Hakutulokset

  1. E

    Mammajumppaa Jyväskylän seudulla!

    Kiitos Pauliina75 vinkistä! Tanssi voisi olla kyllä kokeilemisen arvoinen juttu! :)
  2. E

    Mammajumppaa Jyväskylän seudulla!

    Heipparallaa! Osaisiko joku viisaampi kertoa että järjestetäänkö jossain Jyväskylä/Säynätsalo/Muurame seudulla äitiysjumppaa/joogaa näin kesäaikaan? Sats/Elixia varmaan tarjoavat kyseisiä palveluita mutta jos vähän halvemmalla pääsis.. =) T:Elviiru ja kirppu 15+5
  3. E

    keski-suomen kuumeilijat!

    Heippa kaikille! En malttanut enää odottaa ja tein testin. En voinut uskoa silmiäni kun kaksi viivaa pärähti "ruutuun"!!! En sitten kuvitellut oireita vaikka aloin jo epäilemään. Mahanippailut ja oksettava olo johtuikin aivan muusta kuin mielikuvituksesta! =) =) Nyt vaan täytyy toivoa...
  4. E

    keski-suomen kuumeilijat!

    Heippa kaikille! Täällä lähti kp 34/33 käyntiin.. Oudot mahatuntemukset jatkuvat. Nyt parin päivän aikana on tuntunut vihlontaa alamahan/alapään tuntumassa. Toissa-aamuna tuli ihan kauhea olo aamukahvin jälkeen. Huimas ja oksetti... Viime yönä heräsin oksettavaan oloon. Tiedä sitten johtuiko...
  5. E

    keski-suomen kuumeilijat!

    Onnea Mandy ihan hirmuisen paljon!!! Kaikki menee varmasti hyvin! :heart:
  6. E

    keski-suomen kuumeilijat!

    Mandy: kerro sitten meille jännääjille kuinka testauksessa kävi!!
  7. E

    keski-suomen kuumeilijat!

    Heippa kaikille! Mulla on jo pari viikkoa ollut omituisia tuntemuksia mahassa ja nyt on sellanen tunne että se himpskutin täti tulee varmasti kylään!!! Rinnoissa ei mitään tuntemuksia, eli olen varma etten oo raskaana... Mutta katsotaan kuin käy.. Mandy: sinullakin alkaa olla kierto...
  8. E

    keski-suomen kuumeilijat!

    Minulla tosiaan yk 1 menossa ja tänään kp 20/33--> Eli tosi epäsäännöllinen kierto... :( Tänään on ollut ällöttävä olo koko illan ja maha kuin jalkapallo. Reilun viikon päästä uskaltaudun vasta testailemaan. Vaikka oireita on, niin tuntuu vaan mahdottomalta että jo ensimmäisen yk:n aikana...
  9. E

    keski-suomen kuumeilijat!

    Täältäkin plussatuulta kaikille ja mukavaa viikonloppua!
  10. E

    keski-suomen kuumeilijat!

    Mulla on jo yli viikon ollut kuukautisten alkamiseen liittyviä oireita.. tosi omituista. Niitten pitäis alkaa vasta reilun viikon päästä. vatsa tosi turvonnut ja nipistelee, alaselkä kipeä ja yhtenä yönä heräsin poltteluun alavatsassa. Viikon verran on tullut sellaista kirkasta limaa vessassa...
  11. E

    keski-suomen kuumeilijat!

    :wave: Heipparallaa! Täällä uusi kuumeilija ilmoittautuu. Kotipaikka Jyväskylä ja ensimmäistä yritetään. Yk 1 vasta... on tää jännää.

Yhteistyössä