Hakutulokset

  1. M

    Vauvan liikkeistä?

    Itellä kolmas tulossa rv38. Tuntuu olevan yksilöitä jo mahassa. Tämä on kaikista villein ja "väkivaltasin" varsinkin nyt kun on jo täysaikanen niin voimia on kyllä tullut. Potkii, tönii kyynärpäillä ja ihan kuin yritäis nyrkillään repiä kalvot rikki :o Saisi tulla jo päivänvaloon rähjäämään =)
  2. M

    sisarukset?

    itse olen nuori ja en vielä adoptoimassa mutta tiedän perheen johon aboptoitiin sisarukset kolumbiasta, parin kuukauden ikäinen tyttö, muutaman vuoden ikäinen poika ja vielä vähän vanhempi tyttö :) eli kolme lasta samasta perheestä :)
  3. M

    kampurajalat

    niin unohdin tuolla aikasemmin sanoa että kaksi vuotiaaksi asti minulla oli lasta jalassa öisin ja siihen asti kun opin kävelemään niin lasta oli jalassa 24h päivässä, mutta kampura eivät ainakaan minun kehitystäni häirinnyt, opin kävelemään 9 kuukauden iässä :)
  4. M

    kampurajalat

    hei o/ minulla oli syntyessäni (nyt olen 19v) oikean jalan kampura joka leikattiin ollessani viikon ikäinen, äitin ja isin päivittäisellä jumppauksella ja tukikenkien/-pohjallisten ansiosta jalka on melkein yhtä hyvä kuin toinen :) Olen tyytyväinen, koska jalkani leikkasi joku kanadalainen...
  5. M

    mesekaveria

    olen 18v ja muuttamassa poriin lahdesta huhtikuun alussa. esikoinen tilauksessa, vaan vielä ei kuulu :) ketään samassa tilanteessa? juttuseuraa vaan kaipailisin kun eipä omia kavereita meinaa kiinnostaa nuo lapsijutut ;) iällä eikä paikkakunnalla ole merkitystä :) elsku87@jippii.fi on tuo...
  6. M

    5v.synttärit

    hauska toi naulausleikki! meillä oli tytön synttäreillä ihan perinteiset leikit ja hyvin kelpas. mukana sekä tyttöjä että poikia. yks oli paketin kierrättäminen piirissä musiikin soidessa ja avataan aina yksi paperikerros, kun musa loppuu ja viimeisen kerroksen avaaja saa lahjan sekä toisena se...
  7. M

    Jns

    Koitan vielä uudestaan; Äiti 21v+Nappula 9kk,etsii uusia saman ikäisiä ystäviä. Postia tulemaan puksis@luukku.com
  8. M

    Hohoi joensuuu!

    Jos tahdot,niin kirjoittele yllä olevaan osoitteeseen :)
  9. M

    Hohoi joensuuu!

    Heips! Minä 21vee ja Hän 9kk,kaivattaisi samanikäisiä ystäviä. Jos löytyy,niin vaikkasta ensin viestiä tulemaan. puksis@luukku.com

Yhteistyössä