Hakutulokset

  1. H

    Pelkosektio

    Mulla on raskausviikkoja 32 ja eilen kävin synnytyspelkojeni takia pelkopolilla. Nuo pelot liittyvät aiempaan synnytykseeni ja siinä ns. pieleen menneisiin asioihin ja muutenkin hankalaan synnytkseen, josta fyysinenkin toipuminen kesti kauan. Tuo synnytys päättyi imukuppiin, joka ensin...
  2. H

    Carena 3 wheel tuplat

    Olisikos kenelläkään tietoa noiden kolmipyrästen Carena tuplien mitoista. Yritin googlatakin, mutta mittoja en löytänyt. Eniten kiinnostaisi kuinka leveät ja pitkät ovat? Noita ei taida olla enää myynnissä, mutta olisin saamassa ne, mutta nyt mietin mahtuuko ne meidän hissiin. Eli jos jollain...
  3. H

    Britax Baby safe turvakaukalo ja tuplarattaat

    Joo siis tuon teisinkin, mutta onko mitään muita vaihtoehtoja, kuin tuo B-Dual?
  4. H

    Britax Baby safe turvakaukalo ja tuplarattaat

    Hei onko kellään tietoa käykö tuo Britaxin kaukalo muihin tuplarattaisiin, kuin Britaxin B-dualeihin? Meillä esikoisen kanssa oli käytössä Britaxin Yannis-matkarattaat adapterilla ja oli tosi kätevää kun kaukalon sai suoraan nostettua rattaisiin, jos oltiin autolla liikenteessä. Nyt toinen...
  5. H

    Kengät lapselle

    Poitsulla 1v3kk on tällä hetkellä lenkkarit ja kumpparit, jotka siis mahtuvat jalkaan. Keväällä ostetut nahkaiset kävelykengät eivät enää mahdu. Nyt mietin pitäisikö ostaa syksyksi kävelykengät ja erikseen välikausikengät esim. Tepsut ja talveksi tietysti talvikengät. :confused: Millaiset kenkä...
  6. H

    Sadetakki lapselle

    Kiitos! Lähetän nyt tuon miehen kauppaan. =)
  7. H

    Sadetakki lapselle

    Kuinka reilua mitoitusta nuo Rukka-sadetakit ovat. Poitsu on nyt 81cm, niin pitäiskö ostaa sille 86cm vai meniskö paremmin 80cm? Kiitos avusta.=)
  8. H

    Askartelu apuja: Lusikka kehyksiin

    Tosiaan kuumaliima, mutta hyvä idea tuo rusettikin. Kiitos vinkeistä.
  9. H

    Askartelu apuja: Lusikka kehyksiin

    Kiva idea tuo, nyt pää lyö tyhjää, että oliko meillä kasteliina. Kastetyyny oli ainakin, mutta se ei kyllä mahdu noihin kehyksiin ja ajattelin käyttää sitä tällä tulevalla pikkukakkosellakin. Mutta suurin ongelma tuo kiinnitys.
  10. H

    Askartelu apuja: Lusikka kehyksiin

    Olen nähnyt ihania kuvia, joissa kummilusikka on laitettu kehyksiin ja ajattelin laittaa poitsun lusikat myös kehyksiin ja seinälle, mutta nyt pää täysin tyhjä toteutuksesta. http://tinynkoti.blogspot.com/2008/09/kummilusikka.html Eli tuollainen idea, mutta mulla se kehys on isompi, eli...
  11. H

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 TOUKOKUUSSA***

    Hei, pitkästä aikaa! :wave: Olen käynyt, kyllä lukemassa näitä juttuja, mutta kun aloitan kirjoittaa, niin poitsu keksii jotain, millä saa äipän huomion itseensä. Nyt nukutaan päikkäreitä, niin ehkä jotain ehdin kirjoitella. Meillä oli eka neuvola tänään ja me oltinn koko perhe sitten...
  12. H

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Täällä ilmoittautuisi mukaan uusi odottaja. :wave: Tein plussatestin viime viikon keskiviikkona ja yllätys oli kyllä melkoinen, kun vahva plussa tuli. Tämä olisi meidän toinen lapsi, esikoinen täyttää toukokuussa 1 vuoden. Tuossa jo lueskelinkin vähän noita teidän kirjoituksia. Haleja...
  13. H

    Imetyksen lopetus ja rinnat

    Kiitos vinkeistä. Kävin äsken vähän lypsämässä ja johan helpotti. :)
  14. H

    Imetyksen lopetus ja rinnat

    Eli eilen aamulla lopetin imetyksen, ja nyt tuntuu rinnat hieman täysiltä (siis maidosta). Miten sais tätä oloa helpotettua? Olen ymmärtänyt että enää ei kannata lypsää, koska se lisää maidontuotantoa. Kiitos jo etukäteen vinkeistä ja anteeksi tylsä lauantai-illan aiheeni. :|
  15. H

    kolmas lääkärin tarkastus tai synnytystapa-arvio, auki 3 cm. Milloin syntyy?? =D

    Mulla oli kanssa noilla viikoilla saman verran auki, mutta kaula oli hävinnyt kokonaan. Lääkäri sano mulle ihan samanlailla, että kosk vaan voi jo tulla. Ja tuo poitsu synty vasta 40+2. Ja kyseessä esikoinen. Eli joo ihan koska vaan. Toivottavasti sulla vähän aiemmin. :)
  16. H

    Miten kauan mennyt synnytykseen siitä kun tilanne ollut tämä?

    Mulla meni n.4vko. Synnytystapa-arviossa, joka oli samoilla viikoilla kun sulla, mulla oli kohdunkaula hävinnyt ja olin auki 2-3cm. Ja poika syntyi vasta 40+2. Jos sua ei paljonkaan supistele, niin aikaa voi mennä vielä.
  17. H

    Unipussi

    Ja nyt en saa sitten poistetteua noit muita. :attn: Anteeksi olen sählä. :ashamed:
  18. H

    Unipussi

    oho tulipa näit monta.
  19. H

    Unipussi

    Aiemman ketjun myötä kysyn minkälainen unipussi olisi hyvä. Meillä siis 9kk poika. Makkarin lämpötila n. 22 c. Mikä ollut teidän lapsella toimivin?
  20. H

    Unipussi

    Aiemman ketjun myötä kysyn minkälainen unipussi olisi hyvä. Meillä siis 9kk poika. Makkarin lämpötila n. 22 c. Mikä ollut teidän lapsella toimivin?

Yhteistyössä