Hakutulokset

1. K

Kevään 2009 tuplia ?

Meillä sama, vielä on aikaa sinne... Sairaslomaa sain viikon...selkä on kipeä mut pahinta on lantionseudun kipu...kiinnittymiskipuja mitä ilmeisemmin...kipeetä tekee ja yöunetkin meinaa viedä... Pömppiäiset rv14!
  2. K

Kevään 2009 tuplia ?

mulla on tullut uusia oireita...sydämen tykytys on pahentunut... varsinkin iltasin kun nukkumaan meen, sydän lyö tosi voimakkaasti...ei ehkä niin nopeeta mutta voimakkaasti. ja samaa on päivisin mutta levossa huomaa parhaiten.. Onko muilla ollu?
  3. K

Kevään 2009 tuplia ?

Onkos teille siellä neuvolassa sanottu tuosta seurannasta, että kuinka usein esim. ultrataan? ja onko se sit puolen välin jälkeen? Itse en oo vielä soittanut neuvolaan koko asiasta, yksityisellä kun käytiin ultras. Mutta mulla on lääkärineuvola parin viikon päästä. Kiinnostais vaan tuo...
  4. K

Kevään 2009 tuplia ?

Meillä oli rv11+4, molemmat 52mm ja niskaturvotukset 0,4 ja 0,6. Omat pussit mutta yhteinen istukka, meitä kummastuttaa, onkohan nuo identtiset vai ei... Millä rv:llä sulle tää varmistui? vai onko aina identtiset jos yhteinen istukka? Ja kun hätäinen olen niin nyt vasta luin, mutta siis...
  5. K

Kevään 2009 tuplia ?

Heippa! Minäkin ilmiottaudun joukkoon, ensimmäinen raskaus ja kaksoset löytyi ultrassa rv11+4, maailman paras yllätys! Nyt menossa siis rv12+1, la 17.4. Osaattekos sanoa noista liikkeistä? Tunteeko niitä tod.näk. aikaisemmin kuin yhtä odottaessa?

Yhteistyössä