Hakutulokset

  1. basilica

    Kuinka moni käytti vyölaukkua?

    muksuna oli ja tosi hieno sellainen :D enää en moiseen turvaudu
  2. basilica

    voiko olla rupsahtanut jo alle 25veenä?

    voin allekirjoittaa tän
  3. basilica

    voisitko muuttaa asumaan taloon/asuntoon, jossa on kuollut joku?

    Hassu kysymys, voisitko muuttaa taloon johon on joku syntynyt?
  4. basilica

    mitä mieltä olette näistä?

    tykkää ja omistaa
  5. basilica

    Uskaltaako huutaa myyjältä jolla ei yhtään palautetta?

    No eipä sitä tiedäkään. Joskus täytyy vain luottaa.
  6. basilica

    KYLLÄ ON KAUHEITA AHNEITA IHMISIÄ LAPSIMESSUILLA

    Kyllä minä kannan jos on jotain mielenkiintoista. Tämä tavara on siellä markkinointia varten, ei sitä varasteta mistään... Molemmat osapuolet siinä hyötyy. Mikään pakkohan ei ole ottaa. Jätätkö synnärillä tarjotun Libero-laukun ottamatta?
  7. basilica

    Kertokaapas te virpomisen "vastustajat"...

    En ota kantaa siihen, että mikä on virpomisen perinne ja todellinen tarkoitus. Itse tulen perheestä jossa ei saanut virpoa koska sitä pidettiin kerjäämisenä... Mikään ei ollut niin suuri pettymys kun se, ettei saanut pukeutua noidaksi (tykkäsin pienenä kaikista roolileikeistä ) ja eikä koulussa...
  8. basilica

    CHATtiin kaikki nyt??

    kiva tuun kyl joskus, mut tää mamma kaatuu nyt petiin tältä erää...
  9. basilica

    G: Vihaatko ketään ihmistä? Jos vihaat niin ketä ja miksi?

    En oo vihaaja tyyppiä. Monta on tilannetta ja ihmistä elämässä ollut, jota olisi voinut vihata jos sille tielle olisi lähtenyt. Ainut ihminen jota saatan toisinaan vihata on ihan oma itseni.
  10. basilica

    Miksei täällä voi olla chattia???

    mullekin kelpais
  11. basilica

    G: Rakastatko enemmän miestäsi vai lapsiasi?

    Lapsia ja miestä ei voi edes verrata. Lapseni on parasta mitä tiedän.
  12. basilica

    Kohteleeko lapsenne isovanhemmat tasapuolisesti lastenlapsiaan?

    Oma äitini suosii selvästi esikoista. Ja mua harmittaa tämäkin.
  13. basilica

    Kohteleeko lapsenne isovanhemmat tasapuolisesti lastenlapsiaan?

    Minusta tuntuu, että meidän lapsia suositaan. Harmittaa/ hävettää kun tuntuu, että meidän ovat useammin hoidossa tai käymässä kuin miehen veljen lapset vaikka asuavat samalla kylällä. Nämä serkut sitten sanovatkin, kun meidän esikoinen saa olla enemmän...
  14. basilica

    Onko 3,5 vuotta pitkä väli papa-kokeelle?

    No tässä kunnassa ja tuossa yksikössä, on kehotettu käymään useammin. Ja sinuahan tuossa aloituksessa huoletti tuo välin pituus. Voithan esittää hoitajalle toiveen, että haluaisit käydä nyt, etkä myöhemmin koska asia vaivaa sinua...
  15. basilica

    missä te käytte otattamassa papa näytteen? paljon maksaa?

    ehkäisyneuvolassa eikä maksa mitään
  16. basilica

    Seksistä?

    Olen lukenut, että keskimäärin 7. Että täytyy olla niin, että jollain on 0 ja jollain yli 100...
  17. basilica

    G: Nukutko koskaan lasten ollessa hereillä, ilman, että kukaan vahtii heitä?

    Joo minkähän ikäisistä lapsista on sinulla nyt noin suuri huoli, kun ihan heitteile jättönä pidät? Kyllä minä nukun aamulla ja päivällä, jos väsyttää. Hulluksi tulisin jos en saisi nukkua :o Saatampa aamulla jopa sanoa, että älä herättele... (turhaan). Ja näin on ollut jo vuosi tai pari. Mitään...
  18. basilica

    Onko 3,5 vuotta pitkä väli papa-kokeelle?

    Minullakin on tuo 3,5 vuotta edellisestä ja sanoi jälkitarkastuksen yhteydessä, että olisi jo korkea aika ottaa näyte. On kuulemma sellaisiakin jotka eivät ole käyneet papassa edes tällä vuosituhannella. Kyllä minusta on ihan asiallista käydä tai ainakin tarjoutua sinne kerran vuodessa. Jos...

Yhteistyössä