Hakutulokset

  1. C

    Ketju jälleenmyyjille!

    Haen tiimiimme uusia konsulentteja ja tietysti emäntiä Turun alueelta, toki konsulenttina voi aloittaa mistä päin Suomea vain! (se toki rajaa noiden aloituskutsujen pitämistä). Meidän tiimillä on tällä viikolla mahdollisuus tarjota heti ansioille laukkua eli joka tarkoittaa siis sitä, että...
  2. C

    mustaa elintarvikeväriä tai marsipaania?!

    minä sulattaisin vähän hopea toffeeta ja laittaisin sitä sekaan :)
  3. C

    Ka a k k o i s s e u d u n v a u v a t :)

    Moikkis moi kaakonkulmalaiset! Meidän neitokainen täytti puoli vuotta vuoden alussa ja oon antanut soseita nyt kuukauden verran. Hyvin on muuten maistunut kaikki ruoat, lihaa on nyt lisätty listalle ja kalaa pitäis alkaa myös laittaa. Mitenkä Sanmar oot kalaa tarjonnu tai lähinnä mistä kalasta...
  4. C

    Ka a k k o i s s e u d u n v a u v a t :)

    Moikkis moi kaakonkulmalaiset! Meidän neitokainen täytti puoli vuotta vuoden alussa ja oon antanut soseita nyt kuukauden verran. Hyvin on muuten maistunut kaikki ruoat, lihaa on nyt lisätty listalle ja kalaa pitäis alkaa myös laittaa. Mitenkä Sanmar oot kalaa tarjonnu tai lähinnä mistä kalasta...
  5. C

    Karkkipäivät

    Meillä ei kans oo ikinä virallista päivää ollut, koska jos nimeää karkkipäivän lapselle, niin siitä on silloin pidettävä kiinni...ja siinä olen itse huono (aina ei ole rahaa ostaa karkkia tai kaupalle asiaa lauantaina ym.)..ja isompi lapsi jo tajuaa päivien kulun eli ei voi jekuttaakaan. Eli...
  6. C

    Ka a k k o i s s e u d u n v a u v a t :)

    Heippis kaikki! Lauantaina on 25.11 klo 11-14 tunnelmalliset adventtimyyjäiset Steinerkoululla Lappeenrannassa. Paljon leivonnaisia, käsitöitä, joululahjaideoita ja riisipuuroa tarjolla! Tulkaa pyörähtämään, ken lähellä asustelee:) Joulua odotellessa..
  7. C

    Ka a k k o i s s e u d u n v a u v a t :)

    Heipä hei kaikki mammat! Aivan ihania pipoja oli Heilin blogissa:) rupes sormet syyhyymään tuommosia, vaikka taitoja niiden tekemiseen ei liiemmin ole... Olen siis 4,5 kk Minjan ja 7 v Eetun äipyli Lappeenrannan länsiosastolta. Yritän joskus käydä teitä moikkaamassa, huono kun olen päivittämään...
  8. C

    Fircon f4-yhdistelmät

    Mulla on Firkonin tuplarattaat ja oon ollu kyllä niihin tosi tyytyväinen. Musta ne on ollu kevyet työntää ja vaikka onkin suht isot, niin silti ovat mahtuneet kaikista ovista mistä on tarvinnukin ja ainoastaan Lidlissä on tarvinnu vaihtaa kassaa. Kuitenkin jokaisesta kaupasta pitäisi löytyä...
  9. C

    Lapsi, 4 1/2 vuotta ei suostu enää kerhoon. Mitä teen?

    kun laitoin lapseni nukkumaan illalla. Sain rauhoittumaan, kun sanoin että katsotaan aamulla millainen olo aamulla on ja mietitään sitten mennäänkö kerhoon. En tehnyt mitenkään pakkopullaksi tuota kerhoa. Menen siis huomenna tädin kanssa juttelemaan ja katsotaan kuinka käy... Toivottavasti...
  10. C

    Lapsi, 4 1/2 vuotta ei suostu enää kerhoon. Mitä teen?

    Lapseni siis aloitti syksyllä kerhon, johon tykkäsi mennä. Nyt viimeiset kolme kertaa on ollut kovien itkujen takana kerhoihin meno. Viimeksi oikein oksensi sinä aamuna kun niin paljon jännitti kerhoon menoa. Kuitenkin sinne vein ja pois tullessa sanoi olevan ihan kivaa. Nyt taas huomen aamulla...

Yhteistyössä