Hakutulokset

  1. H

    Kolmen lapsen äiti menettää pian jo toivonrippeet, lapset eivät usko mitään, apua tarvitaan!

    Olen kolmen lapsen äiti, poika 6v, tyttö 4v ja tyttö 2v. Asumme omakotitalossa ja tilaa on ja lapsilla omaa tilaa. Mutta olen ihan väsynyt ja neuvoton, siis kukaan näistä ei halua kuunella äitiä, eivät usko yhtään mitään, pomppivat toistensa päällä, pukkivat. Siis leikkiminen on rähinää ja itkua...
  2. H

    Kyllästynyt tekemään kaiken...

    Hei! Voi kun osaisinkin neuvoa.. itse varmaan piruuttani jättäisin kotityöt tekemättä ja olisin viikko "miehenä" Mies tulisi kotiin ja ruoka ei olisi valmis, kämppä kun hävityksen kauhistus...sanoisin vain "siivotaanko yhdessä?".. Jos ei suostu, niin otat hyvän lehden, laitat korvakuulokkeet...
  3. H

    Kerron elämästäni ja toivon vastauksia PALJON, kitos!

    Sepä se kun itsetuntoni on täys nolla ja en pidä itseäni minkään arvoisena... Mutta jos ihmistä voisikin muuttaa, mikä saisi ihmisen ymmärtämään teot?
  4. H

    Kerron elämästäni ja toivon vastauksia PALJON, kitos!

    Haluan jatkaa koska rakastan ja uskon että tämä on vain väliaikaista... Mutta kerro tästä yhden "rakkaustarinasta"...
  5. H

    Kerron elämästäni ja toivon vastauksia PALJON, kitos!

    rakastuimme kolme vuotta sitten,muutimme yhteen, tulin raskaaksi yhteisestä päätöksestä ja elämä oli ihanaa, siihen asti kun olin kolmella kuukaudella raskaana ja mies suutel toista naista minun nähden...ero oli lähellä, mutta annoin viimisen mahdollisuuden..muutuin itse paljon, hymy katosi...

Yhteistyössä