Hakutulokset

1. M

Neuvoja pärjäämiseen nuorille vanhemmille?

Tuossa kuulin anopiltani että ensi vuoden puolella ei enää KELAlla vaikuta avopuolison tulot omiin tukiin! Jos tämä totta, helpottuu monenkin perheen elämä =) Meilläkin molemmat opiskelee vielä, minä ja avomies. Itse tosin lopetin koulun kesken ja menen muutamaksi kuukaudeksi töihin ennen...
  2. M

Viikoilla 40 ja 41 PLUSSATAAN!!!!!!!

Täälä on uutisia! Eilen olis pitäny menkat alkaa, mut ei oo ollu koko viime viikollakaan mitn oireita vaik yleensä viikkoa ennen alkaa kauheet kivut. Eilen sitten malttamattomana testailin ja PLUSSAhan sieltä tuli!! :heart: Tunnelmat aivan mahtavat, mieski ihan innoissaan ku hällä tänään...
  3. M

raskausoireketju(mahd.)

Mulla ollu vuoto pillereistä huolimatta todella runsasta ja kivut ollu aivan järkyttäviä, myös viimeisimmät pillereitten lopettamisen jälkeen. Nämä viimeiset tosin oli niukat ja kivuttomat mitä ihmettelin myös aika lailla.. Tosin ihan kivahan se on, mut vaa niin epänormaalia. Aikaisemmin ollut...
  4. M

raskausoireketju(mahd.)

Kertokaapa mielipiteenne. Menkat 11.8. ihan normaalit, pari viikkoa sen jälkeen kuvotusta, vatsakipuja, hajuherkkyyttä, väsymystä, naama kukkii, vatta turvonnu ku jalkapallo yms.. Pillerit lopetin kesäkuussa ja esikoinen toiveissa. 10.9 kuitenkin alkoi "menkat". Tosin yleensä vuodan todella...

Yhteistyössä