Hakutulokset

  1. H

    pinoudutaan hoitoputken alussa olevat

    Tänään tuli aika jatkotutkimuksiin, joka on kylläkin vasta tammikuussa mutta tulipahan kuitenkin. Minulla todettiin monirakkulaiset munasarjat kesällä kun menin tutkimuksiin koska kuukautiset heitteli miten sattuu ja olimme yrittäneet tulla raskaaksi jo yli vuoden. Aloin pikkuhiljaa jo...
  2. H

    -05 syntyneet

    tyttö 27.01 ja oulusta ollaan. :)
  3. H

    Alkuraskauden keskenmenoko?

    Minulla oli vähän yli vuosi sitten alkuraskauden keskenmeno.. niin sain kuulla kun ei muuta syytä löydetty .. Kuukautiset oli myöhässä kk:den ja sitten kun ne alkoi niin vuoto oli täysin erillaista kuin yleensä.. tummempaa ja paksua.. ehdin jo kuvitella että olen raskaana koska olimme jo yli...
  4. H

    Koulutuksesi?

    pukuompelija
  5. H

    Suunniteltu sektio

    Meillä oli tavallaan suunniteltu sektio... Saimme edellisenä yönä tietää että lapsi olikin perätilassa... Sain päättää että haluanko "yrittää"synnyttää alakautta mutta päädyin sektioon koska pelkona oli että jos lapselle sattuu jotain, jää kiinni tai...
  6. H

    3kk mittoja

    meillä tyttösen 3 kk mitat oli 6300 g ja pituutta 59,5....
  7. H

    äitit -84

    Meillä 3 kk:den ikäinen pikkuneiti! =) :heart:
  8. H

    Tammikuun 2005 vauvoja...

    monesko päivä syntyi , klo. aika, paino, pituus, menikö la yli/ali...?Meidän pikku tytsy syntyi sektiolla perätilan vuoksi 27 pvä 3 pvää la yli klo. 10.48 ja painoa oli 3700g ja pituutta 48 cm!!! :heart: :heart: :heart:
  9. H

    Painoarvioista

    meillä kävi justa niinku lääkäri, sano eli painoarvio oli( 2 päivää la yli) 3700 ja tyttö kun synty seuraavana päivänä sektiolla niin painoa oli tosiaan se 3700!!! =) =)
  10. H

    -84?

    oulusta löytyy.. meillä tyttö 1.5 kkn ikäinen... :heart:
  11. H

    montako lasta?oma ikäsi?

    yksi lapsi..tyttö 1,5 kk ja itse 20 =)
  12. H

    montako lasta haluatte???

    Yksi pienokainen on ja ehkäpä saatetaan tehdä toinen ja kolmaskin jos ne meille suodaan.. mutta niiden aika ei ole vielä muutamaan vuoteen kun ensimmäinen on vasta 1,5 kk:n ikäinen... :heart:
  13. H

    ystäviä tammikuussa 2005 syntyneiden vauvojen äideistä...

    Itsellä tyttö syntyi tammikuun 27 sektiolla... Olisi mukava vaihtaa ajatuksia pienten lasten äitien kanssa.. (miel. oulunseutu mutta muutkin käy...) Laita postia: hennatuulia@luukku.com :attn:
  14. H

    Kuinka nopeasti vauva lähti alulle?

    meil meni vajaa vuosi ehkäsyjen lopettamisen jälkeen mutta tuli ak.raskauden keskenmeno.. noin kuukautta myöh. tulin raskaaksi ja nyt vieressä tuhisee parin viikon ikänen tytsy.. :heart: :heart: :heart: =)
  15. H

    G:Minkä ikäsenä ootte saanu esikoisenne?

    20 vuotta ehti tulla täyteen ennen ekaa vaavia...
  16. H

    Paljon oli arvio ja paljon painoi syntyessään?

    arvioitu sektioon mennessä 3.7 kg ja syntymäpaino oli 3.7 kg :)
  17. H

    Sektiosynnytys ja toinenkin kai

    Minulla oli samat ajatukset kun sain vauvani sektiolla joka jouduttiin tekemään perätilan vuoksi..olisi ollut mahdollisuus synnyttää alakautta mutta en halunnut että lapsi kärsii jos siitä olisi jotain vammoja tullut! Tuntui kyllä aika pahalta kun olin mielessäni miettinyt että miltä se tuntuisi...
  18. H

    väärä diagnoosi vauvan tarjonnasta...

    Onko ketään muita jolle olisi sattunu että neuvolassa sanotaan että vauva on raivotarjonnassa mutta sitten synnytykseen mennessä se onkin tulossa takapuoli edellä?? Nimittäin mulle sattu semmonen, menin polttojen takia synnärille (poltot oli onneksi niitä jotka ei vielä aukaissu paikkoja...)ja...
  19. H

    Minä päivänä olet syntynyt?

    19.12.1984
  20. H

    no onkos täällä vuonna 84 syntyneitä

    täällä ois kans yks 84:nen äippä oulusta ihan tuore sellanen, tytsy on viikon ikäinen!! :heart: :wave:

Yhteistyössä