Hakutulokset

  1. S

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Pinsuli: mä luulen että mulla oli se eka "lirahdus" vuorokautta ennen synnytyksen käynistymistä juurikin sellaista super vetistä valkovuotoa! Se näytti ihan kun vettä olis, imeyty kalsareihin heti. Lapsiveden ph on korkeampi kuin esim pissan. Ja valkovuodossa on taas leukosyyttejä paljon. Mulla...
  2. S

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Voi Pinsuli, mä niin tiedän miltä susta tuntuu!! Ärsyttää ja v..uttaa varmaan ihan kybällä! Toivois niin hartaasti oikein sellaisia jäätäviä supistuksia! Ja hassua kun nyt kärsin puolestani jälkisupistuksista, niin oon ihan käärmeissäni kun ne sattuu niin! Pidetään peukkuja että pinsulin...
  3. S

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Mulla tuhisee pieni tyttö kainalossa! 2 tuntia salissa ja tyttö maailmassa! Epillä mentiin ja molemmat voidaan hyvin! 51cm ja 3600g. :) Myöhemmin lisää stooria!
  4. S

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Hiljasta kuin huopatossutehtaalla... ei vaan vielä hiljaisempaa, huoh...
  5. S

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Pinsulille tsemppiä, kyllä varmaan harmittaa kun mitään ei tapahdu. Täällä on mielenkiintoinen ilta ja yö takana. Klo 20 alkoi supisteleen n. 7 min välein. Aika pian se muuttui 2-5 minuutin välein tuleviksi. Napakoita, sellaisia ettei pystynyt puhelinta selaileen tai muutakaan tekemään...
  6. S

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Mä olen kans pettynyt tähän odottavaan kroppaani täysin!! Limatulppa oli ja meni ajat sit eikä mitään tapahdu! Perhanan tulppa :) Eilen supisteli muutaman kerran lupaavasti, mutta taas lopahti kun mainitsin niistä ääneen! Pitäis vaan rentoutua eikä stressata kokoajan, mutta kun ei pysty :)...
  7. S

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Madeia: paljon onnea vauvasta!! Ja ihania vauvantuoksuisia päiviä!!
  8. S

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Babyidea - lapselle ja Tuolta ainakin löytyi akupunktiopisteitä, mitä mä olen jynssännyt parina iltana. Ei taida baby vaan olla vielä valmis, kun ei mitään vaikutusta oo näkyny :) Olo alkaa olemaan melko paksu ja kankea! Jokapaikkaa vähän niinku kolottaa, mut ei mitään supistuksia silti...
  9. S

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Voi Tiiti, vauvan tuijotus on ihanaa! Kunpa tästä itsekkäin saisi tuijotettavan jo kainaloon! Elovaavi: samoja fiiliksiä täällä! Suppareiden odottelu alkaa pitkästyttää, kun ei paljon mitään kuulu eikä näy! Selkäsärkyä ja jomottelua kyllä on ja niitä puukoniskuja! Iskis nyt kerran oikein...
  10. S

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    TatjanaL: meillä onkin sama LA! Limatulppa täälläkin lähti valumaan pari päivää sitten, ja mitään ei oo sen jälkeen tapahtunut : / Jotain satunnaisia supistuksia tullut ja sellasia puukolla pistoja ihan ihan tonne alas, jotka muuten sattuu niin pirusti! Mä olen ollut molempien lasten kanssa...
  11. S

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Ällöpäivitys varoitus!! Goodbye limatulppa!! Oli pakko tulla hehkuttamaan! Se ei nyt tietty mitään välttämättä tarkoita vielä, mutta edistystä ainakin edes vähän :)
  12. S

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Ihanaa tiiti85, onnittelut vauvasta!
  13. S

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Trallallaa, trallallaa... Meidän elokuisten kuu on alkanut!! Nyt vaan vauvoja tekemään kaikki sieltä taustaltakin! Tulkaa kertomaan kuulumisia! Eipä tässä mulla muuta, jatkan vielä hautomista!! :) SR 39+0 Riksraksjapoks :) Hassua että kello oli vartin yli puolenyön kun aloitin...
  14. S

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Onnittelut kivitaskulle pienestä tytöstä, loppu sujuikin sitten nopsaan! Ja tiiti, onnea koitokseen, jännää on! Pinsuli: taidat ollakkin eka jolla 40 paukkuu! :) Täällä oli eilen ohjelmassa siivousta, nurtsin leikkaus ja saunaa! Sillä seurauksella että klo 21-02 supisteli mukavasti...
  15. S

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Hyvää ja luonnikasta vauva-arkea jo pikku tuhijiansa saaneille! Jotenkin alkaa päivä päivältä tuo odottaminen ottaa kupoliin :) Isommatkin lapset on niin nuutuneita tähän helteeseen, rannalla pitäis olla mutta kun tää äiti ei pysty uimavahdin virkaa oikein toteuttaa enää. Tuntuu että pyörtyy...
  16. S

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Pink ei siellä nyt yritä kiilata ohituskaistalla ohi!! :) No eikai, onnea koitokseen sikälimikäli on hetket niinku käsillä! Mun jalat vaan turpoo entisestään ja nyt ihan vähän alkaa tää päälle 30 asteen lämpö häiritsemään! Mökiltä siis kotiuduttu ja tää meen kämppä on melko kuuma! Arkista...
  17. S

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Suuresti onnea pienistä tyttösistä Esikoista vailla!!
  18. S

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Lämpimät onnittelut Fiinaliina!!
  19. S

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Meikä keräs myös edellispäivänä pesueensa ja lähti mökkeilemään! Kotona en millään kestänyt olla ja vaan odottaa! Kyllä täältä möksältäkin sit sairaalaan ajoissa ehtii vaikka 1,5 tuntia onkin matkaa. Ei mitään kumminkaan hetkessä tapahdu :) tai näin mä oon suunnitellut! Neuvolakortinkin jätin...
  20. S

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Lämpöiset onnittelut Mmaria pikkuisista!! Kyllä minäkin olen lapset Ä-neuvolaan aina välillä joutunut ottamaan mukaan, mutta jos vain suinkin niin yksinään mielummin menen. Mutta hyvin lapsiin on aina suhtauduttu. Kävin tänään ikeassa vähän supistuksia hakemassa että edes jostain vähän...

Yhteistyössä