Hakutulokset

  1. A

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Tyttö tuli vihdoin ja viimein! Raskausviikoilla 41+4 kauhean rääkin jälkeen syntyi pieni tyttömme 19.4. klo 01.01. Strategiset mitat: paino 3630 grammaa ja pituus 51 cm. Synnytys kesti kokonaisuudessaan noin 6 h ja "luomuna" vedettiin eli ilman kivunlievitystä :/ Tämä synnyttäjä huusi kurkku...
  2. A

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Lämpimät onnittelut vauvan saaneille. Itsellä nyt viikkoja tasan 41 :o Sain käynnitysajan Taysíin ensi maanantaiksi varmuuden vuoksi. Toivottavasti rakas vauveli tulee sitä ennen ihan luonnollisesti. Tsemppiä muillekkin "lisäajalla" kituville!
  3. A

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Huomenta vaan kaikille! Ja ensinnäkin onnittelut kaikille jo vauvan saaneille! Meidän pikkuinen ei tunnu haluavan ulkoilmaan ollenkaan. Tänään 40+ 4! Hassua tässä on se, että mulle sanottiin jo kuukautta ennen laskettua aikaa, että vauva syntyy luultavasti ennen laskettua aikaa. Sisaruksetkin...
  4. A

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Moi! Merkkailenpa minäkin tämän uuden pinon. Ensinnäkin lämpimät onnittelut kaikille vauvan saaneille! Mulla nyt viikkoja 39+1 ja olo malttamaton. Yöllä ei saa nukuttua kuin pätkittäin kun hyvää asentoa ei löydy ja joka paikkaa kolottaa. Kaverit ja sukulaiset soittelee päivittäin ja kyselee...
  5. A

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa VOL.2

    Heissan kaikki! Korkkaanpa minäkin tämän uuden pinon. Mulla oli reilun viikon verran joku kestopöpö ja jouduin olemaan neljä päivää sairaalassakin mahakipujen, kuumeilun ja supistusten takia. Syy ei selvinnyt, mutta onneksi antibiootit tepsi. Viikot oli silloin 35+ ja lääkäri sanoikin, että jos...
  6. A

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Helmikuussa

    Helou vaan kaikki mamit! Joku kyseli aikaisemmin lemmikkieläimistä. Meillä oli kaksi kissaa, kun nuorempi tyttö syntyi. Ensimmäisenä päivänä kissat vain tuijottivat kaukaa vauvelia ja lähtivät heti karkuun, jos vauveli vähänkin äännähti. Pelkäsivät reppanat kummallista pientä ihmistä. Ajan...
  7. A

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Helmikuussa

    Moi taas! Ensinnäkin lämpimät onnittelut Mannalle! Mä olin kanssa kahdeksannella kuulla raskaana, kun mies teko vihdoinkin musta "kunniallisen" naisen. Me mentiin naimisiin maistraatissa ja koko toimitus taisi viedä 5 minuuttia... Kivunlievityksestä omia kokemuksia on kahdesta synnytyksestä ja...
  8. A

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Helmikuussa

    Huomenta vaan minunkin puolesta! Ehdinkin nyt paljon enemmän kirjoittelemaan omia kuulumisia kun "jouduin" jäämään sairaslomalle äippäloman alkuun asti. Selkä ollut tosi kipeä ja suppareita tullut jatkuvasti, joten kiva,että pääsen vihdoinkin lepäilemään. Viikkoja on nyt 31+ 1. Nopeasti se aika...
  9. A

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

    Tervehdys kaikille! Ensinnäkin Milkylle :hug: Tiedän omasta kokemuksesta, miten vaikeaa lemmikistä luopuminen on. Noita galluppeja oli kauheasti, mutta tässä muutamia mun kokemuksia eli rintapumpusta sen verran, että hommasin ekan kanssa sen Ainun käsipumpun, mutta käyttämättä jäi kun...
  10. A

