Hakutulokset

  1. K

    ** Helmikuun hermoilevat **

    Maanantai 19.1.2009 äippäliini83.........kp 15/28...............yk1 Lintsi85...............kp 15/28...............yk1 KristiinaK.............kp 6/28................yk10 Minna77..............kp 13/26..............yk4 Liisa75................kp 17/28-32.........yk3...
  2. K

    Sisustustarrat!

    Vauvakuumeen lisäksi iski sisustuskuume :laugh: Bongasin parilta sivuilta sisustustarrat ja nyt on pakko hankkia.. Kamalan kalliita vaan! http://www.art4u.fi/kauppa/product_details.php?p=233
  3. K

    Testit / Testaaminen

    Mulla kilahti taas noiden testien/kierron kanssa.. Mä oon nyt tosissani miettinyt tätä mun kiertoani. Mulla kierto 28 ja ovis aina 18-19 päivä. Kaiken järjen mukaan ei mulla pitäis edes näkyä positiivista testitulosta ennen kuin vasta kp 32-33 vai mitä? Toooosi mälsää. Eli jos mulla...
  4. K

    Lyhyt luteaalivaihe?

    Olen taas kahlannut yön sivuja lapsettomuudesta, hoidoista ym asioista jotka saivat taas mielikuvituksen mukavasti liikkeelle.. Osaako joku kertoa vaikuttaako lyhyt luteaalivaihe keskenmenoon? Takana nyt kaksi keskenmenoa, tärppää helposti mutta keskenmeno ennen viikkoa 9. Lääkäri sanoi...

Yhteistyössä