Hakutulokset

  1. Anukaisu

    piparkakkutalo valmis!

    Hiiohei! En koskaan ikinä ole ennemmin tahnyt itse piparkakkutaloa, ja nyt tässä näpertelyvimmassa piti sellainenkin tehdä. Ja tosi mukavaa puuhaa oli! Ens vuonna kyllä uudelleen! =)
  2. Anukaisu

    Itse tehty joulukortti (turhis)

    Askartelin tällekkin vuodelle itse joulukortit, mutta nyt lisäsin taakse (yksiosainen kortti) lasten kuvan. Täytyypä kehuskella ihan ite (HAISEE OMAKEHU :D ) et onnistuin kivan otoksen lapsista nappaamaan! =)
  3. Anukaisu

    Hinnoitteluapua myyjäisiin minulle pliis! =)

    Linkitinkin jo aiemmin tänne yhden BabyBorn-nukelle tekemistäni vaatteista. No nyt niitä on aikamoinen kasa valmiina ja hinnat pitäis päättää. Voitteko ystävällisesti sanoa mielipiteenne, eli paljonko olisitte valmiita maksamaan näistä tuotteista. :heart: Ensin tässä olisi pipo+tumput...
  4. Anukaisu

    Tittididii! Mekko valmis!

    Kauhee ompeluvimma päällänsä ja rupesin siis värkkäämään Babyborneille mekkoja (joita en ennen ookkaan kokeillu :D ) Tällaisia valmistui jo muutama Anoppi lupas myydää mun tuotokset joulumyyjäisissä, kun sinne muutenkin olis siis menossa. Tuo meidän tyttö on vielä niin pieni, että menee vielä...
  5. Anukaisu

    koiraihmiset hoi! Hinta-apua

    Voisitteko auttaa minua? Ostimme tuossa vuosi sitten omakotitalon ja kaupan mukana tuli tuo oheinen koirankoppi. nyt haluaisin siitä eroon ja siis sen myydä. Millaista hintaa tuollaisella voisi pitää? Se on sellainen isompikokoiselle koiralle tehty. mittoja ei kyl nyt oo, mut jos jotain...
  6. Anukaisu

    Pelattaisko huonepeliä?

    Mulla olis ihan kiva linkki... aika monimutkaisesti noita toimintoja saa painella, mut kivalta vaikuttaa =) http://www.gongames.com.ar/ Tuleeko kukaan mukaan?
  7. Anukaisu

    Huonepeli!

    auttakaa tätä täs huonepelis! http://www.funnygames.nl/spel/submachine_2.html Nukkumaan pitäis mennä, mut ärsyttää, kun en osaa pelata läpi tätä! |O
  8. Anukaisu

    nimiasiaa..

    Mikä se oli se sivusto, josta pystyi kattomaan, montako ihmistä on kastettu millekkin nimelle Suomessa? :flower:
  9. Anukaisu

    kellään Tiimarin palapeliä

    Tiedättekö sellaisen palapelilaatikon, jota on joskus Tiimarissa myyty. Siinä on toistakymmentä 4-palan palapeliä siinä yhdessä laatikossa. Kaikkia eri elikoita siis. (kissa, koira, lehmä, ankka, lammas...) poika 1v9kk ihastu tosissaan tohon peliin kaverillamme. Kuvat on nättejä ja vaikeustaso...
  10. Anukaisu

    Hemoglobiiniarvon nousu?

    Hei! Onko muille sattunut samaa kuin mulle: eli tuossa alempana onkin aloitus siitä että mulle tuli keskenmeno (tuulimunaraskaus) tossa muutama viikko sitten. Verta menetin aikamoisesti, kun kohtu lähti tyhjenemään kotona yöllä. Hemoglobiini laski siinä "rytäkässä" alle 100 ja vaikka mulle...
  11. Anukaisu

    Tänään keskenmeno =(

    Olin viikolla 12+2...tai niin ainakin luulin iltapäivään asti... Aamupäivällä aloin vuotamaan ja pääsin neuvolaan sydänääniä kuuntelemaan - niitä ei kuulunut. Kahden aikaan sitten gynepolille sairaalaan ja siellä selvisi et raskauteni on ollut tuulimunaraskaus. :'( Eli mitään vauvaa ei ole...

Yhteistyössä