Hakutulokset

  1. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Ihana suloinen poikani syntyi 25.7. täsmälleen laskettuna aikana mitoin 3720g/51 cm. Synnytys oli helppo ja supernopea. Siitä ei saa pitkää tarinaa :D Heräsin aamukuudelta. Alkoi hiukan supistella kivuliaasti. Kävin suihkussa ja mietin onko nämä nyt niitä synnytyssupistuksia. Esikoisen...
  2. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Onnea Omenalle ja muille jo vauvan saaneille :flower: Onpa syntynyt jo paljon heinäkuisia! Tässä itsekin alkaa heräillä siihen, että kohta tämä (pitkä) odotus on ohi ja vauva syntyy. En ole pitkiin aikoihin kirjoitellut mutta aina säännöllisin välein olen kurkkaillut muiden kuulumisia. Oma...
  3. B

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Hematoomasta Minullakin alkoi vuotaa rv 6+5 ja verta tuli tulvimalla suunnilleen pitkin lattioita ne ekat pari-kolme päivää. Vuoteli enemmän ja vähemmän tuonne rv 15 tietämille ja sitten vuodot loppui. Minulle toistuviin keskenmenoihin erikoistunut gyne määräsi hematoomavuotoon magnesiumia. Se...
  4. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    Tipetsulle synttärionnittelut :flower: Sairaalakassia en ole vielä edes miettinyt enkä vielä ole aikonut pakata. Ehkä touko-kesäkuulla sitten. Jotain listoja olen kyllä lukenut ja vanhasta muistista tietää mitä siellä tarvitsee. Hankintoja ei olla muutenkaan tehty vielä mitään. Isoimmat...
  5. B

    Heinäkuun hellemasut 2012 - MAALISKUU

    Minullekin saisi päivitellä poikalupauksen :heart: Tällä hetkellä työ ja työtiimin erinäiset ongelmat imee lähes kaiken energian mutta eipä tässä ole kuin 25 työpäivää jäljellä ja sitten pääsen viettämään lomia ennen äitiysloman alkua :) Sokerirasitukseen viikon päästä... Bebel ja...
  6. B

    Heinäkuun hellemasut 2012 - MAALISKUU

    Täälläkin on päästy viikoissa paremmalle puolelle ja rakenneultra oli tiistaina. Siellä kaikki rakenteet kunnossa ja kooltaan vastasi päivää suurempaa mitä menkoista laskettuna. Eli ihan aikataulussa mennään :) Painoarvio oli 333g rv 19+6. Ja poikalupaus saatiin :heart: Liikkeitä on vihdoin...
  7. B

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Täällä vaan kateellisena haaveillaan äitiyspakkauksesta :| Sitä ei saada koska emme asu Suomessa. Onneksi miehen siskon vauvalta on tulossa paljon vaatteita yms tavaraa kiertoon. Isot tavarat kuiten pinnasänky, sitteri, kaukalo jne löytyy esikoisen ajoilta. Jonkin verran on esikoisen...
  8. B

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Täällä tuntui ensimmäinen kunnon potku tänään illalla :heart: oikein säikähdin ja säpsähdin kun tähän asti on tuntunut vain satunnaisesti jotain pientä räpellystä ja hentoja tökkäisyjä. Täälläkin on välillä päiviä kun liikkeitä ei ole tuntunut oikein ollenkaan. Mutta kyllä ne näköjään sieltä...
  9. B

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    joukon jatkeeksi rv 17+0 ja POKS :) Pikaisesti maanantaiset ultrakuulumiset: Vauvalla kaikki hyvin. Mitoiltaan vastasi jokusen päivän isompaa mitä menkoista laskettuna. Painoarvio 196g :heart: Istukka on edelleen kohdunsuulla, saa nähdä nouseeko se sieltä vielä... Kauhea flunssa päällä ja...
  10. B

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

    Tillu79 jaksamista ja toivottavasti hippu sinnittelee kyydissä! Mullahan oli tässä raskaudessa 6+5 alkaen myös tuollaista hanat auki -vuotoa joka tuli suuresta hematoomasta ja silti pikkuinen pysytteli kyydissä ja kasvu eteni päivälleen oikeassa tahdissa. Minä lepäilin kotosalla ja olin 5...
  11. B

