Hakutulokset

  1. Kylkiluu

    Mitä tekisit tälle ruuhkatukalle?

    Parturi-kampaajalle olis aika kesäkuun alussa. Väri on kulahtanut ja malli ylikasvanut... Jotenkin sellainen tunne, että repäistä täytyis mutta kuinka :p
  2. Kylkiluu

    Suomalaisfirman neronleimaus

    http://www.uusisuomi.fi/raha/92325-suomalaisfirma-ihmetyttaa-maailmalla-%E2%80%93-pehmolelun-lapin-loma-170%E2%82%AC :laugh: :xmas:
  3. Kylkiluu

    Toimiiko teillä Facebook?

    Siinäpä tuo kysymys.
  4. Kylkiluu

    Mikä kasvissyönnissä ärsyttää?

    Itse en siis kasvissyöjä ole vaan määrittelisin ruokavalioni kasvispainotteiseksi sekaravinnoksi. Ystäväpiiriin kuuluu useita kasvissyöjiä ja heiltä olen kuullut kasvissyönnin herättävn usein ympäristössä voimakkaita tunteita. Samaa olen itse ollut havaitsevinani... Mikä siinä ärsyttää? :|...
  5. Kylkiluu

    On tämä kummallinen olotila

    Kävin viime maanantaina neuvolalääkärin ultrattavana alkuraskauden veristen vuotojen takia, rv silloin 7+1. Näkymä monitorilla ei yllättänyt mua ja olin siihen jollakin tavalla valmistautunut; kohdusta löytyi ruskuaispussi ja kalvot, ei alkiota eikä sykettä :( Jotenkin tiesin alusta asti, että...
  6. Kylkiluu

    Sen kerran kun olisin oikeasti tarvinnut pienen hetkisen ihan keskenäni...

    Toi 1v8kk:n ikäinen kuopus näyttää jättävän päikkärit tältä päivältä väliin |O Ja ennen aamukuutta on herännyt :o On jo melkein kolme tuntia mesonnut sängyssään , viskellyt lakanoita, kikatellut itsekseen jne. Helvata.
  7. Kylkiluu

    Kuin kissa ja koira <3

    Koiranpentu tuli perheeseemme viime sunnuntaina ja jännityksellä odotimme, miten kaksi kissaamme suhtautuvat uuteen tulokkaaseen. Vanhempi kissa suhtautui melko tyynesti, mutta nuorempi kissa oli selvästi sitä mieltä että moinen otus olisi voinut jättää tulematta. Aika tarkkana sai ensimmäiset...
  8. Kylkiluu

    Kertokaapas... (asuntolainasta)

    Yksi sukulaispariskunta asuu omistusasunnossa, joka on ostettu muutamia vuosia sitten. He eivät kuulemma koskaan ehdi maksaa asuntoaan loppuun ja asuvatkin omistusasunnossa kuulemma lähinnä siksi, että lapsille jää jotakin perinnöksi ja koska olettavat omistusasuntojen olevan aina laadultaan...
  9. Kylkiluu

    Melko upea video

    http://www.youtube.com/watch?v=WxtJGoZjgRs&feature=rec-LGOUT-real_rev-rn-1r-1-HM Jotenkin tyhjentävää katseltavaa :heart:
  10. Kylkiluu

    Ehdottakaas nimeä koiranpennulle :)

    Tyttöpentu kyseessä. Perheen kissat ovat Siiri ja Maisa ja koiran nimi saisi mielellään poiketa kisujen nimistä. Kaikua oon nimenä miettinyt mutta muillekin ehdotuksille olen avoin :D
  11. Kylkiluu

    Koiranomistajille kysymyksiä!

    Kuinka kauan suurin piirtein on kulunut aikaa siihen, että pentu on oppinut tekemään tarpeensa ulos? Millaisia metodeja olette käyttäneet siisteyskasvatuksessa, oletteko aluksi opettaneet sanomalehdelle vai vieneet alusta asti pennun aina ulos? Vastauksista kiittää tuleva koiranomistaja :)
  12. Kylkiluu

    Minkä sisustukseen liittyvien elementtien luulet kestävän aikaa?

    Pinotaanko sellaisia elementtejä, jotka vaikuttavat aidosti ajattomilta vuosikymmenestä toiseen? :) Parkettilattia ja keittiön kivitasot tulivat itselleni ensimmäiseksi mieleen...
  13. Kylkiluu

    Jokohan tuo viimeinen maitohammas olisi lähdössä

    On vissiin jo aikakin, ikää on pian 28 vuotta :D Toinen kulmahammas ylähäällä on vielä vaihtumatta ja nyt muutaman päivän pikkulego on tuntunut vähän jännältä ja aavistuksen heiluu. Pysyvä hammas löytyy kyllä leuasta, josko se vihdoin alkaisi pukata sieltä...
  14. Kylkiluu

    Vasenkätiset pinoon!

    :wave:
  15. Kylkiluu

    Onkos kukaan leikannut pitkää tukkaansa ihan lyhyeksi?

    Meinaan tehdä tälle yli olkapäiden ulottuvalle rehulleni jotakin radikaalia leikkauksen ja värjäyksen muodossa. Koskaan mulla ei ole ollut lyhyttä tukkaa ja nyt mietin kuumeisesti, uskaltaisinko kokeilla :D Onko muutos ollut tosi järisyttävä, positiivinen vai negatiivinen?
  16. Kylkiluu

    Pinotaanko taas hauskoja kirjoitusasuja eri sanoille?

    Fleatch-paitaan ja Goliz-housuihin tuli törmättyä vastikään kirppiksellä :D :D
  17. Kylkiluu

    En ole koskaan nyppinyt kulmiani.

    Löytyykö muita? :xmas: Pikkusiskoni ja pari kaveriani pitävät mua poikkeuksellisena, joten teenpä kallupin asian tiimoilta B)
  18. Kylkiluu

    Kuinkas moni aikoo käydä katsomassa uuden Täällä Pohjan tähden alla-elokuvan?

    :wave: Mielenkiintoista nähdä tämä uudelleenfilmatisointi... Lauantaina olisi tarkoitus lähteä katsomaan :)
  19. Kylkiluu

    Tulipas sitten säikähdettyä tänään :o

    Imuroin tuossa illansuussa yläkerran makkareita ja lapset leikkivät työhuoneessa. 3v10kk esikoinen juoksenteli siinä sitten huoneesta toiseen ja imuroidessani aloin kiinnittää huomiota lattialla lojuviin eri pituisiin hiussuortuviin. Työhuoneen lattia oli niitä ihan väärällään :o Säntäsin...
  20. Kylkiluu

    Meidän tuleva koiramme syntyi tänään <3

    Tai no, tarkalleen ottaen eilen, kun ollaan jo keskiviikon puolella... Kaverin koiruus synnytti 5 aivan ihanaa pentua, sain nähdä ne aivan vastasyntyneinä :heart: Kahdeksan pitkää viikkoa odotettavana, että koiravauveli on luovutusikäinen :D Onneksi pupelot asuvat lähes naapurissa, pääsee...

Yhteistyössä