Hakutulokset

  1. M

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Surullisena ilmoitan, että pahin painajainen kävi toteen ja raskaus keskeytyi. Minusta ei ollut tarkoitettu tulevan äitiä. Tänään ultrassa todettiin, että vauva oli kuollut kohtuun jo pari viikko sitten. miimii ja tyhjä masu :'(
  2. M

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Aika huvittavaa, et niin ehdottomia, ERILAISIA vastauksia annetaan eri paikoissa..vois melkeen päätellä et sillä ei sit loppujen lopuks oo mitään väliä millon se aika on, kun vain on 10-13 haarukassa... =)
  3. M

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Joo, se on varmaan se valtakunnallinen ohje..meillä varmaan sit mennään jonku oman ohjeen mukaan..neuvolassakin on joku omansa..takapajulako?? :laugh:
  4. M

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Piti vielä sanoa, vaikkei raskauteen mitenkään liitykään, että voi kun on ihana kun illat pimenee ja voi alkaa polttaa taas kynttilöitä. :heart: Aina kotona ollessa kynttilät palaa..ihana tunnelma..vois melkeen pitää pienen hemmotteluillan tänään kasvo- ja jalkahoidon merkeissä..kun se vielä...
  5. M

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Onnea kaikikke jotka on saanut hyviä uutisia np:ssa :flower: Mulla ois sit huomenna...jännittää :/ postitse tullut aika ois ollu vasta vasta en torstaina, mut jouduin siirtämään töiden takia, ja kun perjantaille ei onnistunut siirtää ni oli otettava huominen aika. Kaveri ties kertoa, ettei...
  6. M

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    4-krs: Voimia huomiselle! Mullakin tullut niukkaa vuotoa tässä jo parin kolmen päivän ajan. Vähän on kipristystä alamahalla ollut jo useamman viikon ajan, jotka oon ajatellut kiinnikkeistä ja kohdun kasvamisesta johtuviksi, mut ei sen kummempaa kipua, ja kun ei veristä vuoto ole kuitenkaan...
  7. M

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Kiitos Siksakki ja Höpöliini :heart: Mietin tässä, et jos varais ens viikolle ylimääräisen neuvola ajan ja kävis kelaamassa sielläkin näitä asioita. Mulla on myös semmoinen etu, et äiti on lastensuojelussa töissä, niin sekin jotain osaa neuvoa. Tukea tuun kyllä tarviin, kun masennustaustaakin...
  8. M

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Olipa kokemus toi vaarin synttärit eilen..huh huh :whistle: KAIKKI lähisukulaiset tiesi raskaudesta tietenkin jo..siitä huolehti mun pikkusisko kuulutuaan kun kerroin tästä vaavista äidilleni useita viikkoja sitten. Sisko nimittäin meni kertomaan suvun pahimman juorukellon lapselle että vauva...
  9. M

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Heipat kaikille! Vielä ilmoittautuisi joukkoon yksi uusi odottaja toukokuulle. Ensimmäistä vauvelia odottelen, tänään viikkoja 9+5. Ensimmäinen nla käynti on jo takana ja odottelen np-aikaa tulevaksi postitse. Ultrassakin olen kerennyt jo kertaalleen viikolla 6 käymään, kun tuli pientä...

Yhteistyössä