Hakutulokset

  1. T

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Millä viime viikolla 7vk neuvola: 6110g ja 61 cm :laugh: Koripalloilija tule jätkästä :) Nimekseen muuten sai 22.8.09 Topi Veikko Petteri :heart: sikalentsusta en saparoista tiedä mutta ensin oli mies flunssassa ja nyt minä, juuri iloisesti eilen illalla aloin tulemaan kun mies lähti...
  2. T

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Mureena juu sai laittaa et poika, mie en ees tajunnut etten sitä "sanonut" kun itellehän se nyt on täysin selkeä juttu niin toki oletan et tekin näette tän netti virran läpi suoraan meidän olohuoneeseen että poikahan tuossa nukkuu :laugh: Väsymyksestä, taidan mennä itse vielä hormooneilla...
  3. T

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Onnea nyyteistä tasapuolisesti kaikille :heart:
  4. T

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Meidän esikko: la oli 26.7 syntyi 15.7 painoa 4220g pituus 53cm ja pipo 37,5cm :heart: Tuulinna84 kiitos onnitteluista :) (heinäkuisten pinon puolelta).
  5. T

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    hei meillä 53cm 4220g muutes :)
  6. T

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Tiistaina 14.7 klo 4.45 meni vedet sairaalassa monen päivän käynnistyksien jälkeen paikalle lääkäri ja kätilöitä, kontta asento, sydänäänten lasku... ajan kuluessa palautuu normaaliksi, supistukset alkoi muutaman tunnin kulututtua. Tiistaina aqua-rakkulat 2 kertaa, petidine kerran, miljuuna...
  7. T

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    mureena voimia!!! kukas puhukaan käynnistys kerrasta kolme et tullut vasta sit? mulla menossa kierros 8 xDDDD anteeksi vähä sanaisuus, miniläppäri leuan alla kun ei saa liikkua näiden käynnistysasioiden ollessa päällä, niin kirjotus hiukka vaikeaa.
  8. T

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Viidettä päivää kysissä. Neljä päivää käynistelty.. ja tulos? sentin auki ja vähän vähääään pehmennyt. Limatulppa irtosi vciime yönä /aamulla mutta muuten tulos = 0- Huomenna vuorokauden kotilomalle ellei ala tämänpäiväisillä tableteilla tapahtumaan..- Tää ei oo lyhyt pinnasen touhua...
  9. T

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    tuulinna84 :hug: Minä: kasassa edelleen, muutama kovempi supistus. Nothing else. No ensi viikolla viimeistään xD
  10. T

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Minä kävin eilen Kys.issä kontrollissa (diabetes juttujen takia), ja kohta huomasinkin olevani täällä Käynnisteltävänä :) vauvan painoarvio oli yli 4kg ja lääkäri sanoi ettei pullea mutta pitkä, ja kun itse olen "vaan" 161cm pitkä oli lääkäri sitä mieltä, että parempi olisi vaavin tulla...
  11. T

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    mamarosa kiitos neuvoista. Onnea nyytin saaneille :flower: Huomenna Kys.issä diabeteskontrolli ja sit äitipoli (ja kaikella järjellä ja neuvolan mukaan synnytystapa arvio). ja minä aioin pitää nyt kyllä metelin siellä, koska viime kerran jäljiltä olen ollut aivan sekaisin, lääkäri (mies...
  12. T

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Kenenkään tekstit ei pysynyt kunnolla edes mielessä, en siis osaa edes kommentoida mitään. Olo mitä surkein, koskee selkään ihan hurjana, tää vaan pahenee ja pahenee (niinkun lapojen alle, sieltä rinnan alle ja alemmas selkään). Voi kun sais yön edes nukuttua, muutama on jo valvottu. Harvoin...
  13. T

    Onko muita,ei koskaan pääse omaan kämppään?

    plus tietenkin jos sinne tulee aina vaan uusia merkintöjä niin sittenpähän on paskempi homma..
  14. T

    Onko muita,ei koskaan pääse omaan kämppään?

    Kannattaa varmaan tutustua kuinka saa luottotiedot takaisin asioihin tai miten lainan otto onnistuu esim takauksella, tai sillä että on esim muutaman vuoden jo hoitanut raha-asiansa hienosti.. Ihmisillä tuntuu olevan aika huonot tiedot siitä että asiat voi yleensä korjatakin. Luottotieto...
  15. T

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    ps. mulle voi muuten päivittää tonne et hurjat 23vee :P kun kesäkuussa paukautin lisää ikää itelleni :)
  16. T

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    :hug: Ja Tuulinna84 erikoisterveisiä: ihana kuulla että vauva voi hyvin! :flower: OMANAPA: *ärrinmurrinÄRRRRR* perskutti kun olen kipiä. Ja kaikki ottaa päähän. Siinä se lyhykäisyydessään. ja nyt alko jo naurattaa toi oma purkaus :laugh: Tanjuska ja Väinö tasan 37rv
  17. T

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Neuvola kuulumiset: tarjonta: RT sf-mitta: 36cm paino: +100g/vk (eli 200g viime kerrasta noussut, nyt yht n8kg noussut koko raskauden aikana) Pissa puhdas. JES Ja vauva alhaalla Ja jee mikä sf-mitta, mullako tukalaa?höpöhöpö... Neuvola sitä mieltä että antaa syntyä vaan ja ihmetteli...
  18. T

    Apua tiskikoneen täyttöön?

    tefloni juttuja ei kande pestä koneessa :)
  19. T

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Mureena juu niin on mies päättänytkin että puolensa pitää. Harmittaa vaan toisen puolesta kun edes joutuu tuollaista harkitsemaan. Nytkin tekee 12h päiviä siksi, että työpari on kesälomalla.. Ja siis sijaistahan ei palkata xD Sitten kun työpari tulee lomalta rentoutuneena ja mun mies lähtee...
  20. T

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    :heart: Tää on ihan uskomatonta minun mielestä edelleen, että nyt täällä vaan poksutaan :) aika kuluu aivan hurjaa tahtia. Itsellä alkoi päänsärky yöllä uudestaan, kylläpä oli mukavata "nukkua". Taitaa meillä kaikilla jo tulla suppareita enemmän tai vähemmän, joten liene alkaa kohta...

Yhteistyössä