kuulemaan tai kokemaan ! :( todella surullista, varsinkin näin joulun alla :(:( Voimia teille kaikille ihan älyttömästi. Itse pelkään tällä hetkellä kans, että mitenhän tässä käy. Olisvaan jo joulukuun loppu jotta sais varmuutta...
  5. E

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - joulukuussa

    H-a-n-n-e: lle Tosi kurja juttu :( olen pahoillani. Voimia sinulle kovasti :hug:
  6. E

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - joulukuussa

    Mulla eiliseen iltaan asti ollut "oireita" ( sellainen jännä tunne masussa), mutta tänään ei mitään.. !? Panikoivana ihmisenä tietysti nyt pelkään, että kaikki ei ole hyvin :( !! kamalaa tämä odottelu.. olispa 12viikkoa jo täys.
  7. E

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - joulukuussa

    Kiitos lisäyksestä:) Hienot sivut tosiaan olet tehnyt. :):) mun tietoihin voi lisätä iäks 25v. ja esikoista vartumme mieheni kanssa! <3 nettilaskurien mukaan laskettu aika olisi 17.8 mutta varmempaa tietoa varmasti saan lääkäriltä tämän kuun lopussa kun on alkuraskauden ultra :)
  8. E

    La Elokuussa 2009/heinäkuun lopussa 2009

    Ilmoittaudun siis myös elokuun mammoihin :) tein keskiviikkona raskaustestin ja yllätykseksi plussa näytti :)!!! ei meinaa uskoa todeksi, vaikka ihana ja toivottu uutinen toki oli :):) rv4+6 tänään.

Yhteistyössä