Hakutulokset

1. P

Ahdas virtsaputki/munuaisten gammakuvaus

voihan itku...millonkohan ne sit alkaa lopulta tekemään jotain päätöksiä vai kuinkakohan kauan vaan kuvaavat..?tosi hyvä kuitenki ettei muksukka vielä tollasesta stressaa,sä tietty oot kovilla :hug:
  2. P

voi että tota teidän tilannetta :( TOIVOTTAVASTI saisitte tekin hyviä uutisia seuraavista kuvista.se että pääsisitte edes lääkityksestä eroon olis jo puol voittoa. tänään soitti urologi ja munuaiset on täysin toimivat!!!eli ei vaadi toimenpiteitä ainakaan nyt.munuaisallas on laajentunu...
  3. P

oho teillä onkin kuvattu!ja kiitos tsempeistä! kuvaus meni ihan ok,muksukka huus ku syötävä ekat 10 min ja sit nukahti onneks.ei ollu niin mukavia hoitajia,poistuivat kuvauksen ajaksi koko huoneesta...tänään soittoaika urologille. tota mä ihmettelen aikas paljonki et teilläki kuvataan vaan...
  4. P

kiitos! meillä on huomenna isotooppikuvaus,hiukan kyllä jännittää,saattaa olla leikkauspäätös tosta kuvauksesta kiinni :( yh-äiti,onks teille tehty isotooppikuvauksia?mitenköhän mahtaa onnistua 1v muksun paikoillaan pysyminen ton puol tuntia ja vielä selällään... jaksamista myös sinne!
  5. P

Ventolinesta & Flixotidesta & astmasta

meilläkin vahva astmaepäilys(siis meillä vanhemmilla,lääkärit ei usko siihen).mä oon kyllä saanu niin tarpeekseni lekureista tän meidän sairastelukierteen aikana,ettei tosikaan. meillä siis muksu 1v sai toukokuussa hinkuyskän.yskimistä nyt jatkunu tauotta siis noin viisi kuukautta eikä...
  6. P

moikka!meillä myös 1v muksulla tätä samaa vaivaa,eli vasen munuaisallas laajentunut.takana kaksi ultraa,varjoainekuvaus ja isotooppikuvaus.nyt kontrolliultrassa tilanne oli entisestään huonontunut,jotenka isotooppikuvaus nyt marraskuussa ja sen jälkeen tekevät leikkauspäätöksen...huolettaa...
  7. P

munuaisaltaan korjaava leikkaus???

kokemuksia kaipailisin jos täällä kenenkään muksulle(tai ihan aikusellekin)tätä operaatiota tehty? meillä näyttäs olevan edessä ja suhteellisen piankin.vielä isotooppikuvaus ja sen jälkeen päätetään tulevasta ja tietenkin,pelottaahan tuo ja paljon...kuulemma leikkauksessa pitkä toipumisaika...
  8. P

hinkuyskän sairastaneita???

mä kaipaan kokemuksia tästä taudista,tai lähinnä miten se on edennyt kuukausien myötä..? aletaan olla jo totaalisen epätoivosia ton meidän muksukan yskän suhteen nimittäin... eli hinkuyskä todettiin toukokuussa ja kiitos lääkäreiden hoitovirheen,ei saatu edes mahdollisuutta kokeilla...

Yhteistyössä