Hakutulokset

1. M

Kevään 2009 tuplia ?

Aijaha: Mulla nyt viikkoja 36+3 ja viimeksi mulla oli äitipoli 35+1 viikolla. Silloin vauvat oli ekaa kertaa vaihtaneet paikkaa eli A oli koko raskauden ollut A ja nyt oli noussut ylemmäksi ja muuttunut siis B:ksi...oli poikittain tuossa tissien alla ylhäällä Nyt en taas enää yhtään tiedä...
  2. M

Kevään 2009 tuplia ?

Heippa kaikki ja tervetuloa uusille!! Täällä kanssa yksi megamaha yrittää jollain keinoin saada synnytystä käynnistymään. Mulla siitä ei ole ollut mitää merkkejä ja kohdunsuulla ei toistaiseksi ole tapahtunut yhtään mitään. Vaavit taitaa olla taas vaihtaneet jossain välissä asentoja, no...
  3. M

Kevään 2009 tuplia ?

Olipa tosi kiva kuulla kuulumisianne Annipanni!! Ja onnea että saatte Onnin nyt kotiin!! Mulla on kanssa nyt torstaina äitipoli, jotenkin musta tuntuu että molemmat vauvelit on nyt poikittain masussa. Selvästi liikkeet on nyt muuttuneet sellaiseksi möyrimiseksi, eikä enää tule niin tiukkoja...
  4. M

Kevään 2009 tuplia ?

Moikka, Minäkin tänne kirjoittelin, mutta nyt olen viettänyt aikaani tuolla monikko-onnea palstalla. Siellä vaan ollut nyt hiljaisempaa tuon päivityksen jälkeen, joten samoin kuin Vuffi tulin tänne lueskelemaan juttuja. Meille ei mitään uutta. Molemmat poitsut myllertää kovasti masussa ja...
  5. M

Kevään 2009 tuplia ?

Heippa! Täällä yksi uusi ilmoittautuu mukaan. Meillä tuplilla laskettu aika 8.4.2009 eli huomenna tulee tasan 13 viikkoa täyteen. Ennestään perheessämme on jouluna 9v täyttävä tyttö ja 6v eskarilainen poika. Ajateltiin, että nyt olisi hyvä aika kolmannelle lapselle, kun jäbä menee syksyllä...

Yhteistyössä