Hakutulokset

  1. M

    Aika jännä. Salossa ei oo tapahtunut hetkeen mitään näin kamalaa ja pieni uutispätkä oli lehdessä

    parempi on kun eivät uutisoi, turhan laaja uutisointi ruokkii ja yllyttää muita "kaheleita" toimimaan samalla tavoin.
  2. M

    Kummiudesta

    Niin no ehkä mä sitten vaan olen outo kun mun mielestä kummius ei toimi vaan yhteen suuntaan. Ja kun lapsi on liian pieni muistamaan itse kummejaan niin se on vanhempien tehtävä.
  3. M

    Kummiudesta

    Joo ei kysymys olekaan siitä että sen muistamisen pidäkään mitään ihmeellistä olla. Mutta jos lapsella on 3 pariskuntaa niin ei se nyt voi niin kallista olla hankkia kaikille jotain pientä. Minä muistan omia kummeja edelleen vielä aikuisenakin ja he muistavat minua kukalla ja lapsiani lahjoilla.
  4. M

    Kummiudesta

    Mamma: meillä on yhden kummilapsen kanssa tuollainen tilanne. Muuten ei pidetä yhteyttä eikä tekemisissä olla, sekin vähäinen yhteydenpito tulee meidän suunnalta. Ollaan tähän asti kannettu lahjat kummilapselle ja hänen sisarukselleen, mutta ensi vuonna ei anneta enää ollenkaan. Lapsi tosiaan on...
  5. M

    Kummiudesta

    Jos kummeja on "haalittu" 6 kpl vaan sen takia että lapsi saa lahjoja eikä kummille anneta edes konvehtirasiaa/joulukukkaa, niin on mieltä vuodesta toiseen kantaa lahjoja. Epäilys on että lapsi ei edes tiedä ketä se mies on joka niitä hänelle kantaa.... Pojalla ikää 9.
  6. M

    Lettupannu

    Ainakin meidän prismasta löytyi tefloninen lettupannu. Hinta taisi olla jotain 15 euron kieppeillä.
  7. M

    Turvakaukaloon laitettavasta lämpöpussista kysymyksiä kokeneilta :)

    Meillä oli käytössä Emman pussi ja mikään muu ei harmita kuin että ostin turhan myöhään. Äärettömän hyvä ja lämmin pussi, säästi monet itkut kun ei tarvinnut topata lasta toppapukuun ja kiristää tiukkaan vöihin. Oli mukavaa kun lapsi sai pitää kätensä vapaana siellä pussin sisällä niin sais...
  8. M

    Kokemuksia turvaistuimista? Vinkkejä kaivataan =)

    Meillä on tuo izi be safen istuin ja on aivan äärettömän hyvä. Helppo asentaa, vie suhteellisen pienen tilan ja siinä on hyvä istua.

Yhteistyössä