Hakutulokset

  1. K

    Epämieluisin seksikokemuksesi?

    Erehdyin menemään sänkyyn miehen kanssa, jolla oli ihan valtaisa vehje. Sattui aivan sairaasti, mutta en kehdannut pyytää miestä lopettamaan, kun se oli muuten niin mukava. :whistle:
  2. K

    täh? epiduraalista...

    Juu häh? En mäkään mitään epiduraalia saanut ponnistusvaiheeseen, vaikka muutaman minuutin sijasta eka kyllä kesti kaksi tuntia ja toinen 48 minuuuttia...
  3. K

    Häät suunnitteilla eikä ole oikein ketään sellaista kenet pyytäisi kaasoksi tai järjestäsisi polttarit ym,,

    Teet kärpäsestä härkäsen. Ei mullakaan ollut polttareita. Kaaso tosin oli, mutta kielsin sitä järjestämästä mitään. Tietysti on ikävää, jos haluaa polttarit eikä ole ketään, joka järjestää ne. :/ Mutta voin kertoa, että naiminen ilman polttareita on ihan yhtä ihanaa kuin niiden kanssakin. ;)
  4. K

    Nyt REHELLISESTI!Monenko miehen kanssa olet ollut "sillain"?!

    Neljän, enkä ole yhtään siveä. Suorastaan irstaimmasta päästä. Ja hyvin ylpeä siitä. :D
  5. K

    Kertokaapa naiset miten raskaus vaikuttaa mieleen

    Minä olen varmaan ollut vaikea tapaus molempia lapsia odottaessani. Ja olen kuullut myös ystäviltäni, että hormoonit pistävät pään sekaisin. Itkin ja suutuin ihan olemattomista asioista. Saatoin saada silmittömiä raivareitakin, jos vaikka nälkä pääsi yllättämään. Onneksi mies suhtautui melko...
  6. K

    Missä ihmeessä voi olla..

    Itse olin laittanut meidän uikkarit jostain syystä lasten lelukoriin. :whistle:
  7. K

    Pommacilla päähän

    Join lasin pommacia ja se nousi päähän. :whistle: Pitäisköhän huolestua? Ja jos niin mistä? Pommacista vai omasta viinapäästä, joka on ilmeisesti ihan olematon...
  8. K

    Raaskisitko laittaa 450 eur..

    No niinpä tarkoitin. Ei ole tullut mieleen hankkia koiraa, ei häkillä eikä ilman, kun on niin allerginen mies. Tietysti voisi harkita miehelle sitä häkkiä. =)
  9. K

    Kertokaas,

    Meillä toimii alasti miehen edessä kekkuloiminen. Vaatteet vaan mäelle ja alat puuhastella kaikenlaista ilkosillaan. En tietysti tiedä toimiiko kaikilla miehillä, mutta uskallan epäillä. ;)
  10. K

    Raaskisitko laittaa 450 eur..

    Koiran häkkiin raaskisin ilman muuta, jos olis nimittäin koira. Eikö se ole jo sekä ihmisten että koirienkin turvallisuuden kannalta hyvä juttu?
  11. K

    Raaskisitko laittaa 450 eur..

    Niin no, se on kyllä totta. Mikähän mua tänään vaivaa? ;) Sanotaan sitten vaikka 450 satiinilakanoihin saattais vielä just ja just mennä. Mutta se hyttysenkarkoitin ei ikinä.
  12. K

    Raaskisitko laittaa 450 eur..

    Vähän vaikea sanoa, kun ei tiedä tavarasta mitään. Meidän isukki olisi ihan pokkana raaskinut ostaa hyttysenkarkoittimen 500:llä eurolla, minä taas en todellakaan. Mutta vaikka tiskikoneeseen voisin ihan hyvin sen rahan upottaa. ;)
  13. K

    Kertokaapa- kumpikohan on oikein...?

    Jep jep, työnantajan kuuluis hankkia työvälineet. Ja jos joudut ostamaan kuitenkin itse jotain, niin laita nyt hyvä ihminen enemmän lisää tunteja kuin yksi. Olen ollut siivoojana ja muistelen, ettei sillä tuntipalkalla kovin montaa moppia osteta. Ja sitäpaitsi, joudut maksamaan siitä vielä veron.
  14. K

    Liian pieni vehe

    Alkuperäiseen kysymykseen palatakseni sanoisin, että varmaankin sillä eukolla oli joku muu syy, mutta ei saanut sanottua. Ehkä se oli suuttunut jostain ja halusi loukata, kuka tietää. Itsekään en aina tiedä, miksi päästelen suustani sammakoita, niin nainen kuin olenkin. Tai ehkä juuri siksi...
  15. K

    millaisista asioista...

    Hih. Meillä kai puhutaan enimmäkseen kehon kieltä. Varsinaisia keskusteluja en niin kamalasti käydä, mies kertoo töistään, minä omasta päivästäni lasten kanssa. Tietysti kaikki yleiset, arkiset asiat käydään, jossain vaiheessa läpi: "Hei, tarvitsetko huomenna autoa?" "Ensi viikonloppuna olis ne...
  16. K

    Alkoholin käytöstä

    Mun mielestä se, että juo joka päivä on, jos ei nyt epänormaalia, niin ainakin epätervettä. Alkoholismi tai alkoholin liikakäyttö taitaa ikävä kyllä olla aika "normaalia". Se, että juo itsensä humalaan lasten nähden on myös epätervettä. Pidän liikaa juovia vanhempia tai sen sallivia...
  17. K

    muita, keille kelpaisi seksi vaikka päivittäin?

    :wave: Musta tulee ihan kamala, jos en saa tarpeeksi. Välillä itteäänkin hävettää. Mutta onneksi on ymmärtäväinen ja kykenevä mies. Jos räyhään sille, niin se yleensä tyynesti toteaa, että: "Sua ei ole näköjään taaskaan pantu riittävästi." :D Kyllä kerran päivässä kuuluu jo ihmisoikeuksiin.
  18. K

    Mitä 2-vuotiaanne syö?

    Neiti 1v9kk syö melkein kaikkea, paitsi pinaattikeittoa, keitettyjä kananmunia ja ÄIDIN tekemää puuroa. Tähän mennessä siis kaikki syötäväksi tarkoitettu tarjottu on kelvannut, kuten myös kissanruoka ja kukkamulta (joka kuulemma oli hyvää). En kyllä osaa sanoa, miksi tyttö syö niin hyvin, mutta...
  19. K

    kuinka pitkä matka

    15 km, moottoritietä melkein koko matka. Ei tarvi lähteä turhan aikaisin ja ehditään toimittaa esikoinenkin hoitoon. =)
  20. K

    Saako kukaan liikaa seksiä?

    Eee-ei kai sitä voi saada liikaa? :D Siis jos sitä olisi liikaa, niin sittenhän se ei olisi saamista vaan ihan vaan antamista... ;) Mutta onneksi sentään saan tarpeeksi. :p

Yhteistyössä