Hakutulokset

  1. M

    Miten toimitte uhmaikäisen kiukutessa

    Mun 3-vuotias tyttöni kunnon kiukkupussi. HYVIN HYVIN tempperamenttinen tapaus. Suuttuessaan huutaa,potkii,"läpsii",itkee yms. Otan vaan syliin ja pidän siinä siihen asti, että rauhottuu. Siinä menee aikaa mutta kun hän tajuaa ettei siitä pääse ennenkuin on rauhottunut niin leppyy. Alussa...
  2. M

    Noin 6v. puheet

    Ja viellä tohon, että mun vanhempi lapsi (5 vuotias poika) luulee, että sorkkarauta on todella paha kirosana ja mielummin annan hänen näin luulla, että sitä huutelee kuin vaikka kakkaa tai pissaa. Sitten aina kun hän sorkkarauta sanoo yritän olla vähän sellain, että "hyi hyi ei saa sanoa" yms.
  3. M

    Noin 6v. puheet

    Voin sanoa että täysin normaalia tuon ikäisen käytöstä. Mun mielestä siihen asti aivan normaalia kunhan ei ala tyyliin kaupoissa tai no jossain missä pitää osata vähän käyttäytyä huutelemaan. :) Ja on kyllä tosiaan todella sulkeutunut maailmankuva näillä ihmisillä jotka jyrkästi tuomitsevat 6...
  4. M

    Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

    moi! oli tässä vähän päälle parin viikon tauko kun oli muutto ja kaikkea muuta kiirettä. mulle voi pistää kp16/27.. nyt ollaan kohta viikko asuttu miehen kanssa uudessa asunnossa, muutettiin lähemmäs miehen työpaikkaa ja muutenkin lähemmäs keskustaa. meillä on täällä hyvän ystäväni lapsi...
  5. M

    Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

    Heissan, menkat alkaa varmaan ihan justiinsa juu ihan sellanen fiilis, en oo vielä testannu venailen viel tän päivän :) Täällä päin paistaa aurinko, käytiin miehen kanssa kävelyllä ja nyt on hyvä olo vaikka sieltä se nega tulisikin. Eli positiivisilla mielillä :) kaikille plussa onnea :heart:
  6. M

    Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

    Heissan. Odottelen vielä huomiseen testin kanssa, taitaa kyllä menkat alkaa kun maha kipuja yms. Mutta muuten on ihan hyvä fiilis:)
  7. M

    Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

    Joo! No minä olen lähdössä viikonlopuksi vanhempieni luokse, kun ei ole tullut käytyä pitkään aikaan. Kuitenkin muutaman tunnin ajomatka. Odotan jo kiinnostuneena, että pääsen juttelemaan äitinikin kanssa tästä lapsen hankinnasta. Äitini onkin jo ainakin vuoden verran toivonut, että alkaisimme...
  8. M

    Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

    Päivää :) Tänne ajattelin tulla kun etsiskelin näita keskusteluja netistä ja tämä sitten pisti silmään. Esikoista yritetään mieheni kanssa ja kp 25/27.. ja toinen yrityskerta menossa. Ja aivan hirvittävän kova vauvakuume, iik :D

Yhteistyössä