Hakutulokset

1. E

n 20-v kuumeilijat joilla yritystä pitkään vol 3

kiitos kaikille onnitteluista :) tässä pikkuhiljaa uskallan jo totutella ajatukseen, et vauvelihan se masussa kasvaa =) Isot onnittelut nepille!!!. mites pitkällä sulla laskureiden mukaan? Haltia: koita vaan jaksaa odotella vielä se pari viikkoa ja äläkä edes ajattele tommosia...
  2. E

heippa kaikille! Kuulkaas, päivittelin teille keskiviikkona mun "outoja menkkoja", ei siis oikeeta vuotoo juuri lainkaan. Nyt sit viikonlopun ajan oon katsellu tätä mun tod.turvoksissa olevaa mahaa ja miettiny mikä mättää. uskaltauiduin tekemään sit kumminkin tänään uuden testin...ja kuinkas...
  3. E

kiva kun lisäsit! =) oon tehnyt testin...tein sen tosin joskus tossa 30 päivän kohdalla...negaa näytti siis...kai olis jo pitäny sillon viivoja näyttää jos raskaana olisin?! En oo uskaltanu tehdä uutta kun aina vaan pettymyksiä pettymyksien perään! :(
  4. E

huomenta kaikille! ompas mukava kun otatte uusia noin innolla mukaan :) Möhköfanttis: ikävää, kun sun yritys loppui eroon :( ompas jännä tilanne kun menkat on palautunu normaliiksi heti eron jälkeen....!?? eikä siis kahteen vuoteen menkat tullu normaalisti?? Mulla onneks siinä mielesä...
  5. E

Heippa! oon katsellu täällä taustalla muutaman kuukauden kirjoittelua, mut nyt löytyi sopivan "kuuloinen" ryhmä, niin päätin rohkaistua liittymään! Olen siis 23v ja ollaan yritetty kihlattuni kans maaliskuusta 08 saakka, eli nyt lähtee yk8 käyntiin. tuskastumisia on ollut puolin ja...

Yhteistyössä