Hakutulokset

  1. T

    Pesetkö kätesi, kun käyt vessassa?

    Tietenkin pesen. Joku tuolla kysyi niistämisestä ja nenän kaivuun jälkeisestä käsipesusta, niin pesen kyllä niidenkin jälkeen, jos vain käsienpesu mahdollisuus on (esim. ettei olla autoajelulla). Tai ehkä minun pitäisi kuljettaa käsveskassa käsidesiä tai niitä savetteja :whistle: Pitääkin...
  2. T

    Pesettekö salaatinlehdet?

    Pesen aina. Iljettää ajatuskin että sitä on monet voineet käsillään räpiä :x
  3. T

    Minkä ikäisen jättäisit yksin kauppareissun ajaksi

    En niinkään tuijottaisi ikää, vaan sitä, että lapsi osaa ja tietää miten toimitaan, jos ja kun tulee jokin hätä.
  4. T

    Miten kuuluu laittaa häihin

    Olenko jossain niin kirjoittanut, että loukkaannun :o Minulla oikeasti alkaa huolestuttamaan tämä oma pää, joka paikallaan tietenkin on kesät ja talvet. Seniiliksi tässä on tultu, perskeles :x
  5. T

    Miten kuuluu laittaa häihin

    Mistä sinä tiedät miten minä pukeudun? Tietääkseni siitä ei ole ollut tässä ketjussa mainintaa....jos on, pyydän anteeksi ja varaan ajan sekä okuläärivastaanotolle, että sisätautilääkärille. Mieluiten tietenkin yksityiselle, sillä julkisen puolen tohtorit ovat tunnetusti konitohtoreita tämän...
  6. T

    Miten kuuluu laittaa häihin

    Kylläpä olet tosi lapsellinen asian suhteen! Vissiin otti luonnon päälle tietämättömyytesi. No ei se mitään, nyt olet tälläkin saralla viisaampi =)
  7. T

    Miten kuuluu laittaa häihin

    Hei hei hei, mitä oikein kiihdyt siellä? Tässä kysyttiin, miten kuuluu pukeutua. Vastaus on, että etiketin mukaan kuuluu pukeutua sukkahousuihin tai vastaaviin ja olkapäät peitettyinä kirkkoon. Tiedät sen kyllä sanomattakin, että kaikki ei halua noudattaa etikettiä, eikä kaikki edes näytä...
  8. T

    Miten kuuluu laittaa häihin

    No hei, on monella muullakin. Mutta se on etiketin vastaista.
  9. T

    Miten kuuluu laittaa häihin

    Jos etikettiä tahtoo noudattaa, niin sukkahousut tietenkin ja kirkkoon ilmanmuuta olkapäät peitettyinä.
  10. T

    Mä en ymmärrä...tramppiksesta

    Kyllä, oikein käytettynä. Ja hyvää liikuntaa =)
  11. T

    Ompas meillä terveellistä iltapalaa!

    Keittiönoita, onko teillä kokolattiamatto? Ihan niin kuin tuosta synttärikuvasta olisin sellaisen bongannut :)
  12. T

    Ompas meillä terveellistä iltapalaa!

    Ai jaa :D Luulin, että se on joku perunalajike :ashamed:
  13. T

    Ompas meillä terveellistä iltapalaa!

    Millaisia nuo ovat?
  14. T

    Pitääks mun nyt sit kieltää lapsilta naapurin pihaan meneminen? (ONGELMA RATKENNUT!)

    Kyllä kyllä, tavallaan tavallaan, edesvastuutonta silti. Ei taida naapurin perhe tietää, millaisia vammoja voi syntyä, jos ja kun sieltä lentää maahan??
  15. T

    Alkoholiton sidu ja lapset?

    Mielipiteeni on, että ihan turhanpäiväinen. Meillä lapsille ei olla ainakaan vielä ostettu, enkä usko että ihan heti ostetaankaan alkoholitonta siideriä. Jaa miksikö? No miksi pitäisi? En näe yhtään hyvää syytä ostaa siideriä lapselle. Mehu ja limukka on kelvannut tähän asti ja saa luvan...
  16. T

    NoNiin Palstatohtorit...

    Kokeile hieroa hellästi takaraivon lihasten kiinnittymiskohtia, eritoten keskeltä.
  17. T

    NoNiin Palstatohtorit...

    Takaraivolihas jumissa?
  18. T

    Olipa pojilla kiva kioskireissu...

    Lieköhän pojalla kavereiden osto mielessä :/

Yhteistyössä