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

    Tervetuloa Kaktuspiikki ja muut uudet! ON: Perjantaina kävin kontrollissa toistuviin keskenmenoihin erikoistuneella lääkärillä ja hän ultrasi istukan virtaukset yms tosi tarkasti. Kaikki ok vauvalla ja istukan virtaukset todella hyvät. Miniasperiinin saisi siis lopettaa. Kuinka kauan te muut...
  12. B

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Tulenpa minäkin poksumaan :) kiitokset JA82 uudesta pinosta! Täälläkin kärsitään nenän tukkoisuudesta ja on kärsitty siitä ihan alkuraskaudesta asti. Pahinta on minullakin just aamuisin. Suuta kuivaa myös nyt entistäkin enemmän varsinkin yöaikaan. Iho kuivuu myös ja mulla varsinkin käsissä...
  13. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Tyttönen87 kiitos erittäin rohkaisevasta kommentistasi =) En ole ihan varma onko tuo väliseinä puoliläpäisevä vai miten. Yhdessä ultrauksessa näytti olevan puoleen väliin mutta kahden muun lääkärin ultraamana näytti menevän seinästä seinään.. Tiedä sitten. Varmaan raskauden edetessä tuotakin...
  14. B

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

    Hallansuru :hug: lämmin halaus ja paljon voimia selvitä pahimman yli. Tillulle onnea hyvistä ultrakuulumisista :flower: Täällä vuoto on nyt onneksi tasoittunut. Tänään oli oman gynen kontrolli ja vauvalla kaikki hyvin :heart: Oli erittäin virkeällä tuulella ja näpräili napanuoraa yms...
  15. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Rakenneultra ei pelota kovinkaan paljon tässä vaiheessa. Mua on oltrattu tässä jo niin paljon ja usein, että varmaan olisi jo jotain selvillä jos suurempia vikoja olisi odotettavissa. NT-ultrassakin katsottiin tosi tarkkaan kaikki elimet ja kaikki oli ok ja paikoillaan. Enemmän pelottaa se...
  16. B

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

    Onnea uusista plussista ja hienoista ultrakuulumisista muillekin :) Sanmarille onnea potkuista :heart: ON: Täällä on vietetty taas uneton yö... Eilen illalla aloin vuotamaan taas punaista verta. Paniikissa sit tänään päivystykseen jossa todettiin kuitenkin vauva hyvinvoivaksi :heart...
  17. B

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

    NT-ultrassa käyty ja kaikki hyvin :) ei kohonnutta riskiä eikä niskaturvotusta! Tosi kauan sai kyllä vauvaa ultrata, että saatiin kaikki tarvittava katsottua ja mitattua. Istukka on kohdun etuseinämässä ja vauva makoili lisäksi epäedullisessa asennossa. Hematooman rippeitä oli vielä hiukan...
  18. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Pitääpä hiukan päivittää omia kuulumisia. Lähes päivittäin olen kyllä käynyt lukemassa, mutta tekstiä tulee aina niin paljon, että menee ihan pyörryksiin eikä muista yhtään mitä piti kommentoida :confused: Maanantaina olin NT-ultrassa ja kaikki hyvin :heart: ei kohonnutta riskiä eikä...
  19. B

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

    morebabies :( voi ei olen niin kovin pahoillani Ehkäpä sinulla mieli vielä muuttuu kun saat käsiteltyä tämän keskenmenon... Ymmärrettävää on kyllä, että halu heittää hanskat tiskiin on kova. Onhan tämä vähän sellasta itsensä kiusaamista ollut minullakin. Syksyllä vähän jo aloin kallistumaan...
  20. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Bebel, 39v., toinen, LA 25.07.2012 Uskaltaudun myös mukaan. Neljän keskenmenon jälkeen eilen ultrassa rv 11+5 kaikki ok! Tälläkin kertaa alkuraskaus on ollut aika vaikea, sillä kärsin hematoomasta ja vuodoista rv 6+5 eteenpäin. Nyt hematooma on hävinnyt ja hyvältä näyttää kaikki muutenkin :)...

Yhteistyössä