Hakutulokset

1. M

Laiskat ihmiset käyttävät kertakäyttövaippoja

tässä teille tutkitua tietoa kesto ja kertakäyttöisistä vaipoista. http://www.sll.fi/luontojaymparisto/kestava/mips/tietopankki/vaipat
  2. M

Laiskat ihmiset käyttävät kertakäyttövaippoja

Minusta on turha syyllistää vaippa-ikäisten äitejä ja isejä kestovaippa paineella. Kukin tehköön omat ratkaisunsa ja valitkoon ajankäyttönsä itse. Kuten tuossa todettiin, luontoa voi säästää muutenkin. Laiskuutta on monelaista ja tärkintä lienee lapsen huomioiminen.
  3. M

lapsen oikeus isään/isän oikeus valintaan

Mieshän on kuitenkin ollut seksuaalisessa kanssakäymisessä tuon naisen kanssa, joten mitä sitä kieltämään. Se onko nainen huijannut tai ei ei poista vastuuta. Mieskin olisi voinut asian, siis ehkäisyn, tuplavarmistaa. Mutta on aivan turha itseä kaatunutta maitoa. Mitään ei tarvitse tunnustaa...
  4. M

mulla on kaksi miestä

Tärkeintä on että vapaasuhde-ajattelevat miehet ja naiset kohtaavat toisensa ja ovat tyytyväisiä. Yleensähän tavallisten ihmisten elämässä moniaviollisesti ajatteleva mies/nainen kohtaa yksiavioisesti ajattelevan. Tai jos näin moniaviollisesti on aloitettu, tulee hetki jolloin yksiavioisuus...
  5. M

mulla on kaksi miestä

Tuollaisia supernaisia tarvitaan tähän miesten maailmaan... mieshaaremi ja sinulla on mistä jaka kahdelle, niin että kaikki ovat tyytyväisiä. Oeltko ajatellut montako miestä pystyt hoitamaan samalla laatusuhteella? Kerrassaan nostamien arvoinen tasa-arvo juttu. Meistä kaikista naisista ei...
  6. M

mulla on kaksi miestä

Jos tätä ajatusta kehittää toisestä näkökulmasta niin samalla lailla miehellä voi siis olla sivunainen, jonka luona voi käydä ja katsoa rauhassa, kumpi nainen tarjoaa paremmat olosuhteet. Jos mies tekisi näin, tuomittaisiin ankaralla kädellä hunsvotiksi ja vastuuttomaksi Tämä on varmaan sitä...
  7. M

mulla on kaksi miestä

Saako miehen sidottua tuohon kuvioon sillä, että tekee hänen kanssaan lapsen? että on syy tulla kylään, vaikka vuoropäivinä? ja siinä sivussa osa-aikaparisuhteen hoitoa...
  8. M

mulla on kaksi miestä

Eli kun jompikumpi tai molemmat kyllästyy tilanteeseen, riittää että maksavat elatusmaksut, kun ovat sinulle lapsia tehneet. Etsit sitten itsellesi uuden leikkikaverin ja mielellän kaksi, että pysyy yrittämisen meininki...
  9. M

mulla on kaksi miestä

Eli laitatko ne miehet kilpailemaan uroksina, kumpi saa jackpotin eli sinut?
  10. M

Mihin tarvitaan miestä?

No joo, kaippa tuosta avauksesta kuultaa läpi, että takana vähän heikompia kokemuksia. *Sain olla silittäjä ja hellyyden antaja, takaisin ei tullut, muuta kuin koiramaista korvantakaa rapsutusta * kuuntelijana sai kommenttia ,että pyörität asioita aivan liikaa, ei kiinnosta, jos omat suorat...
  11. M

Mihin tarvitaan miestä?

Kuten sanoin, lapset on jo tehty, aikoinaan harkitusti ja molempien toiveesta, eli sekin puoli kunnossa. Yhdessä erottiin sovussa ja lapsista huolehditaan yhteistuumin, joten miehenmallia on tarjolla tarpeeksi. Jos ei enempää lapsia halua, mihin miestä tarvitaan?
  12. M

Mihin tarvitaan miestä?

Osaan /pystyn itse.... * Viemään auton huoltoon (renkaat, öljyt, korjaukset) * Vaihtamaan lampun kattoon (+ muutkin kotikorjaamiset) * asentamaan digiboxin (+ ostamaan tietokoneen, kameran, ...) * kasaamaan kirjahyllyn (+ vastaavat ohjekirjan avulla) * tyydyttämään itseni omatoimisesti...
  13. M

ottaa päästä ja paljon !uusperhe asiaa

Onhan se välillä vaikeaa, uusperheellisen. Mutta lapsen vanhemmat tehköön asian mieleisekseen. Onhan sinulla kuitenkin oikeus tuoda näkökulamsi asiaan ja oli hienoa, että tarjouduit sairasta lasta hoitamaan. Pisteet siis sinulle yrityksestä. kokonaan ei onnistunut, tällä kertaa. Samaa mieltä...
  14. M

kannattaako tunnustaa jos pettää?

Jos ei aio jatkaa suhdetta, niin voihan tuon jättää kertomatta. M itäs sitä toisen mieltä pahoittamaan enempää, sukset eri suuntiin vaan. Syyt eroamiseen ovat varmaan sitten niitä muita kuin pettäminen. Eihän pettämiseen ajauduta jos on toimiva parisuhde. Joskushan petetään (Väärin!) kun...
  15. M

kannattaako tunnustaa jos pettää?

Kannattaa Helpompi elää itsensä kanssa ja mahdollisesti jatkaa toisen kanssa
  16. M

en antanut lasten lähteä kauppaan pihavaatteissa

Rymy/ rapa pihavaatteet on meillä sitä varten, ettei niitä tarvitse niin varoa ja ovat usein niitä vanhoja/kuluneita tai kierrätys vaatteita. Ulkonäkö on sitten sen mukaisia. Kyllä minäkin pidän siistimmät ja varsinkin ne kevyemmät vaattet kaupunkivaatteina, joilla liikutaan ihmisten ilmoilla...
  17. M

en antanut lasten lähteä kauppaan pihavaatteissa

Joo mutta ap ei kai ilmeisesti ollutkaan lähdössä sinne kauppaan
  18. M

Apua,tein pullataikinan ja mulla ei oo margariinia ollenkaan...??Mitäs nyt?

Reilusti lainaamaan vaan naapurilta, yleensä jollain on noita perustarpeita varmasti. Sitten maksat takaisin pullana tai jos niin sovitaan, viet vastaavaa tuotetta kun pääset kauppaan. Rasvaton pulla ei kyllä oikein miltään maistu, että kannattaa nähdä vähän vaivaa
  19. M

voiko työnantaja tehdä näin?

Ota yhteyttä asuinpaikkasi päivähoitoon ja kysy onko asia järjestetty joulun tienoilla. Onhna sitä muitakin, joilla on töitä jouluna. Muuten sukulaiset ja ystävät peliin. Vaikea varmaan saada ulkopuolista hoitajaa joulunpyhiksi. Harmittava työnantaja, jotkut ymmärtävät lastenhoito-ongelmat...
  20. M

Apua,tein pullataikinan ja mulla ei oo margariinia ollenkaan...??Mitäs nyt?

Lisää ruokaöljyä, toimii samanlailla taikinassa. Ei tosin tule korvapuusteja.....

Yhteistyössä