Hakutulokset

  1. M

    Mikä 80 tai 90 luvun kappale?

    Pandora - Don't You know
  2. M

    Help, mitä tehdä, vauvalla korvatulehdus ja ulkomaanmatka odottaa?!

    Asiat tärkeysjärjestykseen. Matkojahan saa aina uusia.. Entäs jos korvatulehdus uusii reissussa? Käyttäkää ihmeessä kunnollisella korvalääkärillä ennen matkalle lähtöä.
  3. M

    Kenelläkään kokemuksia lapsen Haavaisesta paksusuolentulehduksesta?

    Tyttärelläni 6v. todettiin tällä viikolla haavainen paksusuolentulehdus. Päällä nyt kova kortisoni kuuri ja estolääkitys, jota ilmeisesti joutuu ikänsä syömään. Tilanne ei kuitenkaan näytä rauhoittuvan vielä. Tyttö on valtavan lääkärikammoinen ja tämän takia ollaan psyk. puolellekkin...
  4. M

    Jos olisit todella iso ja lihava niin....

    " Rikkailla on ruista ja rahhoo vuan ei tämmöstä kellukka mahhoo"
  5. M

    Jos olisit todella iso ja lihava niin....

    Tarkoitin lähinnä, että lihavuuteen on muitakin syitä kuin ylensyöminen. Ap kohan se oli mikä kirjotteli kilppariarvoista joilla on myös omat vaikutuksensa.
  6. M

    Jos olisit todella iso ja lihava niin....

    Jos on onnellinen niin antaa palaa vaan elämässä eteenpäin, välittämättä muista ( helpommin vaan sanottu kun tehty, tiedän) Välillä tuntuu, ettei tässä maailmassa ole muuta tehtävää kuin miellyttää toisia ja yleensä ne toiset on niitä rikkaita ja laihoja..
  7. M

    Jos olisit todella iso ja lihava niin....

    Mmm.. Mutta siihen ylipainoonhan ei voi olla mitään muita syitä kun liikasyöminen?? Kaikille laihduttaminen ei ole niin helppoa. Hienoa, että sinä olet siinä onnistunut, mutta kaikki eivät onnistu vaikka kokeilisivat/ tekisivät mitä vuosikaudet.
  8. M

    Jos olisit todella iso ja lihava niin....

    Ehkä olen idiootti ehkä en, mutta kerro toki ihmeessä niin muutkin saavat tietää.
  9. M

    Jos olisit todella iso ja lihava niin....

    Mikä vitun velvollisuus???
  10. M

    Jos olisit todella iso ja lihava niin....

    Hirveen vaikee olla ajattelematta mitä muut ajattelee minusta. Itsetunto on nollassa ja kyllä mie tiedän että olen ylipainoinen. Aina vaan tuntuu, että kaikki nauraa mulle vaikka ei välttämättä nauraskaan. En vaan pääse siitä ajatuksesta yli. Liian monta vuotta sain kouluaikaan kuulla...
  11. M

    Te joilla on skiket...

    Skikkeböödöö :D
  12. M

    Te joilla on skiket...

    Up :attn:
  13. M

    Olipas näky päiväkodin pihalla!!

    Ups ja mie kun just kävin valkeissa housuissa vappumassa pururadalla.. dääm! Pitää muistaa laittaa huomenna mekko päälle..
  14. M

    Musta on tullut Meandimamma :O :O :O

    NO miekii olin aikasemmin niiin hello kitty vastanen että huh... Mutta kun talossa on 2 tyttöä just siinä kitty iässä niin kyllähän sitä siihen silleen niinkun vähän siedätyshoidon kautta tykästy. Sama koskee unikko kuosia :headwall: mie oon aina aina ja aina inhonnu sitä, mutta oranssina se...
  15. M

    G: Mistä päin olet?

    Outokumpu :wave: Lähtöisin Tuusniemeltä.
  16. M

    Te joilla on skiket...

    Aivan mahtavat, ei voi kun kehua. Mie en oo koskaan ollu minkäänlaisten rullavehkeitten päällä, mutta nuo tuntu heti omilta. On vissiin suht tehokasta liikuntaa kunha oppii tekniikan kunnolla :) Tänään vielä kokeilen yksillä toisilla lenkkareilla. Yksi ongelma oli kanssa, että remmi ei menny...
  17. M

    Te joilla on skiket...

    Sain eilen kokeiluun nuo ihmeet ja onhan ne ihan loistavat! Minkälaisia kenkiä käytätte niissä? Mie kokeilin eilen kaksilla erilaisilla lenkkareilla ja kummatkaan ei ollu hyvät, toisissa on pohjassa semmosia nasturoita jotka alko tuntua aika ikäville ja toisissa taas kantaosa oli liian leveä...
  18. M

    Minkä kokoinen jalka pojallasi oli 1-vuotiaana?

    poika nyt 1v3kk ja kenkä 25
  19. M

    Palstalaiset ilmeisesti menny ensimmäistä kertaa ulos tänä keväänä

    Ne on nähny minut, järkytyin itekkin kun peiliin katoin sisälle tultuani.
  20. M

    Jos kutsussa lukee

    Kyllä mie ilmottasin, jos en pääsis

Yhteistyössä