Hakutulokset

  1. P

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Meillä heräillään aamulla 6-7 aikaan, hörpätään tissiä ja palaillaan unille parin tunnin valveilla olon jälkeen. Päikkärit vaihtelee 1-3 tuntiin (ulkona pidempään kuin sisällä). ja toiset päikkärit joskus 3-4 aikaan. Kiinteä ruoka ei ole mitään helppoa meillä... muutama lusikallinen menee ja...
  2. P

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Tervehdys. Laitanpa vähän kuulumisia. 5kk iän jälkeen meidän neidistä on tullut kiukkuinen ja tyytymätön vähän kaikkeen. Aikaisemmin niiiiin iloinen tyllerö ei viihdy yksin missään, lattialla vain hetken jos joku kaverina. Ei ryömi, ei konttaa, hyvin vähän pyörii navan ympäri. nukkumasta...
  3. P

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Moi, enpä ole kerennyt kirjoittelemaan, mutta taustalla olen käynyt lukemassa juttujanne :) Meidän neiti 5kk on edelleen täysimetyksellä, kiinteitä maistellaan silloin tällöin. Perunalla aloitettiin, porkkanaa maistettu pari kertaa, päärynä on vähän parempaa ja luumu aivan kamalaa ;D...
  4. P

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Masuilija Toivottavasti helpottaa nyt oloa. Ja meillä tyttö nukkuu max 4 tuntia :D .....pitkät unet yöllä ja lyhyttä pätkää päivällä.
  5. P

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Okei, ensimmäinen satsi Rota-rokotetta saatu keskiviikkona. Torstaina alkoi neiti haista aivan kalalle/vatsahapolle. Siis hengitys ja kun imeskeli nyrkkiä niin kädetkin haisi. Minulla tekee pahaa kun tulee mieleen kun joskus on oksentanut vatsahapot pihalle oikein kunnolla :x Kakkaaminen on...
  6. P

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Ai niin, pikaisesti vielä kun tuli mieleen... Mitä mieltä olette Rota-rokotteesta? ja kokemuksia kiitos, niin taudista kuin rokotteesta Meillä ei ole isompien lasten kohdalta kokemuksia kun eikös se aika uusi rokote ole... Nettikeskusteluja katsellessa kuulostaa että rokote saattaa...
  7. P

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Santtu tuohon vaunu ongelmaan en osaa ehdottaa mitään. Meillä nuo vauvat on aina vain laitettu vaunuihin ja jos on huutanut niin lähdetty vain kävelemään ja hytkytetty vaunuja ja ovat nukahtaneet siihen. Auttaisiko joku unilelu/rätti???? joka tuoksuu tutulle? Makuullaan ei meilläkään halua...
  8. P

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Meillä neiti ei huoli tuttia (yökkii, nuolee ja työntää pois suusta) eikä pullostakaan osannut syödä, kun kotiuduttua yhtenä päivänä kokeilin että johtuuko itku nälästä ja annoin pullosta korviketta. Ressukka piti vain hölmistyneenä pulloa suussa ja työnsi kielellä pois. Että tulin sitten siihen...
  9. P

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Valdemaria: Jos mökillä sähköt on niin ehdoton vehje on vedenkeitin! sillä saa nopeasti yölläkin pyllynpesuvettä :) Ja juoksevanveden saa kun komentaa tarpeeksi kovasti miestä tuomaan vettä kaivosta/järvestä :D
  10. P

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Yritän muistaa mitä kaikkea minun pitikään kommentoida :) Uusille tervetuloa ja ongelmien kanssa taisteleville voimia! Joku kertoi ettei jaksa istua syöttämässä niin pitkään että lapsi olisi kylläinen: Minä syötän suurimmaksi osaksi makuultaan, navat vastakkain ja olen huomannut että tässä...
  11. P

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Meillä ei kelloon katsella :) minulta menis käämit jos alkaisin katsoa kellosta mihin aikaan pieni nukahtaa ja milloin herää. Neiti kun viettää aikaa rinnalla tooooosi pitkiä aikoja, nukahtaa kesken syönnin tai vaan luputtelee huvikseen. Sen verran olen katsonut kelloon että päivällä nukkuu...
  12. P

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Hei, olen äiti ja toimin osa-aikaisena tuttina :D Joo, meidän neiti ei sitten suostunut syömään oikeaa tuttia laitokselta pääsyn jälkeen. Kokeiltu on pariakin mallia ja materiaalia mutta ilmeet on kyllä näkemisen arvoiset kun yökkii ja työntää kielellä tutin pois suusta.Ei kelpaa ei...
  13. P

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Hellou! Meille syntyi tyttö 26.4 painoa 3580g ja pituutta 50cm Se tiistai aamulla tullut verinen vuoto oli sitten kait se limatulppa ja supistuksia tuli koko päivän epäsäännöllisen säännöllisesti. Supistusten väli vaihteli koko ajan muutamasta minuutista yli puoleen tuntiin. voimakkuuskin...
  14. P

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Blaah...... Supistukset harvenee : / silloin kun niitä tulee on osa toooooosi "tiukkoja" ettei liikkua pysty ja toiset taas vain sellaisia mahan kovettumisia.. Ensimmäisessä synnytyksessä supistukset alkoi pikkuhiljaa ja kovenivat kovenemistaan, tämä ei tajua että tarkoitus olisi edistyä...
  15. P

    mitäs tekisit tässä tilanteessa?

    surullista :( Jos minun miehellä olisi lapsia edellisestä liitosta, olisivat ne minulle yhtä tärkeitä kuin omani.......
  16. P

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Täällä sormet ja varpaat ristissä että josko se tänään olisi SE päivä!!! :D Yöllä tuli muutama kipeä supistus niin että heräsin niihin mutta nukahdin uudelleen heti. Aamulla vessareissulla tulikin sitten veristä vuotoa. Supistuksia tulee epäsäännöllisen säännöllisesti, voimakkuus...
  17. P

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Minäkin odottelen suosiolla sitä keskiviikon käynnistystä :D Hyvvee pääsiäistä! On niin ihana ilmakin että passaa nautiskella....
  18. P

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Äizikkä ensiksikin anteeksi kun vedet silmissä nauraen luin synnytyskertomuksesi :D Voin vain kuvitella tilanteen mutta aika hölmöltä vaikutti se labratäti!!! Olisin varmaan samassa tilanteessa käskenyt painua sinne ja kauas.....ja litanian kirosanoja perään :) ..... painuu hevon kuuseen...
  19. P

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Maanantai ei mittää..... Tiistai ei mittää..... :D Mitähän sitä keksis että menis aika nopeemmin???? Pomm ja Marakatti
  20. P

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    POKS 40+0 Muusta poksahtelusta ei ole merkkiäkään :) Äippäpolilla kävin: kaikki ok, paikat edelleen kiinni, hiukka pehmeät, painoarvio 3,4kg eli annetaan vielä kasvaa / tulla itsekseen. Pikkasen harmitti ettei tämä kaveri näytä merkkejä tulostaan :/ mutta tulee sitten kun tulee. Olisin...

Yhteistyössä