Hakutulokset

  1. G

    ***Toukokuun 2009 tuhisijat*** marraskuussa

    ääh mä en ikinä pysy täällä perässä, tipun jutuista jne :D Onko teillä jo mitä hankintoja muksulle? -Goldienne ja Toukka, rv 13+6
  2. G

    LA huhti- tai toukokuussa 2009?

    tervetuloa! kuin on raskaus edenny? =)
  3. G

    LA huhti- tai toukokuussa 2009?

    jjeee! monesko päivä? :)
  4. G

    ***Toukokuun 2009 tuhisijat*** marraskuussa

    Tänne tulee niin paljon tekstiä että tipun kärryiltä :D Mulla ei onneks oo tänään ollu pahoinvointia, ehkä sen kunniaks kun rv 12 alkaa tänää, jee :heart: oon huomannu että väsymystä on tullu kamalasti... mulla on seuraavaksi neuvolalääkäri joulukuun alussa ja joulukuun lopussa on sitten...
  5. G

    Kauanko pitää välttää saunaa tatuoinnin oton jälkeen?

    onhan se rupi kuitenki ollu siinä jo?
  6. G

    ***Toukokuun 2009 tuhisijat*** marraskuussa

    HEIPPA!! oon tässä eläny hiljakseni, kun ylimääräinen vuoto säikytti, mutta viikon sisällä käydyissä ultrissa kaikki on hyvin ja sydän äänet & liikkuminen on kunnossa. ultrassa ilmeni että koko ei vastaa viikkoja, heittoa tosin vain kolme päivää. PilkkuPantteri, mä shoppailin kanssa elämäni...
  7. G

    Millä testillä saisin jo plussan??

    kannattaa odottaa varmuudella ens viikkoon sitten.. se meinaan voi näyttää negaa pari pvää ennen ku menkkojen pitäis alkaa. kokemusta on. tein testin päivänä jolloin menkkojen olisi pitänyt alkaa ja plussaa näytti. :)
  8. G

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Minä ilmoittaudun! 27.5 on laskettu aika, synnytyssairaalana todennäköisesti porvoon sairaala ja esikoinen tulossa! :heart: oon kirjotellu enemmän sinne kerhoon ku se on vähän selkeempi mulle, ei tarvi kovin ihmetellä täällä =) mutta nyt menossa rv9+1, neuvola ollut ja uä on 6.11 :D
  9. G

    Sunnuntain rv-pino ja ne fiilikset..=)

    bad virgin alkoi eilen illalla, tauko yöllä ja aamulla oli pientä tiputtelua. mietin jo että pitääkö päivystykseen lähteä.. mut ehkä maltan oottaa huomiseen ja soitan neuvolaan ellei nyt hana aukea kunnolla.. :/
  10. G

    Sunnuntain rv-pino ja ne fiilikset..=)

    7+4, on tulllu vuotoja, vähän pelottaa..
  11. G

    Lääkärin määräämästä yskänlääkkeestä..

    Jahas, no varmaan parempi jättää hyllylle.. Pitää kokeilla muita keinoja :) mulle määrättiin 1,5ml kerralla. Ja kun eilen illalla otin niin jalat tuntui kamalan puutuneilta. Kyllä tää tästä :p
  12. G

    Lääkärin määräämästä yskänlääkkeestä..

    mulla viikkoja 7+2
  13. G

    Lääkärin määräämästä yskänlääkkeestä..

    Eli toissapäivänä kävin lääkärissä, ja sain reseptin Cocillana (tai joku vastaava) yskänlääkkeelle. Lääkäri katsoi koneelta että sopii käytettäväksi raskauden aikana, mutta kappas, kotona sitten luin selostetta paremmin ja siinä sanottiin "ei suositella käytettäväksi ensimmäisen...
  14. G

    Rankka pahoinvointi

    mulla eilisen ja tän aamun nyt ollu erittäin paha olo ja flunssa viel. kokeilin nyt pilttiä ja on kamala nälkä muutenki. en kyl näe tarpeelliseks viel näin varhases vaihees hakeutua sairaalaan tiputukseen vaikka varsinkin yöllä se tuntuu aina paremmalta vaihtoehdolta. kituutan nyt vielä...
  15. G

    Kun huomaa olevansa miehestä riippuvainen

    Seurallisesti olen miehestäni riippuvainen, uudella paikkakunnalla kun ei oikein ole löytynyt kaveria. Kyllä mä osaan patterit vaihtaa jnejne ja porakoneen käyttökin on tuttua :laugh:
  16. G

    Rankka pahoinvointi

    Mulla on pahoinvointi pahentunut nyt kun olen flunssassa. Mikään ei pysy sisällä, ei siis mikään. Jos en syö on kamala nälkä ja jos syön ni pitää hetken päästä kiirehtiä pönttöä halailemaan. Rv 6+5 menossa, ikinä ei oo näin huono olo ollut. Sen tiedän että kannattaa mieluiten syödä sellasta...
  17. G

    Mikä on hyvä määrä seksiä viikossa ?

    joka päivä kelpais mulle, mut tällee alkuraskaudesta se on aika tuskaa ku sattuu alavatsaan kamalasti.
  18. G

    tuleeko teille viruksia facebookissa käydessä?

    niitähän tulee mistä vaan jos ei oo torjuntaohjelmaa. mut ei facebookista oo mitää viruksia koneelle tullu :D
  19. G

    Rv-pino ja fiilikset?

    rv 6+1 :heart: oon niin onnellinen! masu vois kasvaa! vaik tosin tässä pari pvää ollu niin kamalaa oloa että huhhuh.. mut on se sen arvosta :)
  20. G

    oireettomampi alkuraskaus

    mulla oli rv 5 vaan pientä väsymystä ja unettomuutta. ja se että ei tarvinnu paljoa syödä kun oli ihan täynnä. mut nyt kun menee rv 6+1,niin on tullut huono olo, oksentelua ja paljon väsymystä. uni on kuitenkin ruvennut maistumaan :)

Yhteistyössä