Hakutulokset

  1. K

    35v+ odottajat, vol 3

    Kiitos kannustuksesta! Luulen, että tässä menee vielä jonkin aikaa. Suppareita tulee harvakseltaan, mutta kivaa, että ollaan taas uudessa vaiheessa. Kroppa kummasti tietää ne vaiheet aina. Mä olin eilen aamulla vähän huolissani, että miksi vauva on niin hiljainen, ei potki paljon jne...
  2. K

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Täällä ollaan, vielä yhtenä kappaleena, mutta... Viime yönä alkoi tapahtua. Ekaksi lapsi möyri mahassa kuin mielipuoli (sattui sikana) 1,5 tuntia, sitten vähän ajan päästä alkoi tulla kivuliaita suppareita. Ei mitään tosi pahoja, mutta ei ne kivuttomiakaan enää ole ;) Laulan aaaaaaa aina...
  3. K

    35v+ odottajat, vol 3

    Onnea vauvautuneille! Show on alkanut täälläkin Täällä alkoi tapahtua viime yönä. Ekaksi lapsi möyri mahassa kuin mielipuoli (sattui sikana) 1,5 tuntia, sitten vähän ajan päästä alkoi tulla kivuliaita suppareita. Ei mitään tosi pahoja, mutta ei ne kivuttomiakaan enää ole ;) Laulan aaaaaaa...
  4. K

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Onnea vauvautuneille! Show on alkanut... Täällä alkoi tapahtua viime yönä. Ekaksi lapsi möyri mahassa (sattui sikana) 1,5 tuntia, sitten vähän ajan päästä alkoi tulla kivuliaita suppareita. Ei mitään tosi pahoja, mutta ei ne kivuttomiakaan enää ole ;) Postista kilahti tilaamani Unen aika...
  5. K

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Moni alkaa olla jo lähtökuopissa... Mä toivon, että lapsukainen pysyy mahassani ainakin 2 viikkoa (3 viikkoa laskettuun aikaan), sillä meillä on vielä valmistelut kesken. Mies palaa huomisyönä lähes kahden viikon matkalta ja mä oon vasta viikko sitten päässyt eroon kahden viikon flunssasta...
  6. K

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Pitkästä aikaa täällä. Tällä palstalla on hyvä henki, tulee iloinen olo, kun lukee näitä juttuja. Valtavasti onnea kaikille äideiksi tulleille! Ihanaa, että asiat ovat sujuneet kivasti. Mä toivon, että meidän vesseli on yhtä täsmällinen kuin Bantskun eli tosiaan syntyy laskettuna aikana...
  7. K

    **Maalismasut 2009** helmikuussa

    Minäkin olen ollut hiljaa pitkän aikaa. Tammikuu on mennyt supernopeasti. Odotan vähän kärsimättömänä, että saisin työt pois alta. Niitä piisaa vielä... Pesänrakennusvietti on nyt päällä (on tullut kunnolla päälle viime viikkoina) ja haluan laittaa asioita kotona kuntoon: siivota...
  8. K

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Kiitos, Lentis! :flower: Kyllä se tästä. Nyt vältän kyllä loppuun asti kaikkia noita kinkkuja ja salameja. Mielenkiintoinen tämä raskausprosessi siinäkin mielessä, kun tuntuu, ettei millään pysty kaikkea ottamaan huomioon... Poika on potkinut oikein kunnolla tässä joululomalla, kun mamma ei...
  9. K

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Onnea tuoreille äideille! Lentis: Raskaus on mennyt tähän asti ilman hermoiluja, mutta nyt ottaa päähän, että olen joitakin kertoja syönyt mm. prosciuttoa ja muuta kylmäsavustettua kinkkua kylmänä ja niissä on toksoplasmoosivaara. En oo muistanut, että nekin on raakaa lihaa. Onko Italiassa...
  10. K

    **Maalismasut 2009** joulukuussa 2008 *ensimmäinen vauva syntynyt!*

    Pitkästä aikaa... Talous: Meillä jää käteen ehkä noin 3 500 e, kun molempien tulot lasketaan yhteen. Mä oon yrittäjä, joten paremmat äitiysrahat saisin, jos olisin palkollisena (äitiys- ja vanhempainrahan suuruus riippuu siitä, miten paljon maksan kallista eläkemaksua - mulla on muitakin...
  11. K

