Hakutulokset

  1. M

    Tässä teille jatko-osa - mies ei ole tullut vieläkään!!!

    Lapsilla oli hoitaja kotona viime yönä ja oli puoli kahden aikaan kuullut jotain ja ainoa mitä on hävinnyt on laskut - ei vaatteita, ei henk,koht tavaroita ainakaan huomattavasti. Tulin pari tuntia normaalia aikaisemmin, koska epäilin juuri tuota, että mies voi kotiutua ja poistua sopivasti...
  2. M

    Arvaan, että huomenna kun on tilipäiväni, niin tilini on tyhjennetty...

    Näinpä, tosin onhan mies toisinaan muutenkin joitakin päiviä pois tehdessään vaikka polttopuita maalla jne. Joten jotain sen tapaista olen selittänyt, kun en halua tytön yhdistävän itseään riitaan tms.
  3. M

    Arvaan, että huomenna kun on tilipäiväni, niin tilini on tyhjennetty...

    Pöh, en ole niin sanonut missään, enhän?? Sanoin, että varmasti huomenna nylkee tilin tyhjäksi ihan sen vuoksi, etten vaan voisi ajatellakaan tekeväni mitään viikonloppuna... jättää varmaan just ruokarahan.
  4. M

    Arvaan, että huomenna kun on tilipäiväni, niin tilini on tyhjennetty...

    42v ja en ole alistettu naispoloinen, jolta on viety tilin käyttöoikeudetkin =) Itseasiassa minä olen meistä se dominoivampi osapuoli ja ehkä siksi mies käyttää näin järeitä konsteja.
  5. M

    Arvaan, että huomenna kun on tilipäiväni, niin tilini on tyhjennetty...

    No, tarkoitin sillä ketjulla, että suuretkin rahat saa menemään aika normaalisti elämälläkin. Näen kaikkien tilien tiliotteet, joten ei ole mitään suurta huijausta olemassa, jonne rahat katoaisivat.
  6. M

    Arvaan, että huomenna kun on tilipäiväni, niin tilini on tyhjennetty...

    No ei varsinaisesti pölli, mutta kuitenkin... Mieheni on itsepäinen ja pitkävihainen suuttuessaan, tosin ei suutu kovin helposti. En jaksa haukkua häntä, vaikka näen selvän vastuuttomuuden tässä, kun olen aika heikoilla noiden lasten kanssa, kun hoitopaikka pitää aina erikseen sopia ja...
  7. M

    Arvaan, että huomenna kun on tilipäiväni, niin tilini on tyhjennetty...

    Ei ole mitään ongelmia, näin vaan on ihan ok molemmille. On minulla rahaa käytettävissä varmaan enenmmän kuin mitä mieheni käyttää. Nyt vaan veikkaan tälläistä juttua..
  8. M

    Arvaan, että huomenna kun on tilipäiväni, niin tilini on tyhjennetty...

    Meillä omaisuutta ja ei avioehtoa, joten en ole heikoilla missään tapauksessa.
  9. M

    Arvaan, että huomenna kun on tilipäiväni, niin tilini on tyhjennetty...

    Meillä on tavalliset käyttörahat s-tilillä eli sieltä varmaan voin ostaa ja nostaa rahaa. En saa viikkorahaa :)
  10. M

    Arvaan, että huomenna kun on tilipäiväni, niin tilini on tyhjennetty...

    Ei ole mitään rahajuttuja tehnyt, mutta nyt varmasti tekee, ihan varmasti. En ole varma, mutta uskoisin että mieheni haluaa vain muistuttaa minua muutamista jutuista...
  11. M

    Arvaan, että huomenna kun on tilipäiväni, niin tilini on tyhjennetty...

    Aamulla ennen tuota juttua suunniteltiin Intian matkaa ja lepäiltiin sängyssä kuin täysin huolta vailla tai sinne päin.... Saan aika raivarit jos herään kesken unien :ashamed: en ensimmäisestä sano mitään, mutta kolmas kerta on yleensä liikaa ja eilen tuo, että tyttö itki ulkona ja isä oli...
  12. M

    Arvaan, että huomenna kun on tilipäiväni, niin tilini on tyhjennetty...

    Kuulostaa varmaan oudolle, mutta mitään muuta en halua, rakastan miestäni. Nyt vaan pääsi tälläinen tilanne syntymään, toivottavasti selviää joskus. Tuntuu minustakin kohtuuttomalle, jos ensi viikko pitää vielä kärvistellä tosi hankaloiden yöhoitojuttujen kanssa :/
  13. M

    Arvaan, että huomenna kun on tilipäiväni, niin tilini on tyhjennetty...

    Ei minulla ole tarvetta niille, kun mies maksaa laskut, hoitaa lainat etc. Ihan oma valintani, ei miehen.
  14. M

    Arvaan, että huomenna kun on tilipäiväni, niin tilini on tyhjennetty...

    Meillä se on toiminut loistavasti, ei mitään ongelmia tähän mennessä, mutta nyt haistan palaneen käryä...
  15. M

    Arvaan, että huomenna kun on tilipäiväni, niin tilini on tyhjennetty...

    tai voi sinne olla joku kymppi jätetty, että saa vähän ruokaa ja bensiiniä. Tuo laskujen hakeminen viittaa just tuohon. Mies hoitaa raha-asiat täysin, minulla ei ole kuin pankkikortti, ei edes verkkopankkitunnuksia. Tuo tili on omani, mutta miehen verkkopankkitunnuksilla toimii - ei kun...

Yhteistyössä