Hakutulokset

  1. M

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Lämpimät kiitokset kaikille onnitteluista! RouvaP - eikös se mene niin, että kaikille ei vain tule testiin vahvaa plussaa, ja silti raskaudet etenevät mallikkaasti? Näin olen ymmärtänyt. Älä ole huolissasi! Belle ja muut viimeisiä piinapäiviä kärvistelevät: tämän oman ainokaisen...
  2. M

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Onnea RouvaP! :flower: Mulla oli virallinen testauspäivä reilun pari viikkoa siirrosta, ja sain nyt viimein sunnuntain kunniaksi tehtyä testin. Lykkäsin hommaa vähän vielä siitä virallisesta päivästä, sillä suoraan sanottuna pelotti ihan tajuttomasti. Ekaa kertaa koskaan sain kaksi viivaa...
  3. M

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Kiitos kysymästä - en ole vielä testannut kertaakaan. Meilläpäin lääkärin antamat testipäivät ovat tooooodella myöhään, ja ajattelin muutenkin testailla vasta viikonloppuna. (Työni on sellainen, etten voi yhtään vetäytyä omiin oloihini nuolemaan haavoja, joten senkin vuoksi mielelläni odotan...
  4. M

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    RouvaP - kovasti toivon, että se plussa palaisi! Voimia sinne! Samoin Koivukuuselle. Onko siellä vuoto loppunut tai muuttunut? Tao, kuumetta ja kolmisin - hienoa, että siirrot onnistuivat! Nyt teillä lienee hieno mahdollisuus triplaplussaamiseen parin viikon päästä :) Niin, ja onnittelut...
  5. M

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Voi ei, onpa täällä paljon huonoja uutisia! Tiger ja Hope, olen hirmu pahoillani. Erityisesti toivon Tigerille kaikkea hyvää! Oliko teille adoptio- tai sijaisperheeksi ryhtyminen vaihtoehto? RouvaP ja Kauniskuu - ei testejä, jotka tehdään noin varhain, minun mielestäni lasketa. :)...
  6. M

    Kiukkuketju

    Kummiudesta vielä: minulla on useita kummilapsia, mutta nyt, hoitokierteessä, sanoisin varmasti ei kiitos uusille kummipyynnöille. Huomaan, että olemassa olevienkaan kummilasten kanssa ei tee mieli viettää aikaa juuri nyt, enkä aio kiusata tällä asialla itseäni yhtään. Jos joku (erityisesti...
  7. M

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Mulle lääkäri sanoi, että siirron jälkeen voi kyllä saunoa, mutta pitkiä kuumia kylpyjä kannattaa välttää. Siihen luotan. :) Lionille voimia jatkoon! Nasu, kannattaa varmaan kysellä sitä adoption neuvontajonotilannetta. Itsekin olen miettinyt adoptiota paljon, mutta koska koko prosessin...
  8. M

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Neulan vaihtaminen on helppoa. :) Mun mielestä kynää ei tartte säilyttää jääkaapissa enää sen jälkeen, kun ampulli on otettu käyttöön, mutta siihen saakka säilytys on viileässä. Ei se lääke siitä varmaan ainakaan pahene, jos kynää säilyttää koko ajan jäkärissä.
  9. M

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Riepuriialle ja Lionille onnea myös täältä! Ja vastaavasti Tahomalle lohtuhalaus. Mahtavaa, että teillä on pakkasessa vielä siirrettävää eikä tarvitse heti ryhtyä taas isoon taisteluun. Olen ollut niin kiireinen, että harmittavan vähän olen ehtinyt täällä käydä. On ollut alkionsiirtoja ja...
  10. M

    Kiukkuketju

    Amodini, reipasta toimintaa mieheltäsi! :laugh: Minustakin adoption suositteleminen noin liukuhihnalta lapsettomuuslääkkeeksi on vähintään kyseenalaista (ja kertoo, ettei suosittelija tiedä adoptiosta mitään). Adoptiovanhemmilta vaaditaan niin toisenlaisia asioita kuin biovanhemmilta -...
  11. M

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Koivukuuselle vielä (ehdit väliin, meillä on ilmisen hidas nettiyhteys ). Onnea kovasti soluista! Meillä on ehkä aika samantyyppinen tilanne - kummempaa diagnoosia ei ole tehty, mutta hedelmöittyneiden solujen jakautumisessa on siis ongelma täälläkin. Saimme suunnilleen saman määrän...
  12. M

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Martta, minäkin olin tulossa ehdottamaan, että vuoto johtuisi ultrasta. Jos sitä ei ollut ennen ultraa ja se alkoi ultran jälkeen, niin ehkä se on sitten sitä..? En voi kuin kuvitella, millaisissa tunnelmissa Martta ja Aliisa olette. Toivottavasti kaikki on parhain päin! Toivo, en tiedä...
  13. M

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Miimi ja Aliisa - onnea hirmuisesti! :flower: Ihanaa, että onnistumisiakin tulee! Ja Tiger, ei ihme, jos turvottaa ja sattuu sen upean munasolumäärän jälkeen. Toivottavasti olosi paranee pian! Koivukuuselle onnea punktioon. Rouva P, muistaakseni aloitin PAS-kierrossa Luget parisen päivää ennen...
  14. M

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Upea tulos, Tiger! Tuosta määrästä on kyllä pakko tulla paljon hyviä alkioita, vaikka joku solu olisikin jäänyt epäkypsäksi. Nyt vain lepäilet ja toivut punktiosta. Ja Hopen alkiolle onnekasta kiinnittymistä! Milliäinen, mulle ei ainakaan kukaan lääkäri ole sanonut mitään tuollaista...
  15. M

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Kukalta piti kysyä, että paljonko saittekaan alkiota ja montako siirrettiin? Meillä oli myös ongelmia ekassa (ja toistaiseksi ainoassa siirtoon päätyneessä) IVF:ssä alkioiden jakautumisen kanssa. Melkein kaikki saadut solut hedelmöityivät, mutta vain kaksi alkoi jakautua. (Toinen siirrettiin...
  16. M

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Pikku hiljaa vasta lueskelen ketjua läpi - täältäkin lähtee iso annos empatiaa keskenmenon ja negan saaneille! Ei ole elämä reilua. Aliisalle peukutuksia. Hyvä, että sait ajan jo heti maanantaiksi! Enää yksi yö siihen. :) Karatin ja muut: olen kertonut lapsettomuushoidoista lähimmälle...
  17. M

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    [/url] Mukana menossa perjantaina 31.10.2008: Tahoma: 1.IVF, punktio 20.10, siirto 22.10 pp9 Miimi78: 2.IVF/ICSI, punktio 22.10, siirto 24.10 pp7 Saara10: 1.IVF, punktio 22.10, siirto 24.10 pp7 riepuriia: PAS siirto 28.10 pp3 Lion32: 1.IVF, punktio 28.10, siirto 30.10 pp1...

Yhteistyössä