Hakutulokset

  1. Y

    Kaikki jotka on eronnu....

    Ensimmäinen liitto päättyieroon 14 v sit.Lappset olivat silloin 1 , 4 ja 5 /2 v.Mies oli uhkapeluri ja vei meiltä kodin ja nähtiin nälkä.Ex niehellä uusi perhe, ei ollaan tekemisessä.Hän ei tapaa lapsiakaan.Uusi mies tuli kuvioihin 6 vuotta eron jälkeen ja ollaan oltu 9 vuotta yhdessä...
  2. Y

    Eroajatus mielessään-miten siitä eroon ?

    Olet varmasti oikeassa.Vertaan koko ajan ja tavallaan mietin että ensimmäinen ero oli välttämätön koska mies oli uhkapeluri.Tämän kanssa jahkailen, koska mies on lapsilleen hyvää isää.En olisi kuitenkaan pitännyt mennä naimisiin miehen kanssa joka on taloudellisesti niin eri asemassa kuin minä...
  3. Y

    Eroajatus mielessään-miten siitä eroon ?

    Jep ihan varmasti hankaa...On vaikeaa enää kunnioittaa miestä kun hän itsekin käyttäytyy murkkujen lailla ja koen että paprisuhteen "pystyssäpito" on ihan mun juttu...Kiitos vinkistä , luen kirjan :)
  4. Y

    Eroajatus mielessään-miten siitä eroon ?

    Ei olla käyty , mies ei haluaa jutella ulkopuolisille.Olen yrittänyt saada miehen mukaan mutta se ei onnistu..Käyn itse psykoloogilla juttelemassa , en koe että siitä olisi ollut apua..
  5. Y

    Eroajatus mielessään-miten siitä eroon ?

    Olemme 6 henkinen uusperhe, meillä on viimeiset vuodet ollut aikaa sotaista ja kurjaa aikaa. Riitojen keskellä kun mies on käyttäytynyt kun murkku itsekin olen monesti miettinyt eroa.Meillä on kuitenkin 2 yhteistä lasta, ja olen jo kerran eronnut, olen siis yrittänyt pitää liittoa kasassa.Nyt...

Yhteistyössä