Hakutulokset

  1. M

    ~Kesän Kuumeilijat~

    Tai siis yritin...
  2. M

    ~Kesän Kuumeilijat~

    Vaihdoin nimimerkin, entinen aMansikka täälä :wave:
  3. M

    Opiskelu ja lapsi

    Olen tosi pahoillani menetyksestäsi :hug: Itsekkin olen yhden keskenmenon kokenut ja sen jälkeen lapsen saaminen syliin asti ei todellakaan ole mikään itsestään selvyys :(
  4. M

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    Heippa tännekkin puolelle pitkästä aikaa! En ole kauheasti käynyt kommentoimassa, mutta lueskelemassa kyllä. Onnea paljon kaikille plussanneille! :flower: Pahoittelut uusille, toivotaan, että aurinko toisi hedelmällisen kesän, surut helpottaisi ja toisi uutta toivoa :hug: Laskeskelin...
  5. M

    ~Kesän Kuumeilijat~

    Pahoittelut negoista, vaikka ilmeisesti otitte ne vastaan niinkuin naiset :) Mua jännittää jostain syystä aika kovasti, että onko se tärppi käyny vai ei. Yritystä ei ole ollut kovinkaan paljon, mutta luulisin että sinne oviksenkin tienoille jotain lemmiskelyä on sattunut. Viimeksi tärppäsi...
  6. M

    Onko kukaan ostanut/myynyt koiraa, omistajanvaihdosilmoitus?

    Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta jos kyseessä on rekisteröity puhdarotuinen, niin luulisin kennelliitolta löytyvän. Seropeille varmaankin joku yleinen sopimuspohja, voisi löytyä vaikka netistä.
  7. M

    Opiskelu ja lapsi

    Täytyy sen verran kommentoida, että aika tarkkana saatte olla, että vauva syntyy juuri sunnittelemananne ajankohtana :) Eli kannattaa miettiä varasuunnitelma, jos meneekin muutamalla kuukaudella huti tuo raskautuminen. Itse olen syksyllä aloittamassa opinnot ja vauva haave on ollut nyt reilun...
  8. M

    ~Kesän Kuumeilijat~

    Mulle sanottiin, että 18.5 testi olisi luotettava. Testauspäiväni on siis ensi maanantaina, huh, jännittävää! Jos sitä nyt tarvii edes testata... Oireita ei ole. Mahaa nipistelee edelleen, mutta se nyt ei ole mitään uutta.
  9. M

    ~Kesän Kuumeilijat~

    Mikä laskuri kertoo tollasen luotettavuus ajan? Kuulostaa kiinnostavalta :) Hartiapistokset muuten on oire kohdun ulkosesta raskaudesta, et jos pahenee/jatkuu ja testi on positiivinen niin kannattaa puhua asiasta neuvolan kanssa. Tuskin kuitenkaan suonenvedot on oire siitä joten huoli pois :)
  10. M

    ~Kesän Kuumeilijat~

    Heippa! Mitäs tänne kuuluu? Pino on ollut niin hiljaisena, että hyvin pysyy perässä vaikkei usein käykkään :) Mulla on kamala koirakuume, kun ei kerta vauvaa meille suoda, niin joku pienokainen edes :D Alkaa kiertopäivätkin näköjään olla siinä jamassa, että viikon päästä voisi odottaa jo...
  11. M

    ~Kesän Kuumeilijat~

    Täälä oli eilen maha super kipeä. Viime kierrossa laitoin ton kipupäivän ylös ja kippas kappas, se osui samaan päivään. Nyt sitten katsotaan tuleeko se KMmän jälkeen tutuksi tullut keskikierron vuoto samaan aikaan, eli yli huomenna ja vielä suuremmalla jännityksellä, onko kierto nytkin sen 27...
  12. M

    ~Kesän Kuumeilijat~

    Tiitu, mulla oli marraskuussa KM jonka jälkeen ollaan alettu uutta pikkusta yrittämään. Mulla kesti KM tuhruttelu niin kauan, että ehti jo alkaa seuraavat menkatkin. Niiden jälkeenkin oli vielä kaikkea kummaa tiputtelua, loppu hetkeksi ja sitten tulikin taas jo seuraavat menkat :) Eli vuosin...
  13. M

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    Heippa hei! Mulle voi päivitellä kp:t 3/27-32, jäi tällä kertaa sitten tuo kierto noin lyhyeksi. Ei voi tajuta tätä mun hormoonitoimintaa, mutta säästyimpähän useamman päivän jännitykseltä kun täti kurvasi ihan yllättäen paikalle. En edes tajuu olla suruinen asiasta.. No 5 kk taas yritystä...
  14. M

    ~Kesän Kuumeilijat~

    Kiitos tytöt piina-ajan seurasta, nyt taidan taas ainakin alkukierroksi painua taka-alalle! Saisi ajatuksille vähän muita kohteita kun tämä ainainen kuumeilu. Olen jo miettiny ehkäsyn ottoa käyttöön pariksi kuukaudeksi, ettei oisi koko ajan niin kova stressi, mutta toisaalta sekin tuntuu...
  15. M

    ~Kesän Kuumeilijat~

    Hhm..oon niin sekasin noista kiertopäivistä..siis jos eilen alko vuoto niin sittenhän toi edellinen kierto oli 27 päivää? Eli 2/27-32...
  16. M

    ~Kesän Kuumeilijat~

    Täti kurvasikin eilen sitten paikalle, tehden ihan ylläri visiitin.. eli kp 2/28-32. Ihmeellistä kun toi kiertokin heittelee ihan miten sattuu! Mutta ei siitä sen enempää, jatkan laihdutus operaatioita ja röökilakkoa suht hyvin mielin. Mikäs teidät on ajanu noin surulliseen ratkasuun YP? Jos...
  17. M

    ~Kesän Kuumeilijat~

    Melluli, kuin vahva haamu se on? Apteekin omassa on mun käsittääkseni herkkyys 25, mikä noissa liuskoissa on? Voi vaikuttaa tollaset eri herkkyys jutut jne. Ja eihän sulla kauheen pitkällä vielä ole toi kierto. Mee terkkulaan tai testaa uudelleen apteekin omalla parin päivän päästä ja vertaa...
  18. M

    ~Kesän Kuumeilijat~

    Yp, ompas tylsää :( Koskas soitit sinne? Soita uudelleen ja hoputa, kysyt et ootteko jo unohtanu kun ei oo kuulunu? :) Minä oon aina niin kärsimätön etten jaksaisi odotella kovinkaan kauaa, jos en edes tietäisi koska mahdollinen aika on.
  19. M

    ~Kesän Kuumeilijat~

    Omasta TK:sta kai se on liikkeelle lähdettävä.. Toinen mihin voisi yrittää soittaa on neuvola, monessa paikassa se on TK:n yhteydessä ja sielä ne tädit on useimmiten tosi kivoja ja ymmärtäväisiä. Ite halusin mennä viime keväänä pari kuukautta yrittämisen aloittamisen jälkeen tutustumaan...
  20. M

    ~Kesän Kuumeilijat~

    Niin joo ja mulle voi laittaa testipäiväksi 25.4! Yritän sinnitellä lauantaihin, mutten usko pystyväni :) Katsotaan, jos tiukasti pysyisi pois apteekista ennen perjantai-iltaa, niin ehkä se onnistuisi. Olettaen siis että se kirottu kurja täti ei saavu ennen sitä :headwall:

Yhteistyössä