Hakutulokset

  1. P

    auttakaa kaksosten odottajat minua :)

    hei! Eli siis mulla on vähän outo tilanne kun mulla oli kuukautiset uutenavuotena 25.12 ja oireiden perusteella tein tammikuun 19. positiivisen testin joka yllätys yllätys oli AIVAN SELVÄ plussa!!kierto oli 20/27! testin kun tein se alkoi heti piirtää sitä viivaa ja todella vahva viiva tuli...
  2. P

    Mielipiteitä nimestä Lyydia Adeliina!

    Kiitoksia samoin,oikein mukavaa joulun odotusta :heart: :xmas: Pikkutintti muksuineen, :wave: Kristian Aleksanteri Eemeli Aukusti Olivia Aurora ja Lyydia Adeliina
  3. P

    Mielipiteitä nimestä Lyydia Adeliina!

    En löytänyt parempaa toista nimeä,joten maistraatin lappusessa lukee nyt Lyydia Adeliina :heart: Olivia Aurora & Lyydia Adeliina sointuu korvaani niin ihanasti,vaikka itse sanonkin :D kiitos avusta :heart: :hug: ja terkkuja pikku Lyydialle sinne :heart:
  4. P

    Mielipiteitä nimestä Lyydia Adeliina!

    Oisi kiva tietää minkä nimisiä lapsia sulla on? vai kehtaatko julkasta :laugh:
  5. P

    Mielipiteitä nimestä Lyydia Adeliina!

    Telepatiat toimii =)
  6. P

    Mielipiteitä nimestä Lyydia Adeliina!

    Kiitos,lähden surffaileen :D ja ilmoitan kun tiedän pysytäänkö alkuperäisessä vai löytyykö uusi:)
  7. P

    Mielipiteitä nimestä Lyydia Adeliina!

    purista,purista ;) kyl se sieltä tulee ku vähä aikaa potkii =)
  8. P

    Mielipiteitä nimestä Lyydia Adeliina!

    Lyydia Aniela..hmm eiii kyllä Adeliina voittaa :D annetaan perskärpästen kutittaa :laugh: Lisää??
  9. P

    Mielipiteitä nimestä Lyydia Adeliina!

    Lyydia Alissiina,ei paha! toinen nimi saa mielestäni ollakkin vähän erilainen,kuten Adeliinakaan ei ole ihan muotinimi:)
  10. P

    Mielipiteitä nimestä Lyydia Adeliina!

    Ongelmia???
  11. P

    Mielipiteitä nimestä Lyydia Adeliina!

    nopeesti jos sanoo niin meinaa kyl karata :) Kiva kun jaksat miettiä nimiä :hug: Lyydia Alissa Lyydia Aurelia mitähän niitä muita olisi??:)
  12. P

    Mielipiteitä nimestä Lyydia Adeliina!

    En välitäkkään! voiko kauniimpaa olla kuin Lyydia :heart: mut makuasioista ei voi kiistellä!!!!
  13. P

    Mielipiteitä nimestä Lyydia Adeliina!

    Olipas siinä nimiä:) ja hyviäkin. silti ei adeliina voittanut mikään :ashamed: Meneekö sulla kieli solmuun Lyydia Adeliinassa
  14. P

    Mielipiteitä nimestä Lyydia Adeliina!

    Lyydia Adeliina...mä en saa kieltäni solmuun tässä:)
  15. P

    Mielipiteitä nimestä Lyydia Adeliina!

    Lyydia Alissa,se oli myös mielessäni! Kiitos kovasti sulle :)
  16. P

    Mielipiteitä nimestä Lyydia Adeliina!

    Onpas meillä samanlainen nimimaku:) Lumia tulee joskus jos tyttö tulee ja Lilian aivan ihana :heart: Olisiko vaihtoehtoja toiseksi nimeksi Lyydialle? ja A:lla alkavia!
  17. P

    Mielipiteitä nimestä Lyydia Adeliina!

    itsekkin mietin tuota D-kirjainta,mutta siihen on jo tottunut tietyllälailla.. Olivia Aurora :heart: Lyydia Adeliina :heart:
  18. P

    Mielipiteitä nimestä Lyydia Adeliina!

    en oo ennen kuullutkaan diidia daadia :laugh: ;) kait uusi muotinimi :wave:
  19. P

    Mielipiteitä nimestä Lyydia Adeliina!

    Anelia :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  20. P

    Mielipiteitä nimestä Lyydia Adeliina!

    Kyllähän mie hehkutin,mutta niinkuin sanoin,mies ei halua sitä missään tapauksessa B)

Yhteistyössä