Hakutulokset

  1. H

    Runsas vuoto näin myöhään?

    Hei vaan. Onko kellekkään käynyt näin? Mulla tm tyhjennettiin lääkkeellisesti 6 viikkoa sitten. Vuotoa ensin pari viikkoa ja sitten normaalit kuukautiset neljän viikon päästä tyhjennyksestä. Viime yönä sitten heräsin siihen, että verta lorisi oikein reippaasti. Nyt ei sitten enää tule...
  2. H

    Kokemuksia Tampereen yksityisistä

    Moikka. Alkaa olla ajankohtaista hakeutua tutkimuksiin, kun sitä toivottua vauvaa ei kuulu. Millaisia kokemuksia teillä on Tampereen klinikoista eli minne kannattaisi hakeutua? Julkiselle puolelle päästään vasta syksyllä, kun km oli 10/08. Himppu
  3. H

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Minut saa nyt virallisesti poistaa listalta. Onnellista odotusta kaikille :wave:
  4. H

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Laittelen minäkin nyt vähän väliaikatietoja tästä mun tilanteesta. Viikko sitten tosiaan laittelin viestiä, että vuoto alkoi. Kävin labrassa ja ultrassa, mutta mitään varmuutta ei tullut mihinkään. Joko km tai aikasemmilla viikoilla oleva kaveri. Tänään sitten koko homma uusiksi. Sain eilen...
  5. H

    Raskaushormoonin määrä

    Hei vaan. Onko kellään tietoa, että onko km:n jälkeen mahdollista, että raskaushormoonin määrä nousee? Minulla alkoi viime viikolla vuoto, josta km-epäily. Nyt kontrollilabrassa arvo noussut reilulla 1000 viime viikosta, mutta ei ihan tuplaantunut. Tämä odottelu on niin hermoja raastavaa :(
  6. H

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Huoh... Vuotoa havaittavissa tälläkin suunnalla. Yksi isompi loraus ja sitten vaan tuhrua. Kipuja ei nyt ollut ollenkaan, mitä alaselkä oli eilen ja toissa päivänä kipeä. Vahvasti tuntuu, että kesken meni, mutta seuraillaan vielä.
  7. H

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Hei kaikille. Toivottavasti voin liittyä seuraan. Raskausviikkoja nyt 7 ja LA on laskureiden mukaan 12.5. Esikoista odotellaan, joten todella jännää on, kun ei tiedä mikä on normaalia ja mikä ei. Aikanaan sitten mennään Taysiin synnyttämään (toivottavasti). Eka neuvola on 6.10. ja siihen...

Yhteistyössä