Hakutulokset

  1. emmy83

    Apuja rattaiden valinnassa!

    Haluaisin teidän mielipiteitä mitkä olisi hyvät rattaat. Poika on nyt 6kk ja tarkoituksena ois että syksyllä ostaisin kunnon rattaat. Vaatimuksena olisi kokonaan makuuasentoon menevä selkanoja ja suhteellisen iso tavarakori.
  2. emmy83

    koska rairuoho kannattaa kylvää?

    eikai sitä ihan vielä tällä viikolla kannata?
  3. emmy83

    hattufriikki etsii ihania hattuja

    Eli olen hurahtanut lasten hattuihin. Onko joku bongannut ihania välikausi hattuja.
  4. emmy83

    koska voi treenata vatsalihaksia sektion jälkeen?

    otsikossa tulikin kysymys.
  5. emmy83

    3 viikkoinen koko ajan rinnal

    onhan tää normaalia, et 3 viikkoinen on koko ajan tissil. Kolmas lapsi, mut en muista muiden imetyksen alkuaikoja. Riittääkö mun maito vai mitä teen?
  6. emmy83

    tukisukat sektioon?

    Mun pitää hommata tukisukat sektioon. Mistä mä tiedän minkälaiset mä ostan, kun noita on niin monia erilaisia..
  7. emmy83

    tyhmä kysymys raskausdiabetes ruokavaliosta

    eli saanko käyttää kahvis sokeria? tänään todettu ja ohjeet saan vasta ma aamulla
  8. emmy83

    liitoskivuista kysymys

    Onko liitoskivut oikeasti näin kauheita,et ei voi ees kunnol kävellä? tuntuu et koko alapää tulessa kun tuikkasee niin kipeästi noi kivut.
  9. emmy83

    pienen lapsen närästys? mitä kotikonsteja vois kokeilla?

    Meidän kohta 4v tytärtä on alkanut todennäköisesti närästämään. Suvussa on refluksia, mietin et miten kotikonstein voisin lapsen oloa helpottaa?
  10. emmy83

    talvivauva ja tuplat jotka vain katse menosuuntaan? toimiiko?

    meille syntyy 3 lapsi ensi kuussa. Tuplat tarvitaan. Meiltä löytyy Emman tuplat,jotka ovat vain yhteen suuntaan. Olen nyt viime viikkojen aikana miettinyt et onko jotenkin turvatonta et vauva on ns väärinpäin.
  11. emmy83

    mitä mieltä lapsen kahvin juomisesta?

    Mä mietin et olenko ihan tiukkapipo,kun en ymmärrä et pienet lapset esim alle kouluikäiset juo kahvia aamulla. Mitä mieltä muut on?
  12. emmy83

    Rauhallisesti ottaminen raskaana ollessa.

    Mun käskettiin eilen ottaa rauhassa ja lepäämään,kun rasituksessa supistelee. Olen rv 21+ 2. Kotona 3v ja 2v. Ongelma on se että nyt en osaisi ottaa rauhas. Ahdistaa kun pitäis siivota. Ja kun sit supistaa,ni ahdistun siitä,et vauva vahingoittuu kun en osaa olla rauhas.
  13. emmy83

    raskauden aikaista unen saanti ongelmia?

    onko muilla samaa ongelmaa? olen iltaisin tosi väsynyt. Mutta kun menen sänkyyn joudun parhaimmillaan pyörimään 3h,että nukahdan.
  14. emmy83

    apua. Aamulla sokerirasitus ja nyt närästää

    eli mul on 8.15 sokerirasitus huomen. Voinko ottaa rennien nyt kun aivan kamala närästys iski tietysti just nyt
  15. emmy83

    istukka edessä,koska ekat liikkeet ovat tuntuneet?

    mulla on istukka edessä ja mietin koska ne ekat liikkeet tuntuu? rv 16+1.
  16. emmy83

    mulla ontylsää. Mistä keskusteltais

    lapset leikkii suht nätisti. Mies reissus. Enkä jaksa siivota. kaipais piristystä. joten mistä keskusteltais
  17. emmy83

    miten saada itsetunto ylös?

    miten saada itsetunto sellaiseksi,että se ei ole riippuvainen muiden mielipiteistä itseä kohtaan?
  18. emmy83

    äääh tylsäääääääää.....Mitäs muiden to iltaan??

    jotenkin ollut niiiiin tylsä päivä... Oma olo siis on jotenkin plaaah... Mitäs muille kuuluu näin to iltana??
  19. emmy83

    halpa lankakauppa netissä?

    osaako joku kertoa halpaa lankakauppaa netissä? Suomalainen.
  20. emmy83

    kuinka nopeasti olet tullut kierukan poiston jälkeen raskaaksi?

    eli otsikossa kysymys. Kiinnostaisi tietää miten muilla on tärpännyt! Mulla tuntuu kroppa olevan sekaisin vieläkin 5 kk poiston jälkeen. Oudon väristä vuotoa. Menkkakipuja ilman vuotoa.

Yhteistyössä