Hakutulokset

1. D

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

Meille syntyi tyttö 5.9. klo 13.20 eli rv 41+4. Paino 4450g ja pituus 53cm. Kalvojen irrottelu äitipolilla 4. päivä teki siis tehtävänsä ja synnytys käynnistyi illalla supistuksilla. Synnytys meni kaikenkaikkiaan hyvin, paitsi epiduraali ei toiminut, puudutti vaan jalan ja vei ponnistustarpeen...
  2. D

Sataa kyllä varsin "mukavasti". Mutta synnytyksestä ei merkkiäkään. No mutta äitipolilla kävin ja maanantaina käynnistetään, jos ei sitä ennen lähde itekseen tulemaan. Toivottavasti lähtis, mutta helpottaa kyllä, kun tietää, että ei tässä enää monta päivää mene missään tapauksessa :). Tsemppiä...
  3. D

Siis just samat sanat :). LA:kin sama ja huomenna äitipolille. Oon lopettanut odottamisen ainakin jollain tasolla. Kyllä ne sit ens viikolla käynnistää jos ei sitä ennen tuu... denise 41+2
  4. D

Hei! En ole pahemmin kirjoitellut tänne, mutta aina välillä lukenut. Onnea kaikille vauvansa saaneille! Täällä kans kärvistellään ja odotellaan, mitään merkkiä synnytykseen päin ei oo ollut :/ . Pitkiä on odottavan päivät... denise 40+5
  5. D

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - huhtikuussa

:wave: Saako tuolta Kemin lastentarvikkeesta tilattua emmaljungan vaunuja ym. ilman että käy paikanpäällä?
  6. D

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - huhtikuussa

Hyvää pääsiäistä kaikille leijonanpennun odottajille! Rakenneultrassa myös käyty, kaikki ok ja vastasi viikkoja melko tarkalleen. On se vaan niin ihanaa nähdä oma pikkuinen siellä möyrimässä. Vähän tuli haikea olo, kun ei välttämättä nähdä vauvaa enää ennen ku se syntyy. Istukka edessä niin...
  7. D

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - maaliskuussa

elokuussa09 Toivottavasti verenpaineet lähtis laskuun :hug: Mandy Voisitko lisätä mulle tyttöolon. Alusta asti ollu tyttöfiilis, tosin oon nyt yrittäny ajatella että voihan se olla poikakin. Paikkakunta Vaasan läheltä. Seinäjoen suuntaan voin kans tulla miittailemaan :wave:
  8. D

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - maaliskuussa

Hei kaikille! :wave: En paljon pääse kirjoittamaan, ku töissä ei pääse rekkaamaan tunnuksilla, mut lueskelen melkein joka päivä (tauolla tietty :D ). Eli työmotivaatio on huipussaan.. not. No onneks enää huhti- ja toukokuu kokonaan ja sit juhannuksen jälkeen kesäloma ja äippäloma heti...
  9. D

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

Helou! :wave: Käyn täällä melkein joka päivä lukemassa, mutta kirjoittamaan ehdin harvoin (ku töistä ei pysty :snotty: ) Naimisissa ollaan ja heti häitten jälkeen alkoi hirveä kysely vauvoista mun sukulaisten toimesta, yliärsyttävää. Sain jopa kerran kuulla kommentin, niin sä kuulemma odotat...
  10. D

:wave: Hei kaikille! Mandy81 Oi, kuulostaa tosi ihanalta toi sun huppariostos =) Tuiskuliina Jaksuja ultran odotteluun :hug: Joku aikaisemmin kyseli nukkumisesta. No, oon saanut kyllä hyvin nukuttua, mutta näen todella usein painajaisia :o . Paljon enemmän kuin ennen raskautta...
  11. D

Täällä ilmoittautuu jälleen uusi mukaan! :wave: LA olisi menkkojen mukaan 25.8., ikää 26v., esikoinen olisi tulossa ja synnärinä VKS. Kuvottaa hieman ja makeaa ei tee mieli. Väsyttää myös aika paljon ja jotenkin flegmaattinen olo. Porukoille kerrottiin jo jouluna ja olivat kyllä...
  12. D

Ekat raskaus oireet??

Oireettomuus oli oireeni. Eli kaikki tätiä ennakoivat merkit puuttuivat - nännien arkuus, pinnan lyhyys ja alakuloisuus. Olin tyyni ja suorastaan elämäni kunnossa :D . Siitä hieman varovasti uskalsin toivoa plussaa, joka nyt sitten tuli :).
  13. D

Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

Hui mitä siellä on käynyt arianrhod! :o :hug:
  14. D

:wave: Kiitos onnitteluista! Mut voi nyt laittaa plussanneisiin. Tein uuden testin ja selvä plussa piirtyi Clearbluen testiin! Tosiaan paras joululahja näin jo etukäteen :heart: . Paljon plussatuulia kaikille +++++++ :whistle: !
  15. D

Onnea hellu! :flower: Mä taidan huomenna mennä ostamaan lisää testejä, ja testaan sit perjantaina aamulla uudestaan.
  16. D

Testasin haamun |O |O Tosi ristiriitaiset tunteet... Testi oli kylläkin Predictor, joka on ilmeisesti aika epäherkkä?!?! Surkeassa apteekissa ei ollut kuin noita ja joitain "halpistestin" näköisiä :headwall: . Mutta ei se kontrolliviivakaan ollut mikään supervahva :$ .
  17. D

Varovaiset onnittelut Tigrita! Hensku: samaa mä ihmettelen.. Sulla kyl tosi oudosti alko uudet menkat..! Tai siis nopeesti. Täällä kp29 tätiä ei näy... Ajattelin tänään käydä ostamassa elämäni ensimmäistä kertaa raskaustestin. Testaan sit joku päivä tällä viikolla jos on vielä aihetta...
  18. D

Pahoittelut tädin kohdanneille :hug: . Oisko nyt kp24. Ei yhtään mitään tuntemuksia. Nännit ei oo tulleet kipeiksi, niin kuin aina oviksen jälkeen, viime kierrossa tuli jo kp18. Ei PMS-kiukkua eikä masennusta, mikä ei haittaa kyllä ollenkaan. Mutta ei toisaalta yhtään raskausoirettakaan :$...
  19. D

Tervetuloa uusille! Kiva kun tulee paljon uusia kuumeilijoita. Henskulle kiitos uuden ketjun perustamisesta! Kp21 eikä oikein tunnu että ois tärpänny :/ mutta ehkä en vielä luovu toivosta...
  20. D

Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

Onnea H-a-n-n-e plussasta! :flower: Harmittavan harvoin ehdin kirjoittelemaan tänne, mutta käyn kyllä melkein joka päivä lukemassa =) . Kp16, nyt on toiveet jotenki tosi korkealla, kun luulen, että ajoitus osui aika hyvin nappiin. Eli pettymys on varmaan entistäkin suurempi, jos ei tärppi...

Yhteistyössä