Hakutulokset

1. N

g:Kuinka moni viettää päihteetöntä elämää?

Olen kyllä raskaana mutta olen ollut alkoton 6 vuotta ja savuton koko ikäni B)
  2. N

minkä ikäiset vanhemmat sinulla on?

Minä 25, isä 48 ja äiti 52
  3. N

Missä miehenne nyt on?

Nukkumassa :whistle:
  4. N

Olenko nipo,en hyväksy sylitanssia

En hyväksyisi ikimaailmassa. Ei kaikkea tarvi sallia ja ymmärtää, vaikka nykyään tuntuu että siihen ollaan menossa :o
  5. N

Pentikin Murr Murr -sarja

Moi! Sattuuko jollakin olemaan tietoa, milloin Pentik on valmistanut tuota Murr Murr-sarjaa? Itsellä on vaaleanpunainen lautanen ja muki nalle-aiheisena, ilmeisesti noita eläimiä on useampaakin ollut... Onko teillä jotain muita astioita tuolla nalle-kuvalla? On aikas söpö, olisi kiva jos...
  6. N

No, missä?

Oulu, Värtön ranta
  7. N

missä kaupungissa et koskaan haluaisi asua?

Kajaani! Voi elämä miten ankeelta näyttää. Siitä about sata kertaa mennyt junalla ohi ja niin harmaan ja tylsän näköinen että varmaan itku tulis heti samana päivänä kun sinne ois muuttanut :o Joskus on tullut siinä keskustassa käytyä, eikä siellä kyllä ole mitään elämää :x
  8. N

Mitäs mieltä EU:n säännöistä?

Tää kurkku-jupakka on kyllä herättänyt pientä hilpeyttä allekirjoittaneessa :D
  9. N

ootko fiksumpu kuin koululainen?

En :whistle:
  10. N

Kenellä EI vietetä joulua?

En ole, eikö jehovatkin ole kristittyjä... Eivät vaan vietä joulua. En mä kyllä varma oo :ashamed: *loistava yleistieto* :ashamed:
  11. N

Kilpirauhasen vajaatoiminnan vaikutus sikiön kasvuun?

Joo ei mullekaan neuvolassa puhuttu etukäteen mitään että ultrataan useammin :whistle: Kuukausittain pitää käydä labrassa arvot tarkistuttamassa, mutta tää ultra-juttu tulikin ihan yllätyksenä kun kävin tuossa rakenneultrassa. Eipä mua tietenkään haittaa että ultraillaan enemmän, ompahan vaan...
  12. N

Meillä on sitten omat juhlamme ja lahjamme eri aikaan vuodesta jolloin muut lapset taas eivät saa mitään ;) Ei lapset ihmettele yhtään kun sanoo vaan että meillä on eri uskonto.
  13. N

Onko muilla ollut tälläistä? Rv.20+6

Samoilla viikoilla olen ja kaikenlaista kipua ja viiltelyä on ollut, varsinkin jos joutuu nopeammin kävelemään niin pahimmillaan pitää sitten pysähtyä kokonaan ja jäädä seisoskelemaan kunnes kipu hellittää. Välillä auttaa kun kumartaa eteenpäin. (Mahtaa olla mielenkiintoista katseltavaa kun...
  14. N

Meilläkään ei joulua vietetä, emme ole kristittyjä =)
  15. N

Kilpirauhasen vajaatoiminnan vaikutus sikiön kasvuun?

Hei! Onkos paikalla muita jotka sairastavat kilpirauhasen vajaatoimintaa? Miten vajaatoimita vaikutti raskausaikana sikiön kasvuun? Kävin hiljattain rakenneultrassa rv 20, ja siinä oli kaikki ihan normaalisti. Hoitaja kuitenkin sanoi että sikiön kasvua seurataan vajaatoiminnan takia...
  16. N

Mies käski kysyä

Tekee töitänsä tuolla meidän toisella koneella. Aina. :whistle:
  17. N

Apua. tekee oikein huonoa nämä lävistykset

Taitaa olla joku vanha kuva kun toisessa kuvassa tuo kieli olikin jo halkaistu :whistle:
  18. N

Ei tämä armas google auta, miten menee sanat lauluun: Minen mee uimaan....

Jostain aivon takalohkosta tuli ajatus että onkohan tuo Mikko Alatalon lastenlaulu... Goole kertoi että laulu löytyy Alatalon kokoelma levyltä vuodelta 1989 "21 suosituinta lastenlaulua". Ihan tuolla nimellä "Minen mee uimaan". Sanoja ei sitten löytynytkään, jos joku muu muistais ulkoa...
  19. N

Taas viisureista, mutta mitä veikkaatte leikataanko vai vedetään?

Mie oon ymmärtänyt että se riippuu ihan niistä juurista leikataanko vai vedetäänkö pois... Mulle ainakin lääkäri sanoi että pitää kuvata ja sen perusteella päätetään että saadaanko vetämällä vai pitääkö mennä leikattavaksi. :/
  20. N

GALLUP, johon kaikkien pakko vastata! :)

Kun tähän kerta on pakko vastata niin sanotaan sitten että räkää :headwall:

Yhteistyössä