Hakutulokset

1. N

raskauspahoinvointi

Kiitos myötätunnosta Heksamiina! =)
  2. N

raskauspahoinvointi

täytynee koittaa etsiä se oikea kohta sieltä ranteesta! Onko kenelläkään kokemusta homeopaattisista valmisteista raskauspahoinvoinnissa?
  3. N

raskauspahoinvointi

Mullakin alkoi viikolla 5 tämä pahoinvointi! Ja sen olen myös huomanut että väsyneenä pahoinvointi vain voimistuu. Kiitos lohdutuksista =) kaikkea naisen täytyykin kestää :)
  4. N

raskauspahoinvointi

Täytyy sanoa että olen nyt jo siinä vaiheessa, että kaikki keinot sallittuja! Tietysti raskauden ehdoilla! :) Täytyy heti koittaa sitä suolaa ja kaupasta sitten heti kamomilla teetä ostamaan! Kiitos paljon vinkeistä!! Toivottavasti tämä paha olo loppuu silloin 12-13 viikolla!!! Täytyy vain...
  5. N

raskauspahoinvointi

Tilasinkin jostain nettiapteekista juuri sellaiset rannekkeet, mutta mulla ne ei vaikuta!! Olo on silti aivan hirveä! Ja väsyttää aivan mahdottomasti! Tuntuu että voisin nukkua kellon ympäri...Lepäämistä kuitenkin rajoittaa 3 ja 5 vuotiaat lapsukaiset ja työt :) Onkohan jotain ruoka-ainetta...
  6. N

raskauspahoinvointi

Hellou! Mitä ihmettä avuksi raskauspahoinvointiin??? Tämä on aivan kamalaa! Nyt on menossa 7+4. Kuvottava olo jatkuu aamusta iltaan... Ei ollut ensimmäisestä eikä toisesta lapsesta yhtään pahoinvointia...

Yhteistyössä