Hakutulokset

1. M

Tytön reppana *kuva*

Huono päivä? Ei, ei ole ruokaa naamassa, vaan tytöllä on enterorokko. Helpottiko tiedon tuskaa? Anteeksi ikivanhat jutut, ei ole pakko lukea jos noin jurppii...
  2. M

Tytön reppana *kuva*

Lue eka sivulta niin tiedät.
  3. M

Tytön reppana *kuva*

Ei otettu mitään verikokeita, mut lääkärissä totesivat enterorokoksi, suussa oli noita rakkuloita myös. Syöminen oli hankalaa eikä alas mennyt kuin maitoa just ja just. Totta puhut, onni että ko. rokko on takana päin!
  4. M

Tytön reppana *kuva*

No meidän tytölle tuli, ei toki aina. Kolme viikkoa kesti nuo "rutot" naamassa, lääkärissäkin käytiin pariin otteeseen mut eivät antaneet mitään hoidoksi kun sairastaa vaan...
  5. M

Tytön reppana *kuva*

Mikset? =)
  6. M

Tytön reppana *kuva*

Enterohan se. Tästä on ONNEKSI aikaa jo kaksi kuukautta, kuva on enää muisto vain tuosta kaameasta taudista...
  7. M

Tytön reppana *kuva*

Tässäpä kuva meidän tytsystä. Kuka arvaa mikä "tauti" kyseessä? http://www.aijaa.com/v.php?i=3695908.jpg
  8. M

Pää ihan sekaisin...

Kiitos taas kaikille vastanneille! Nyt täytyy sanoa, että olen entistä enemmän päästäni sekaisin! Soitin nimittäin tänään neuvolan neuvomalle lasten ravitsemusterapeutille ja hän oli taas ihan eri mieltä kuin tuo lastenlääkäri...eli että ei missään nimessä kannata imetystä lopettaa ja et...
  9. M

Pää ihan sekaisin...

Hitto, kirjottelin jo pitkät sepustukset niin ne hävis johonkin bittiavaruuteen, höh! No, ei kun uudestaan...eli olen kaikkien pähkäilyjen jälkeen päättänyt lopettaa imetyksen, niin haikealta kuin se tuntuukin. Tulee varmasti olemaan vaikeaa saada vauva totutettua korvikkeeseen, tykkää niin...
  10. M

Pää ihan sekaisin...

Niin ja tietääkö joku onko mahdollista saada kelalta hoitotukea alle vuoden ikäiselle lapselle, kun rasvoja kuluu tosi paljon ihon hoitoon jne. Lääkärini sanoi että se ois mahdollista vasta vuoden iästä eteenpäin, puhuiko totta? Vai menikö pirulainen ja valehteli mulle! :kieh:
  11. M

Pää ihan sekaisin...

Kiitos NallePuh82 vastauksestasi! Ei ole lääkäriltä vielä reseptiä korvikkeeseen, täytynee hommata sellainen. Paljonkos esim. tuo Almiron Pepti maksaa reseptillä? Siihen saa sitten ilmeisesti vielä kela-korvauksen, mutta riittääkö verikokeista saadut tulokset vai täytyykö tehdä...
  12. M

Pää ihan sekaisin...

Meidän 8 kk ikäisellä tytöllä todettiin verikokeista allergiat seuraaviin ruoka-aineisiin: muna, maito, kotimaiset viljat sekä soija. Neuvolasta käskivät soittaa ravintoterapeutille, mutta hän on vasta maanantaina paikalla...joten minä täällä omassa päässäni koitan miettiä että mitä nyt teen...

Yhteistyössä