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

    Huomenta täältä Tampereelta ja kiitokset Zikizikille uudesta pinosta! Mahtavia masuja näkyy olevan muillakin mameilla. Multakin kysyttiin vasta, että olenko varma, että vauvoja on vain yksi... =) Väsy on edelleen kauhea ja nukahdankin joka ilta viimeistään 9. Olen istumatyössä ja selkä on...
  11. A

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*Joulukuussa

    Onnittelut kaikille hyvistä ultrauutisista. Mä olen sairastellut viimeiset 2 viikkoa jonkun ihmeen viruksen takia ja nyt sain viimeinkin kuurin poskiontelotulehduksen takia. Viikko sitten supisteli ihan kauheasti ja menin ihan paniikissa päivystykseen, kun pelkäsin, että vauveli syntyy liian...
  12. A

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*~**Marraskuussa**

    Huomenta vaan! Meillä oli tänään rakenneultra ihan vain sen takia, kun mulla on kuulemma kaksiosainen istukka. Nyt sitten tarkistettiin mikä tilanne on. Kaikki näytti olevan ok, pikkuinen potkiskeli kovasti ja koko vastasi viikkoja. Sukupuolta lääkäri vähän veikkasi tytöksi, mutta sanoi, että...
  13. A

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~Lokakuussa~

    Heissan taas pitkästä aikaa! Ensinnäkin Usvametsän neidolle. mulla oli kanssa pari vuotta sitten silmäluomessa rakkuloita ja ilmeni, että mulla oli herpes silmässä! Sain hyvää voidetta siihen ja rakkulat hävisi muutamassa päivässä. Oli kyllä kamalan kipeä ja vielä kauheamman näköinen...
  14. A

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~Lokakuussa~

    Tervehdys! Nyt on ultra takana. Meillä ei kyllä mitään np-mittoja mittailtu, kai ne laitteet on niin huonot... Kaikki vaikutti olevan ok, mutta sellainen ilmeni, että mulla on kaksiosainen istukka. Onko kukaan kuullut sellaisesta? Ei pitäisi kuulemma mitenkään vaikuttaa vauvan kehitykseen, mutta...
  15. A

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~Lokakuussa~

    Huomenta kaikille! Mä olen niitä, jotka aika harvoin kirjoittelee tänne kuulumisia, mutta joka päivä kyllä luen tätä palstaa. Kiva seurata miten muilla menee. Mulla eka ja ainoa ultra perjantaina ja se jännittää ihan kauheasti. Ei pitäisi lukea noita ikäviä juttuja lainkaan.. Onko muita...
  16. A

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~Lokakuussa~

    Hei vaan kaikki! Nyt takana eka lääkäri. Jännitti ihan hirveästi vaikka jo kolmas raskaus. Lääkärikin oli vanha tuttu, mutta hiukan jäi paha maku, kun ensin sanoi, että 12 viikkoa on se riskiraja, mutta voihan se mennä kesken vaikka kuudennella kuulla... Kauhea kuulla tuommoista :( Onneksi...
  17. A

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    Voi te onnekkaat, jotka olette jo päässeet ultraan! Meillä vielä 2 viikkoa siihen. Odotan sekä toiveikkaana että kauhuissani. Toivottavasti kaikki ok. Noista silmienväreistä vielä, mulla ja miehellä molemmilla vihreänruskeat silmät ja toisella tytöllä ruskeat ja toisella vihreänruskeat. Vanhempi...
  18. A

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    Hei taas! Nyt on oma la tarkistettu ja se on 8.4. Vielä lisätietoja itsestäni eli olen 38-v. ja mies 44-v. Olin jo 31-v. kun sain ensimmäisen. Nyt tulossa kolmas vauveli ja vahva veikkaus, että tällä kertaa poika. Edelliset kaksi ovat tyttöjä. Synnyttämään menen TAYSiin.
  19. A

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    Heippa kaikki! Täällä yksi onnellisesti raskautunut, laskettu aika on 9.4. Raskaus oli suuri yllätys, sillä luulin oikeasti, että kyseessä varhainen "mummutauti" :) Mitään raskausoireita ei silloin vielä ollut.

Yhteistyössä