    35v+ odottajat, vol 2

    Aurora: Uskon, että opit tuon kyljellä nukkumisen pian, vaikka se onkin alussa tuskaa. Mäkin olin ennen mahanukkuja ja nyt ei kyllä tulis siitä enää mitään. Olin itse suorastaan hämmästynyt, sillä opin kylkinukkumisen 3 viikossa. ajattelin, että siihen menisi useampi kuukausi. Vanhakin oppii...
  12. K

    **Maalismasut 2009** marraskuussa vol 2.

    Jep, voi olla, ettei sinne Haikaranpesään tosiaan mahdu, jos on ruuhkaa. Ei sitä loppujen lopuksi tiedä, missä synnyttää. Täytyy vaan luottaa, että homma on hyvissä käsissä on paikka mikä hyvänsä.
  13. K

    **Maalismasut 2009** marraskuussa vol 2.

    Myymä, Mimmukka, Nalle-Puh, Melisha, aiti78kerava: Me saatetaan olla synnyttämässä Kättärillä samaan aikaan. Mimmukalla LA 5.3., mulla 22.3., Myymällä 19.3., Melishalla ja Nalle-Puhilla 28.3., aiti78keravalla 29.3.
  14. K

    35v+ odottajat, vol 2

    Hormonit: Itselläni ei ole ollut valtavia kuohuja, mutta joinakin viikkoina mieliala selvästi ailahtelee. Voi alkaa itkettää ihan ilman mitään syytä. Tänä viikonloppuna olen vain levännyt ja se on tehnyt todella hyvää. Ulkona on pyryttänyt todella rajusti, joten ei ole edes huvittanut mennä...
  15. K

    **Maalismasut 2009** marraskuussa vol 2.

    Hyvä kysymys tämä raskauskokemukset. Olen toistaiseksi keskustellut aika vähän siitä, ihan tarkoituksella, on niin paljon muuta pohdittavaa. Mutta ehdottomasti aion jutella. Palataan tähän siis myöhemmin.
  16. K

    35v+ odottajat, vol 2

    Täällä uusi 35+ odottaja listalle. Olen 35 v ensisynnyttäjä Helsingistä, ammatiltani yrittäjä. Ehdin täyttää 36 v ennen synnytystä. LA siis 22.3. ja paikkana Kätilöopisto. Tänään selvisi, että poika tulossa meidän perheeseen.
  17. K

    **Maalismasut 2009** marraskuussa vol 2.

    Jep, kuvia on vino pino ja se DVD ;) Voin laittaa jokusen näytille viikonloppuna. Eli palataan siihen. Kivaa, että nyt on tuo DVD, sillä isäni muutti ulkomaille työprojektin takia hiljattain, eikä pääse kokemaan potkuja, mahan kasvua jne. Ja kun miehenkin vanhemmat asuvat ulkomailla - tosin...
  18. K

    **Maalismasut 2009** marraskuussa vol 2.

    Mukavia uutisia monilla! 4D: Siellä on nyt käyty. Hauskaa oli: veitikka heilutteli käsiään ja leikki napanuoralla ;) Ja sukupuolikin selkis: selvä poikalupaus. Saa lisätä listaan. Musta vauvan naama näytti heti jyhkeältä ja poikamaiselta, isohkot huulet ja nenä. Oli kyllä ihanaa taas nähdä...
  19. K

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Mukavaa kuulla raskauden loppuajan ja vauvakokemuksistanne. Me oltiin tänään 4D-ultrassa ja lapsi vipelsi aktiivisesti. Selvisi sekin, että poika on tulossa. Kaikki intialaiset, jotka ovat aikanaan lukeneet viivoja kädestäni, olivat siis oikeassa ;)
  20. K

    **Maalismasut 2009** marraskuussa vol 2.

    Myymä: Hauskaa kuulla ultrakokemuksista! Me ollaan menossa Brunolle nyt perjantaina ;) Mulla on samanlaisia kipuja alapäässä ja alaselässä kuin Danjuskalla. Ihan uusi ilmiö, joka on toistunut molempina iltoina noin klo 21 aikaan. Voiko niitä helpottaa jollakin?

Yhteistyössä