Hakutulokset

  1. K

    Äidit 35+ Huomio!

    Moi. Päivät kuluvat hoitovapaalla kotosalla 2v tytön kanssa. Koulupäivän jälkeen seuraamme liittyy kaksi ala-asteikäistä poikaa. Mies töissä. Päivät tuntuvat välillä niiiin pitkiltä. Olen huomannut, että mulla ja 20-vuotiailla ei ole juurikaan yhteistä, siksi kaipailen omanikäistäni / vanhempaa...
  2. K

    Kirjeystävä!

    Etsin pitkäaikaista ja luotettavaa kirjeystävyyttä. Olen 36v kolmen lapsen äiti pieneltä kirkonkylältä. Sinun ikäsi tai elämäntilanteesi ei tarvitse olla samalainen, kunhan kynä pysyy kädessäsi. Näin tietokoneaikana arvostan erityisesti käsin kirjoitettuja kirjeitä, joita voi hypistellä ja lukea...
  3. K

    Hei Kawerit

    Asun Tampereen eteläpuolella. Olen 33v kahden alle kouluikäisen pojan äiti, ja miehen kanssakin ollaan pidetty yhtä jo yli kymmenen vuotta. Ystäviä on liian niukasti, lisää kaipailen. Ja ympäri Suomea. Lähimpinä asuvia voisi olla kiva joskus tavatakkin... Harrastan opiskelua ja laihemmasta...
  4. K

    Tyttöjenpäivä/ilta

    Suunnittelemme ystävieni kanssa ensi kesäksi tyttöjenpäivän järjestämistä. Ilman miehiä, ilman lapsia, ilman suurempia velvoitteita. Tarkoitus olisi saunoa ja syödä hyvin. Pari siideriäkin saattaisi mennä... Olisiko teillä jakaa vinkkejä/kokemuksia illan ohjelmasta? Olisiko joku kiva ja...

Yhteistyössä