Hakutulokset

  1. W

    Taysin asiakkaat ***

    Hejssan! Seuraavassa kierrossa alkaa tapahtumaan; alustavasti punktio on suunnitteilla vkolle 13. Riippuen siitä, koska seuraava täti suvaitsee saapua, toivottavasti viimeistään parin viikon päästä (kerrankin tuskin malttais odottaa sitä vihulaista...). Vastaanotolla sanottiin, että varaudu 3...
  2. W

    Taysin asiakkaat ***

    :flower: Hienoa Lion32! Ihanaa kuulla, että taysissakin onnistutaan! Elenia juu, totuus on, että eipä meikäläiselläkään insseihin ollu paljon uskoa... Lähinnä sitä vaan odotteli, että lähenis maaliskuu ja ivf. Toivottavasti teillä inssit onnistuu eikä tarvis mennä pidemmälle! Mä jo...
  3. W

    Taysin asiakkaat ***

    Elenia Meidät laitettiin IVF-jonoon 2. inssiä aloiteltaessa marraskuussa. Jonot silloin olivat n. 4kk. Ja tosiaan, inssit tehdään joka toiseen kiertoon ruuhkien vuoksi. Itse koen, että se oli hyvä juttu ihan oman järjissä pysymisenkin kannalta. Nyt siis takana 3 tuloksetonta inssiä ja punktio...
  4. W

    Taysin ivf jono

    :wave: Viimeksi käydessäni polilla meidät siirrettiin IVF-jonoon, ja jono ulottui silloin maaliskuulle. Elikkäis n. 4 kk:n päähän on alustavasti suunniteltu punktio ja sitä ennen tietysti jo aloitellaan lääkkeillä, jei! Olin ihan positiivisesti yllättynyt, koska tässä välissä on vielä...

Yhteistyössä