Hakutulokset

  1. M

    Heinäkuun 2009 Helistäjät joulukuussa

    :hug: kaikille sitä tarvitseville. Hirveän moni on käynyt jo ultrassa ja meillä on neuvola-aikakin vasta ensi viikolla. Meneeköhän mulla viikot jotenkin hitaampaa kuin teillä muilla? :/ Eilen kävin omalla vyöhyketerapeutillani ja teki todella hyvää. Pitkästä aikaa nukuin kuin tukki...
  2. M

    Heinäkuun 2009 Helistäjät joulukuussa

    Toivottavasti jännittäjät saavat tietoa asioiden oikeasta tilasta mahdollisimman pian. Mikään ei ole niin raastavaa kuin epätietoisuus. :flower: Omaan napaan sitten. Eilen erehdyin hieman liian väsyneenä lueskelemaan vähän kaikkea ja siitähän seurasi vaan hermostuminen. Yritän kovasti...
  3. M

    Heinäkuun 2009 Helistäjät joulukuussa

    Hyvää joulukuuta! Tänään sain varattua neuvola-ajan ja ekan kerran pääsemme sinne tentattaviksi siis 16.12. Mutta Helsingissä ei olekaan alkuraskauden lääkäriä vaan mennään suoraan sitten myöhemmin lääkäriin, kun ei kerran ole mitään erikoisempia sairauksia. Tämä oli hieman yllätys minulle...
  4. M

    Heinäkuun 2009 Helistäjät marraskuussa

    Huomenta (tai päivää) tännekin. Mä pystyin nukkumaan viime yönä ensimmäistä kertaa pitkään aikaan suht normaalisti flunssasta huolimatta. Tai no heräilin tuossa pari tuntia sitten, mutta se tuskin kovinkaan suuri synti on. Ja omastanikin puolesta tervetuloa uusille-kiva saada muitakin...
  5. M

    Heinäkuun 2009 Helistäjät marraskuussa

    Oih! Oiskohan munkin pitänyt fiksuna odottaa ekaan ultraan saakka ennen liittymistäni tänne?Ettei tule sitten suuren suurta pettymystä--- Sitä muuten tässä illalla olen äitynyt miettimään, että onko muilla kovinkin suuret tukijoukot olemassa? Me ollaan mieheni kanssa tässä näet suhteellisen...
  6. M

    Heinäkuun 2009 Helistäjät marraskuussa

    Flunssaista huomenta. Alan vähitellen uskomaan, että olen loppuelämäni flunssassa. Viime yönä sain sentään nukuttua hetken ilman jatkuvaa yskimistä ja niistämistä. Juon litrakaupalla mehua ja yritän helpottaa oloani Panadolilla. Mutta usko paranemiseen alkaa kohta mennä :( Tänään varailen...
  7. M

    Heinäkuun 2009 Helistäjät marraskuussa

    Minäkin ilmeisesti kuulun tänne. Hämmennyksestäni huolimatta B) Perheeseen odotetaan siis ensimmäistä yhteistä lasta. La on 29.7. joten ihan superalussa mennään vielä. Perheeseen kuuluu muuten avopuoliso, hänen 5v tyttärensä (asuu enimmäkseen äidillään) ja 3 kissaa. Asutaan Helsingissä...

Yhteistyössä